World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
BoP är verkligen inte samma sak. Han får gärna köpa boken av mig efteråt, OM jag vinner.

Sedan är det en väldig skillnad om man gör guildrun eller random.

så du uppför dig som ett svin mot andra?.
tänk om du får känna på att förlora nått du needar så himmla mycket, tänk lite, hoppas du får åka på det nån gång

ni som säger om prisitne black diamond, används till samtligas klassers Zul'Gurub enchant

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Tur att det finns vettigt folk som håller med mig (Kazen, Erikholmgren, Pinnstol, Atwa och lite förbannad osv)....

Och i raids så trycker folk need på pristine black diamond bara för att det är så man gör, inte direkt så att jag kan stoppa folk som gör det... Skulle dock jag vinna och någon paladin (t ex) vill ha den så visst...

Men pristine black diamond droppar ju hela tiden sen någon patch, går för typ 10 g och grejer (och det kan användas för alla klasser, inte bara paladins) Foror's... droppar verkligen inte ofta. Och boken startar en quest, det gör inte direkt pristine black diamond. Lite skillnad tycker jag ändå det är där.

Och som ni säger så var det ju en sån diskussion uppe förut, att han nu kommer och uppenbarligen är stolt över sig själv är ju bara äckligt. Förstår inte hur man kan vara så snål så man helt allvarligt argumenterar för att guld är jätteviktigt i ett spel och att är det något som är värt mycket ska han också få rätten att rolla på den... "Nämen fan asso det är boe!!!!" Suck... (iofs så har han varit med i en guild som var jävligt egoistiska och självgoda)

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
så du uppför dig som ett svin mot andra?.
tänk om du får känna på att förlora nått du needar så himmla mycket, tänk lite, hoppas du får åka på det nån gång

ni som säger om prisitne black diamond, används till samtligas klassers Zul'Gurub enchant

Uppföra mig som ett svin vet jag inte. Om gruppen bestämmer att alla får rolla så klart jag gör det, annars passar jag nog som alla andra.

Och Monkej, guld ÄR mycket i det här spelet.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Nej, enda jag annvänt guld till är mount och reparationer...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Uppföra mig som ett svin vet jag inte. Om gruppen bestämmer att alla får rolla så klart jag gör det, annars passar jag nog som alla andra.

Och Monkej, guld ÄR mycket i det här spelet.

nu börjar du ändra dig lite ok.

säg exakt hur mycket guld är för dig

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Uppföra mig som ett svin vet jag inte. Om gruppen bestämmer att alla får rolla så klart jag gör det, annars passar jag nog som alla andra.

Och Monkej, guld ÄR mycket i det här spelet.

Nu tror jag iofs inte att QrAnkY hade bestämt något innan med gruppen...

Och först sa du att du inte fattar varför du inte skulle få rolla, nu menar du att har man bestämt något med gruppen så passar man? Hm börjar du ångra dig i ditt argument eller vadå?

Eller är det bara för den söta lila färgen som du måste rolla need?

Och nej, guld är inte allt i det här spelet. Köp 4000 guld från något företag då och sitt där och var glad åt ditt "gula", låt det inte gå ut över någon annan...

Nu tror jag iofs kanske inte att du Albinsson tänker exakt som QrAnkY, eller det hoppas jag iaf att du inte gör

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Guld för mig är precis som Kazen sa, mount och reperationer. Dock kan man köpa mycket annat dyrt, t.ex riktigt dyra craftade saker.

Monkej, jag tar inte tillbaka nåt av det jag sa. Jag tycker att alla ska få rolla, men jag rättar mig efter gruppen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Nu tror jag iofs inte att QrAnkY hade bestämt något innan med gruppen...

Se bara på bilden..han var ensam som rollade need utom warrior eller paladin. Alla i gruppen passade utom han

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Nej, enda jag annvänt guld till är mount och reparationer...

Måste var jobbigt att spela utan spells.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Guld för mig är precis som Kazen sa, mount och reperationer. Dock kan man köpa mycket annat dyrt, t.ex riktigt dyra craftade saker.

Monkej, jag tar inte tillbaka nåt av det jag sa. Jag tycker att alla ska få rolla, men jag rättar mig efter gruppen.

när du har mount?, reparationer är inte så farligt. kraftade saker ser du att qranky inte är i behov av, och du har inte ju inte sån jätte stor need på mount den där item kan göra så mycket mer för warriorn som needar än vad en mount kan för dig

jorå, först säger du "skillnad på randoms och guild" sen "beror på vad gruppen säger",

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Ja, säg vad du vill. Jag vet ju iallafall vad jag själv tycker. Jag förklarade bara vad man kunde använda pengar till.

