XFX GeForce 7800gt för 2795:-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patienten
http://www.xfxforce.com/web/company/contactUs.jspa

Thx

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

köpte detta kort för ca 4500 ungefär 5 dagar innan pris sänkningen :(:(:(:(:( men pengarna är den värd

Visa signatur

A8N-SLI Deluxe AMD 2.4Ghz 3800+ Axle GeForce Extreme 8800Gts

Permalänk
Medlem

mina körs ut till service stället

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

LOL! Jävla svin alltså! Här sitter man och ångrar ett c800gto agp köp ;P Aja, vissa har tur?! ;P

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S!m0n
köpte detta kort för ca 4500 ungefär 5 dagar innan pris sänkningen :(:(:(:(:( men pengarna är den värd

7800GTX har väl sålts för 4600 ett bra tag nu!? Var det någon speciell anledning till att du köpte just denna 7800GT? Alla spel eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sin0
7800GTX har väl sålts för 4600 ett bra tag nu!? Var det någon speciell anledning till att du köpte just denna 7800GT? Alla spel eller?

Läs hela tråden vissa av oss köpte det för 2795kr ink moms.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
Läs hela tråden vissa av oss köpte det för 2795kr ink moms.

Ja det har jag.. men du får nog läsa en gång till! Ingen i denna tråden har köpt 7800GTX
för 2795:- ... dock så fick ni lillebror 7800GT väldigt billigt! Är lätt avis! jag läste tråden först 2timmar efter de ändrat priset! inte roligt....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sin0
Ja det har jag.. men du får nog läsa en gång till! Ingen i denna tråden har köpt 7800GTX
för 2795:- ... dock så fick ni lillebror 7800GT väldigt billigt! Är lätt avis! jag läste tråden först 2timmar efter de ändrat priset! inte roligt....

Sry trött men gla.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lite bilder på korten när dom är på plats
+ nya Lian-Li chassiet

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=51997...

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0nsl
Jisses vilket bra pris! Det där är lågt.

-k0nsl

Inte lika lågt som Golk, Glok, Glocalnet

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HackeR_54
Inte lika lågt som Golk, Glok, Glocalnet

lol, den dåliga reklamen sätter sig på hjärnan.

Ni som fick kortet till det priset, varför köpte ni inte SLi allihop?

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Inkassera denna dator idag som ni ser under mig, men synd att ja beställde så pass sent, mitt XFX 7800GT kostade 3799:- ungefär :S

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Arctic Liquid Freezer III 360 | ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi |
| MSI MPG A850G 850W | Corsair Vengeance DDR5 32GB CL30 @6000Mhz |
| NZXT H7 Flow 2024 RGB | ASUS Prime GeForce RTX 5080 OC | Kingston KC3000 M.2 2TB |

Permalänk
Medlem

inte sant! de missa skicka med ett grafikort!!!!
vilka nötter... står 2 överallt betalat .. men får ett haha nu jävlar!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onaz
Jag hämtade mitt kort på posten igår och fick också dom 3 spelen med. Jag gick även in och registrerade mitt kort så nu kommer jag få ett Call of Duty exemplar hemskickat den 14 november. Jag ser det som en tidig julklapp

Har du fått bekräftelse? Jag skickade kompletts pdf-fil som invoice kopia till cod2@xfxsupport.com. Hur gjorde ni? Känns ju jäkligt onödigt att missa detta pga att man fattat något fel.

Visa signatur

P150 solo rev | P5N-E SLI w/NB47J on SB | E6600 w/ Ninja 1st rev | 2GB GEIL Ultra 5400 CL 3 | XFX 7800GT w/ ZM-VF700-Cu | 2 x SP120 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
lol, den dåliga reklamen sätter sig på hjärnan.

Ni som fick kortet till det priset, varför köpte ni inte SLi allihop?

Därför att jag saknade 200 kr för att ha råd med 2 stycken, hade spenderat 3k veckan innan (SB X-Fi Platinum + mobil).

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patienten
Därför att jag saknade 200 kr för att ha råd med 2 stycken, hade spenderat 3k veckan innan (SB X-Fi Platinum + mobil).

Då går man och lånar pengar från grannen

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noac
Har du fått bekräftelse? Jag skickade kompletts pdf-fil som invoice kopia till cod2@xfxsupport.com. Hur gjorde ni? Känns ju jäkligt onödigt att missa detta pga att man fattat något fel.

Jag gjorde bara såhär att jag registrerade mitt kort, sedan fick jag ett svar från dom. De har inte bett mig att skicka in något så då har jag inte gjort det. De svarade såhär:

Hi, thanks for registering. After the cut off date (14th November) all necessary information will be collected and
you will be contacted on the proceedures to obtain your copy of Call of duty 2.

Vi får helt enkelt se vad som händer när dom kontaktar mig.

Visa signatur

Macbook Pro 15"

Permalänk
Avstängd

ska just ner till posten och hämta 1 st XFX 7800GT
är det nån som kör vattenkylning på det kortet?
vilka block passar isåfall?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag gjorde bara såhär att jag registrerade mitt kort, sedan fick jag ett svar från dom. De har inte bett mig att skicka in något så då har jag inte gjort det. De svarade såhär:

Hi, thanks for registering. After the cut off date (14th November) all necessary information will be collected and
you will be contacted on the proceedures to obtain your copy of Call of duty 2.

Vi får helt enkelt se vad som händer när dom kontaktar mig.

Tycker det är skumt, jag är reggad som användare och har reggat produkt. Men inte ens ett välkommen till XFX mail, ingen kvittens, inget!

Så du reggade dig bara? Var någonstans? Det verkar finnas många olika ställen det går på. Url me!

Visa signatur

P150 solo rev | P5N-E SLI w/NB47J on SB | E6600 w/ Ninja 1st rev | 2GB GEIL Ultra 5400 CL 3 | XFX 7800GT w/ ZM-VF700-Cu | 2 x SP120 250GB

Permalänk

Samma här, registrerade mig och kortet. Men ingen mail eller nåt. Jag kan inte eänns komma in i min profile.

Skit skumt. Ska jag registera mig igen eller?

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Jag reggade mig HÄR.
Jag har inte heller fått mail. Man går in på punkten "ENQUIRIES" där man kan chatta med personalen typ.
Så om ni skriver något där så kan ni få svar typ dagen efter. Testa!

Visa signatur

Macbook Pro 15"

Permalänk
Avstängd

Hur gick det? fick ni köpa kortet för 2800 eller skylde komplett på tryckfel eller nått?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Om du läser hela tråden så kommer du se att de som beställde fick det för 2795 :-

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Avstängd

oh fan, tråden va lite lång så jag orkade inte läsa igenom hela, skulle beställde 3st på fredan men SEB bråkade så då tänkte jag göra ett nytt försök på lördag men då hade dom höjt priset

grattis till ett bra pris alla som köpte ^^

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

Är det nån annan än jag som tycker att minnerna klockar väldigt dåligt? Jag kan inte änns komma över 1200mhz. De stabilsate är 1165mhz för mig.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Får man två ex av cod om man köpte två?

Edit: Gränsdatum framflyttat till 30nov.

Permalänk
Medlem

Vet inte, men det är inte omöjligt. Det är bara att fråga dem. Dom bits inte!

Visa signatur

Macbook Pro 15"

Permalänk
Medlem
Citat:

Vet inte, men det är inte omöjligt. Det är bara att fråga dem. Dom bits inte!

Försökte logga in igen men går inte S)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Är det nån annan än jag som tycker att minnerna klockar väldigt dåligt? Jag kan inte änns komma över 1200mhz. De stabilsate är 1165mhz för mig.

1195 går hur bra som helst 1200 sisådär om man maxa fläkten funkar det,över det = njet.

coren ca 515-520 över det njet.

vill mjukvarumodda mera gpu spänning.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har någon hört något från XFX ang. COD2?

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.