XFX GeForce 7800gt för 2795:-

Permalänk

Undrar om dom inte skrivit fel och skrivit en 2a istället för 3a i priset? Detta måste vara ett av de bästa erbjudandena på länge om nu priset skulle stämma!

Visa signatur

Most of one's life is one prolonged effort to prevent oneself from thinking. People intoxicate themselves with work so they won't see how they really are. - Aldous Huxley

Permalänk
Medlem

Fan priset!!
Men skulle inte va fel å köpa ett sedan sitta å titta på det.

Permalänk
Medlem

Ser att de också har ett 6600GT med 256mb gddr3 för 1900kr! Ska nog beställa det!

Permalänk
Medlem

Det är med ALL sannolikhet ett fel

Det ska nog vara 3795:-

Kolla på alla andra erbjudanden, de ligger några hundringar under.

Hoppas de inte jävlas och inte skickar för det priset bara.

Permalänk
Medlem

beställde ett 6600GT istället..

Permalänk
Medlem

vad tror ni om det här då? lite bra tips tack!

Citat:

Antal Webbpris Totalt
DFI LANPARTY UT nF4 SLI-D, nForce4 SLI, Socket-939, S-ATA,GbLAN,Fw,DDR,PCI-EX16
Varunummer: 310811
Lagerstatus: 1 st. på lager 1849 1849

1 st
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz
Varunummer: 313573
Lagerstatus: 100+ st. på lager 2795 5590

2st

AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz Socket 939 2MB, BOXED m/fläkt
Varunummer: 309862 1st
Lagerstatus: 100+ st. på lager 5250 5250

1st

Avgifter: 0
Total: 12689

vad menar de med :
Typ av enhet Grafikadapter
Modell Instickskort
????

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

men jag vet inget om modekortet .. kommer det vara bra?
ska man ha nått till för att köra SLI ?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Vad tror ni man ska matcha 7800GT med för processor för att inte få flaskhals. Jag kan nästan känna att min 3000+ är i slöaste laget. Kanske om man klockar den till en 3500+, räcker den då?

Visa signatur

[Deepcool Quadstellar Infinity] [AMD 7800X3D] [Gigabyte RTX 3080 Ti VISION OC 12G] [ASUS TUF GAMING X670E-PLUS] [Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB] [Samsung 990 Pro 2TB] [Corsair RM850X V2 White] [Phanteks Glacier One 360D30 White] [LG OLED48C2] [iFi Audio ZEN DAC v2] [Philips Fidelio X2HR]

Permalänk

gahhh så har man inte ens pci-express på moderkortet ><

Permalänk

Beställt en.
Helt underbart pris. Tack för tipset ColtrasteN.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

2 ord. Ge. Mig. Nu. Ok, 3 ord då.
Men fan va det var billigt, och XFX har ju 450Mhz också...argh!

EDIT: Dom skeppar för 5.590:- Verkar inte va fel...

Visa signatur

CPU AMD Ryzen 7 7800X3D + Dark Rock Pro 4 GPU Sapphire RX 7900 XT Pulse
RAM Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 MB ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD Kingston KC3000 2TB SPU Creative AE-5 Plus PSU Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Sjukt prisvärt. Synd man inte har PCI-e

Permalänk
Medlem

Är inte fel, har fått faktura o kollinummer

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem

Mm, jag har inte heller PCI-E, men jag vill ju ha ett nytt system...tyvärr är det min pappa som står för en stor del av pengarna....

Visa signatur

CPU AMD Ryzen 7 7800X3D + Dark Rock Pro 4 GPU Sapphire RX 7900 XT Pulse
RAM Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 MB ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD Kingston KC3000 2TB SPU Creative AE-5 Plus PSU Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

gah vill ha ,7800GT och ett pci-e moderkort kostar 3600:-.... kan man få tre tusen för mitt x800xl tro ? :S

Hur kraftigt nätagg behöver man?

Jag sitter här o tänker som en jävla bäver

Permalänk

Fan också! Nu blir man ju tvingad att beställa! Tack för att du förstörde min helg och mina planer på att vänta lite med att handla. Du är en ond människa ColtrasteN!

Permalänk
Medlem

Recensioner??

Nån som vet några recensioner om detta kort?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooda

Kollinr på en lördag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robe90
beställde ett 6600GT istället..

Hehe

Sämsta köpet ur hela datorbutikens sortiment lr? Varför köper du ett gammalt långsamt kort för 1900kr när det finns connect 3d GTO för samma pengar som är ungefär dubbelt så snabbt?

Visa signatur

jag är lyckligare än du. Jag är bra på poker...

Permalänk
Medlem

Tusan också! Nu hamnade jag i ett dilemma minst sagt. Sitter på en burk som är 3 år gammal och har gått i tankarna om att uppgradera datorn. Ångest! Detta är ju ett erbjudande som inte kommer komma tillbaka på länge. Hmm, mycket pengar blir det...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooda

Skickade komplett.se grafikkortet idag lördag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ESS
Hehe

Sämsta köpet ur hela datorbutikens sortiment lr? Varför köper du ett gammalt långsamt kort för 1900kr när det finns connect 3d GTO för samma pengar som är ungefär dubbelt så snabbt?

För att jag har AGP?!

Permalänk

Vilket flyt man har, jag såg annonsen inatt också, tänkte just skriva en tråd om det. skall genast beställa ett sådant samt den där musmattan skall bara få någon kompis å hoppa på och kanske köpa någonting annat också (frakten e skitdyr, 150kr inkl. postförskott)

/E

Visa signatur

Intel Q6600, XFX 780i, 2x2gb OCZ SLi, 1700GB, XFX 8800gt, Cosmos1000, cooltek600w

Permalänk
Medlem

Wiee , får jag mitt X800XL sålt så blir det ett sådant här.

Permalänk
Medlem

Dom paketerar förmodligen allt redan idag men skickas först på måndag, men på något vänster så kan dom nog registrera kolliid innan posten har hämtat det? Inte vet jag hur det fungerar men jag antar att dom själva klistrar på kollilapparna eftersom dom skickar så mycket saker och posten bara sköter leveransen?

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem

Företag som komplett har väl redan färdiga adress lappar som man bara klistrar på paketen?

Permalänk
Medlem

Sådär, då var det beställt! Tänkte köpa ett x800xl men det fick bli detta istället. Är väldigt nöjd med mitt köp

Visa signatur

über-nabb is my lastname

Permalänk
Medlem

äh beställde skiten..
2gfx
1mobo
1cpu
= en glad kille

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Permalänk

Vad tror ni om den där gaming-mattan? ere värt å köpa?

/E

Visa signatur

Intel Q6600, XFX 780i, 2x2gb OCZ SLi, 1700GB, XFX 8800gt, Cosmos1000, cooltek600w