Världens bästa program?

Permalänk

Tack för länkarna Jaif!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaif
Dom bästa programmen är helt klart dom som gör exakt vad man förväntar sig av dom, varken mer eller mindre och utan att krångla en enda gång.

Så sant som det är sagt, men det är å andra sidan inte mycket som de program du räknar upp kan åstadkomma.

Visa signatur

En skillnad mellan människor och djur är att några av de förstnämnda har lyckats utveckla ett skrivet språk för distanskommunikation.
Åsikter och fakta är inte samma sak | En del ser problem enbart som hinder medan andra betraktar dessa som möjligheter
Den enda -ism jag hyllar är Realism | Inform rednecks on facts, just calling somebody stupid wont start any thinking process.

Permalänk

IE, winamp, mIRC (modifierat med hårdkodade scripts ), notepad, putty, modplug tracker, ps7. Dagligen, annars blir det abstinens.

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem

iTunes, Photoshop 7 och VLC är program som jag verkligen gillar.

Permalänk
Medlem

Firefox används mest här. Annars MSN ett jäkligt bra program som tyvärr är lite väl kommersiellt med mycket annonser.

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

uTorrent, foobar2000, VLC samt ... Miranda / Trillian.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

mplayer (sinnessjukt bra program)
firefox (har aldrig gjort mig besviken, vilket alla andra webläsare gjort på ett eller annat sätt)
Excel (otroligt användbart program, har förvisso inte ännu inte användt OO motsvarighet i samma utsträckning för att kunna jämföra)

Visa signatur

| Zepto Znote 4200 | Centrino 1.6 GHz | 512 MB | ATI 9700 | Ubuntu | WinXP Pro | ICQ# 54811730
"Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise." --John Steinbeck
"Self improvement is mastrubation" --T.D.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte
1. Opera
2. Foobar 2000

2nd that one

Visa signatur

Bloggar om Hemautomation på HomeAutomateIt.com

Permalänk
Medlem

Ni är ju otroliga. Att ni inte har nämnt det.
Det bästa är ju...... kalkylatorn!!

start --> kör --> calc

Den vet allt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PoBErs
Ni är ju otroliga. Att ni inte har nämnt det.
Det bästa är ju...... kalkylatorn!!

start --> kör --> calc

Den vet allt!

Vet den vad Rysslands huvudstad eheter?

Visa signatur

Last FM - Slappis.Net - Petterssons.Org - Årets idiot 2004

Botten upp, resten i håret!

Bahnhof 100/100/Mb/s villafiber

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoLLeN
Vet den vad Rysslands huvudstad eheter?

Eller hur man stavar heter?

Tycker nog notepad (eller anteckningar, men det låter inte lika äläjtt), och dc++.
Hum, om man fick säga 3 så skulle jag nog även säga cmd även om jag inte använder det så ofta längre.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar