Permalänk
Medlem

kommande mobiler till Tre?

ja..vilka är dom kommande mobilerna till operatören Tre...dom vägrar svara pga något avtal mellan dem och alla mobiltillverkare...så någon som sitter inne på lite info för gärna bjuda...;-)

vet dock att W900 skall släppas med Tre...

Permalänk

Jag undrar också det.

Vill veta om och isf när dom släpper Nokia N70.

Permalänk
Medlem

hur vet du att w900 ska släppas med 3? isf blir det lätt en sån när den kommer till jul eller vad det är sagt.

Visa signatur

som magi, ett ljus man drunknar i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
Vill veta om och isf när dom släpper Nokia N70.

Har den 3G?!?

Permalänk
Medlem

japp...

men hörrni! kom igen nu! börja läck!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stedevil
Har den 3G?!?

Självklart.

Kommer W900 ha något fjantigt SE OS?

Eller kommer dom köra som P990 med Symbian?

Vilket series är det på P990?

Heeman: Jag har mailat dom två gånger men dom tänker inte berätta vilka telefoner som dom kommer släppa. Inte ens innan jul =/

Permalänk
Medlem

jaa...men undrar ju VARFÖR?! dom inte vill säga vilka nya mobiler som är pågång om avtalen och leveranserna redan är klara?

PS. Igen aning om dina andra frågor...sorry..
jag tror att W900 kommer i grunden vara samma mobil in princip som Z800i

Permalänk
Medlem

Vilket som, så blir det inte bättre än detta:

Permalänk
Medlem
Citat:

[B]Självklart.

Ahh, blandade ihop N70 med 770.

Citat:

Vilket series är det på P990?

UIQ

Permalänk
Citat:

UIQ

Vad är det för skillnad mellan det och series 60?

Permalänk
Medlem

UIQ styr du med en penna.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
UIQ styr du med en penna.

Gäller UIQ 2.x
UIQ 3, som P990 kommer ha, kommer att finnas både för med & utan touchscreen. Detta för att fler billiga mobiler ska kunna använda sig av UIQ.

Dessutom, series x0 är Nokia only interface (till Symbian OS i botten) medan UIQ är mer öppen för alla mobiloperatörer.

Permalänk
Citat:

Gäller UIQ 2.x
UIQ 3, som P990 kommer ha, kommer att finnas både för med & utan touchscreen. Detta för att fler billiga mobiler ska kunna använda sig av UIQ.

Dessutom, series x0 är Nokia only interface (till Symbian OS i botten) medan UIQ är mer öppen för alla mobiloperatörer.

Finns det lika många program till UIQ som till Series 60?

Permalänk
Medlem
Citat:

Finns det lika många program till UIQ som till Series 60?

Finns ju avsevärt många fler s60 telefoner i omlopp, så rimligen borde det finnas fler program till s60. Däremot är ju UIQ en "highend platform" ("värstingmodellerna" från tillverkarna med mest minne, störst skärm & snabbast processor) så jag utgår från att programmen till UIQ kan betydligt mer över lag än s60. Har dock aldrig ägt en s60 så det är mer tro än vetande i min slutledning.

Permalänk
Citat:

Finns ju avsevärt många fler s60 telefoner i omlopp, så rimligen borde det finnas fler program till s60. Däremot är ju UIQ en "highend platform" ("värstingmodellerna" från tillverkarna med mest minne, störst skärm & snabbast processor) så jag utgår från att programmen till UIQ kan betydligt mer över lag än s60. Har dock aldrig ägt en s60 så det är mer tro än vetande i min slutledning.

Jo det kan dom nog alldeles säkert.

Det går inte att köra series 60 program på UIQ?

W900 är jävligt cool, men det är ju kul att kunna lägga in lite lustiga program på mobilen.

Borde inte Tre komma ut med N70 snart?

Permalänk
Medlem
Citat:

Det går inte att köra series 60 program på UIQ?

Inte direkt, men det är väl ganska lätt att portera eftersom de båda bygger på Symbian i grunden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Inte direkt, men det är väl ganska lätt att portera eftersom de båda bygger på Symbian i grunden.

Mjo, en del program faktiskt, om man har sätt sisfiler inlagda i rätt mappar

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Det ska komma en liten Samsung och en 3G version av Motorla Rzor strax innan jul

Visa signatur

| CM Stacker | Asus P5K | Intel C2D E6600 @ 3.28GHz - 1.375 volt | 2 x OCZ Gold XTC DDR2 PC6400 4096MB KIT | Raptor WD1500ADFD | Leadtek Winfast 8800GTS TDH 640MB | Xfi- Platinum | Dell 3007WFP*HC lcd | Hiper 580w | Zalman CNPS9500 | Logitech Z-5450 |