Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

Tips: Opera mini för telefoner med Java

Permalänk

Någon som vet om det här är ett bra program?

Visa signatur

The evil one.....

Permalänk
Medlem

coolt! funkade bra i min k750i.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

Mycket fint att använda när man ska kolla när bussen går och bussbolaget inte har en wapsida

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Jo de fungerar bra har kört den norska versionen en mån , Är väl först nu de har kommit en svensk ,
Fungerar mer eller mindre på de flesta sidor

Permalänk
Medlem

Så det har kommit en svensk? Äh, jag kör vidare på engelska som jag har gjort innan

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Jo och nu finns den att ladda ned via länken ovan slipper leta som jag fick göra innan efter den norska versionen

Permalänk
Medlem

Använt Opera Mini ett tag nu, fungerar perfekt :]

Permalänk
Medlem

Funkar bra på min Samsung SGH-Z500 oxå

Visa signatur

Besök gärna: Z500-Foum - Forumet för er med Samsung Z500
Dator: Intel P4 1.7 GHz][ 512MB RDRAM ][ GeForce 5700 ][ 300 GB + USB 250 GB
Kringutrustning: Dell E771p ][ MS Wireless Optical Desktop Elite ][ MS IntelliMouse 4.0 ][ SteelPad S&S

Permalänk
Medlem

Fungerar inte på min t610, har väl att göra med att java-gränssnittet inte är kopplat till gprs i den modellen. Får bli när man köper en ny mobil nån gång i framtiden.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

De fungerade till min gamla t630 där finns två versioner en light och standard fick köra light på den så den bör även fungera på din t610 tycker jag.

Permalänk

Fungerar perfekt med min e1000. Skriver med den nu.

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem

Funkar perfekt på min Nokia 3100.

Permalänk

Nope, lirar inte på min T610 heller.

Permalänk

det lirar på min T610....:)

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Ska definitivt testas.

Edit: Bra skit!

Visa signatur

iPhone 5, iPad 3, Macbook Air

Permalänk
Medlem

ska testa på min 6230 så fort jag lagt in lite pengar
verkar fränt.. låsa in sig på dass på jobbet å hänga på swec!

Visa signatur

Phenom 9950BE@3.1 | Thermalright eXtreme 120+Noctua 120 | Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | Corsair TX650W | 2x WD 500GB RAID0 | 2x Corsair Dominator 2048 | XFX HD6950(shaders plusmeny) 2048MB@880/1375 | Fractal Define R2 | Samsung T260 25,5" | Logitech G15 och G9 Gamingset |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Empty2k5
Funkar bra på min Samsung SGH-Z500 oxå

Är det bättre än den inbyggda OpenWare-läsaren?

Aha, det renderas remote, och skickas sedan över, istället för direkt i telefonen.. hmm

Permalänk
Medlem

Hehehe.. läser Corbalin's inlägg och ler lite..
-Många är de gånger jag suttit på dass på jobbet och passat på att läsa miniswec, mobil, expressen, kollat webb-mail etc m min a925.
-En bra webbläsare i nallen är en dröm för alla som gillar att läsa "tidningen" på dass..

Permalänk
Medlem

när jag försöker gå till en adress står de "kunde inte ansluta till servern" någon här på swec. som vet va de e för fel? har en w800i så de borde väll funka?

Permalänk
Medlem

Och till dem med riktiga prylar, http://www.opera.com/winmobile/

Permalänk
Medlem

Mycket smart lösning funkar klockrent för mig på min k750i

Visa signatur
Permalänk

Väldigt trevligt program (använder i min Nokia 6101)

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Avstängd

hur får jag in det i min nec e606, en sån där 3g-telefon

Visa signatur

Jag är expert på snygga hemmabyggen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VeCtor
när jag försöker gå till en adress står de "kunde inte ansluta till servern" någon här på swec. som vet va de e för fel? har en w800i så de borde väll funka?

jag har samma problem med min K750i... tycker ju att det borde funka... vad har du för operatör? själv kör jag med tele2comviq (knock-out, om det har nån betydelse)...

Skulle vara nice om nån vet hur man kan åtgärda detta.

[edit] Jag hittade felet för mej...

Meny>inställningar>fliken "kommunikation">Inställn. för Java> och sen välja rätt alternativ!

Visa signatur

..::Nf7 V2.0 -|- Barton 2500+ @ 2315Mhz 1.8Vcore -|- Geforce4 Ti 4200 -|- corsair twinx 512MB pc3200 2.9Vdimm -|- 47-48 grader @ full-load 39-42 @ idle -|- Vattenkylning: Maze3 -|- Black ice extreme (2x120mm fläktar) -|- dual floppy bay reservoir -|- 2x Hydor Seltz L30 pump -|- tygonslang, ½" allaround::..