Permalänk
Avstängd

missnöjd

Jag är riktigt missnöjda med er. Jag skrev den här topicen igår om fear och ingen har svarat. Inte en enda. Förstår ni inte att man inte kan lösa såna här saker själv. Jag har inga kompisar eller någon som jag känner som kan lösa det här. Förstår inte varför det ska vara så svårt att få någon att bry sig.

Permalänk

ja, för du kan ju verkligen kräva att folk svarar i trådar.
skriv lite intressantare saker så kanske du får svar.
alt. gör standardfelsökning.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Drivrutiner?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Avstängd

hmm

Jag kräver inte att folk svarar bara en svensk medborgerlig rätt att folk ska visa lite hänsyn till folk som inte kan sånt här och har sökt på google och ingen har dom svaren jag vill ha.

Permalänk
Medlem

whine

Visa signatur

Nördig utrustning

Permalänk
Avstängd

grr

jag whinar inte jag säger fakta och du är löjlig!

Permalänk
Medlem

Men... stor vits med en tråd om tråd. Du kan inte kräva att folk ska svara. Läs runt om problemet på nätet eller vänta på att nån svarar. Och istället för att gnälla här så kan du ju skriva ett inlägg typ "Vet nån?" för att försöka få folks uppmärksamhet. Dessutom finns det en tråd om F.E.A.R. där du kan fråga...

Låsning på den här?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Nej, du är löjlig som gnäller bara för att ingen svarat i din tråd.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Re: missnöjd

Citat:

Ursprungligen inskrivet av killeralpha
Jag är riktigt missnöjda med er. Jag skrev den här topicen igår om fear och ingen har svarat. Inte en enda. Förstår ni inte att man inte kan lösa såna här saker själv. Jag har inga kompisar eller någon som jag känner som kan lösa det här. Förstår inte varför det ska vara så svårt att få någon att bry sig.

Kanske ingen vet vad du ska göra, hur som helst så är det dålig stil att skriva en sådan här tråd. Tänk om vi varje dag hade "dåliga swec som inte hjälpte mig"-trådar i forumet, hur kul skulle det vara?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Avstängd

Hör av dig till deras support om du inte kan få svaret här.

Permalänk

Haha, bästa tråden hittils ! =D

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Men snälla nån...

Permalänk

det är nu denna --> passar in va?

edit: prova att fråga på andra forum med, eller googla lite

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Avstängd

ni har rätt

Ni hare rätt det är jag som är löjlig. Det är bara det att man tappar typ lusten när ingen har svarat en. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och om någon kan ta bort denna tråden så glömmer vi att detta hände snälla admins?????????

Permalänk
Medlem

testa nu att uppdatera dina drivrutiner för grafikkort och ljud.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Detta är din tredje tråd om samma problem.. även om denna är lite maskerad.

Du har gjort dig skyldig till ett flertal regelbrott genom detta beteende.

§3 När du postar

§3.1 Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om.
§3.2 Trådar och inlägg skall skrivas i därför avsett forum.
§3.3 Inlägg helt utan relevans eller anknytning till det forum de skrivs i tas i regel bort utan förvarning.
§3.4 Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||