Reperationer är inte så farligt? Du har varit skyldig en kompis 100g sedan i somras.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Ja, säg vad du vill. Jag vet ju iallafall vad jag själv tycker. Jag förklarade bara vad man kunde använda pengar till.

Reperationer är inte så farligt? Du har varit skyldig en kompis 100g sedan i somras.

jag vet vad du sa,

50g är det. och vad fan har det med saken att göra?. det är inte för reparationerna det är för att det inte är så jävla lätt att fixa pengar med en restoration speccad druid. nu börjar du få slut på saker att säga så då tar du upp det. bra gjort

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Ja, säg vad du vill. Jag vet ju iallafall vad jag själv tycker. Jag förklarade bara vad man kunde använda pengar till.

Nja eller så försöker du slingra dig, om du ska stå på hans sida så kan du ju inte säga att "spelar ingen roll med randoms" och sen "vad som bestämts i gruppen" när han rollade need när andra passade förutom en som needade...
Du kan inte försvara hans sätt att tänka och hålla med och sen ändra dig.
Och som Atwa sa, nu har du slut på argument, då försöker du dra till med något sånt där dåligt...

Albinsson var det inte du som lirade på guestpass förresten?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
BoP är verkligen inte samma sak. Han får gärna köpa boken av mig efteråt, OM jag vinner.

Sedan är det en väldig skillnad om man gör guildrun eller random.

Min ödmjuka åsikt är ett det inte är det. Klart man känner mer för de vänner man har i guilden, men ändock, det är jäkligt gnidet att rulla på något man inte behöver framför en som verkligen behöver den.

Tur att 90% inte är som du och Qranky....

Så om en epic BoE droppar och du rullar Need, skulle du tycka det var helt okej att någon som inte kan använda den också rullar Need så du riskerar att förlora den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag vet vad du sa,

50g är det. och vad fan har det med saken att göra?. det är inte för reparationerna det är för att det inte är så jävla lätt att fixa pengar med en restoration speccad druid. nu börjar du få slut på saker att säga så då tar du upp det. bra gjort

Oh noes! Du skrev att pengar inte är nånting och att det enda som kostar är reperationer. Då förklarade jag att reperationer kan kosta en hel del.

Pinnstol: Ja jag har förlorat BoE epic.

Monkej: Jo jag lirar guestpass. Om du inte visste det hade jag två lvl60s på Stormscale tidigare.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Udekei
awwwwwwwwww T_T vad synd om dig

inlägg raporterat inget med tråden att göra

Albinsson, jag skrev, det är _INTE_ pga reparationerna. wow du har förlorat epic boe hade det varit nått du needa kanske du hade förstått lite bättre

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Som ledare i vissa guilds som tagit drops för att göra t ex Hand of Ragnaros till sin alt! När folk i guilden som spelar mer på sina main använder mer, alltså behöver mer... Är det rätt tycker ni (albinsson och Qranky)?

Eller att som vissa gjort, joinat guild, tagit någon epic och sen lämnat... Eller som ännu ett exempel, joinar guild, spelar längre, sen lämnar personen i fråga bara guilden utan någon anledning för en annan guild... Fast guilden gett honom (gratis) plans till något skitbra, nu har jag dock glömt bort vad det var...

Ni fattar principen dock, så Qranky och Albinsson är inte direkt ensamma om sitt äckliga beteende, dock är ju inte en majoritet av spelarna i WoW som dom... Vilket är tur, för då skulle nog inte många spela spelet

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Udekei
cry me a river fucktard

edit: du är bra på cs vet du det?

Du kanske är någon kompis till Qranky eller Albinsson? Vem du än är så skämmer du ut dig och du kommer bli bannad. Inte är du rolig heller

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Pinnstol: Ja jag har förlorat BoE epic.

Monkej: Jo jag lirar guestpass. Om du inte visste det hade jag två lvl60s på Stormscale tidigare.

Förlorade du BoE epic som du verkligen behövde till någon som inte alls behövde den? Ge exempel tack.

Varför lirar du inte längre om du är så puttenyttig jättehäftig och har två lvl 60s? Bara nyfiken...

Du har fortfarande ingen anledning till att tycka som du gör, du är bara jävligt girig.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
[B]Du kanske är någon kompis till Qranky eller Albinsson? Vem du än är så skämmer du ut dig och du kommer bli bannad. Inte är du rolig heller

öh nä, jag känner inte albinsson vad jag vet, och jag bryr mig verkligen om jag blir bannad, kolla vad jag bryr mig!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag vet vad du sa,

50g är det. och vad fan har det med saken att göra?. det är inte för reparationerna det är för att det inte är så jävla lätt att fixa pengar med en restoration speccad druid. nu börjar du få slut på saker att säga så då tar du upp det. bra gjort

men fatta då att innan du klagar på andra kanske du ska börja fundera på att betala tillbaka pengars om du är skyldig.. försök för fan inte komma med nån lamn ursäkt att du inte har pengar.. du lånade dom i sommras... och du måste ha fått tag på 50 guld sen i sommras.. om du inte förösker att blåsa folk!

Permalänk
Medlem

Varför jag inte spelar längre har ingenting med diskussionen att göra.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av people__shit
men fatta då att innan du klagar på andra kanske du ska börja fundera på att betala tillbaka pengars om du är skyldig.. försök för fan inte komma med nån lamn ursäkt att du inte har pengar.. du lånade dom i sommras... och du måste ha fått tag på 50 guld sen i sommras.. om du inte förösker att blåsa folk!

det hade inget med diskutionen att göra, det är min ensak, jag har hafft mina orsaker. sen att detta var bara nått av albinsson att ta upp för att han inte hade nått annat att säga

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det hade inget med diskutionen att göra

trodde att du skulle göra det.. för att du är patetisk och lurar folk på pengar.. avsåt ifrån att svara?? vem fan är du? nån jävla advokat lr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av people__shit
men fatta då att innan du klagar på andra kanske du ska börja fundera på att betala tillbaka pengars om du är skyldig.. försök för fan inte komma med nån lamn ursäkt att du inte har pengar.. du lånade dom i sommras... och du måste ha fått tag på 50 guld sen i sommras.. om du inte förösker att blåsa folk!

Ehm, du är 11 år?

Aja, det är skillnad på att argumentera för och emot ett tankesätt, än att snacka om pengar som du inte vet ett skit om... Atwa kanske lånade ut till en polare som orkar vänta, eller som kanske inte är så girig? Eller som kanske tycker att det är lugnt så länge Atwa ger honom minor beastslaying på hans vapen (:p), vad fan vet du om det? Kom inte och förstör den här tråden med ditt skitsnack, tack.

Albinsson lite har det ju ändå med det att göra eller hur? Verkar ju ändå som du gillar WoW men något måste ju ha hänt för att du skulle sluta och sitter på guestpass... Svara på mitt inlägg lite högre upp så är du gullig.

Edit:
Udeiki: Öhhh oj vad tuff du är, som om jag bryr mig.

Edit2:
Trodde detta var en vettig diskussion, så kommer Udeiki och people__shit och snackar skit om andra som dom inte har någon aning om, håller er borta istället då...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Ehm, du är 11 år?

Aja, det är skillnad på att argumentera för och emot ett tankesätt, än att snacka om pengar som du inte vet ett skit om... Atwa kanske lånade ut till en polare som orkar vänta, eller som kanske inte är så girig? Eller som kanske tycker att det är lugnt så länge Atwa ger honom minor beastslaying på hans vapen (:p), vad fan vet du om det? Kom inte och förstör den här tråden med ditt skitsnack, tack.

den polaren är min polare, jag känner han irl. lol

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Ehm, du är 11 år?

Aja, det är skillnad på att argumentera för och emot ett tankesätt, än att snacka om pengar som du inte vet ett skit om... Atwa kanske lånade ut till en polare som orkar vänta, eller som kanske inte är så girig? Eller som kanske tycker att det är lugnt så länge Atwa ger honom minor beastslaying på hans vapen (:p), vad fan vet du om det? Kom inte och förstör den här tråden med ditt skitsnack, tack.

Albinsson lite har det ju ändå med det att göra eller hur? Verkar ju ändå som du gillar WoW men något måste ju ha hänt för att du skulle sluta och sitter på guestpass... Svara på mitt inlägg lite högre upp så är du gullig.

Eeeh fucktard!!
du har det fel.. Atwa lånade 50 g av en kille.. och jag vet visst om det för att den polaren är min polare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av people__shit
Eeeh fucktard!!
du har det fel.. Atwa lånade 50 g av en kille.. och jag vet visst om det för att den polaren är min polare!

det har då ingenting med tråden att göra så, ja ta det i whisper om det är så jävla viktigt

kan vi hålla oss till ämnet nu!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det har då ingenting med tråden att göra så, ja ta det i whisper om det är så jävla viktigt

vadå.. vill du inte berätta för alla på tråden att du lurar folk på pengar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Varför jag inte spelar längre har ingenting med diskussionen att göra.

Du kanske inte spelade warrior och rullade på foror's och blev blacklistad?

Förresten svarade du inte på min fråga, var det OKEJ att förlora en epic boe till någon som inte kunde använda den?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det har då ingenting med tråden att göra så, ja ta det i whisper om det är så jävla viktigt

kan vi hålla oss till ämnet nu!

ok jag kan skapa en egen tråd då el oh el