Vilket spel tycker du är bäst av de "nya"

Permalänk
Medlem

Vilket spel tycker du är bäst av de "nya"

DET BÄSTA "NYA" FPS SPELET JUST NU

Ja som sagt. Lägg gärna en röst och motivera varför det ena är bättre än det andra osv. Har lagt en order nu på alla 4 liren och vill veta vilket som är värt att installera och lira först!

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Själv tyckte ja Q4 är bäst, har inte lirat Call of duty 2 så ska inte utala mig om det, samt bara testat BF2 hos en polare.

Men ut av Q4 samt FEAR så föredrar jag Q4. Fear är alldeles för segt och alla miljöer är typ de samma, så gäller fienderna o.s.v

Q4 var mer action baserat precis som ett FPS ska vara. nästan lika bra som Q2 i SP. ( bryr mig inte om MP )

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk

Call of Duty 2 för MP:t!
FYFAN VAD KEWL DET ÄR!

Permalänk

COD2, har saknat MP'actionen från COD ett bra tag nu. COD2 Svek inte:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Battlefield 2: Hemska vapen, var är rekylen
Quake 4: Jag har aldrig gillat Quake, futuristiska skräckskjutare är inte min stil
F.E.A.R.: Som sagt, inte min stil men det ser onekligen bra ut
Call of Duty 2: Vad kan man säga? Sando <3 CoD

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Quake 4 tycker jag är bäst.
Inte min stil riktigt men det är väldigt skön känsla i spelet.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

FEAR och BF2 typ.

Permalänk

Du glömde Battlefront 2 men jag lägger min röst på Q4. Kul spel bra story iof inte så mycket som FEAR men tillräckligt mycket (det är ju ett FPS vi pratar om inte RPG/FPS). Det är också fart i det och omväxling i miljöer och fiender. Mycket bra spel Recomenderas stort för alla FPS älskare.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem

Blir tvungen att välja Q4 av dessa, hade lätt tagit Black & White 2 om det funnits med, eftersom det är det spelet som tar upp all min lediga tid just nu.

Visa signatur

iMac 27"

Permalänk
Medlem

En snabb fråga bara. Är BF2 multiplayer only eller kan man lira singleplayer också?

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
En snabb fråga bara. Är BF2 multiplayer only eller kan man lira singleplayer också?

Det finns så att du kan köra mot bottar.

Jag tycker nog inte att BF2 har riktigt här att göra då det är typ ett halvår gammalt

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Quake 4 och FEAR har delad plats. Båda två är skitbra.
Sen BF2.

Sist kommer COD2. Skitspel. Det är som vilket annat WWII spel som helst, bara bättre grafik. Ingen som helst känsla i själva skjutandet.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

I brist på altarnativet "inget" så vart det BF2, mest för att det faktiskt är skoj, men inte för att det är bra. Det skall vara gammla hederliga Quake, Golden Eye och UT.. där fanns det iallfall lite kännsla i det imo. Där tyckte man att det faktiskt var illa att dö.. nu är det "jahopp, då kör vi igen"

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jag har bara testat Q4 samt F.E.A.R (Demo) och där är det Q4 som imponerat mest.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Tycker egentligen inte att något av dem var så bra... lägger dock rösten på BF2 eftesom det var roligt att köra med polarna på ventrilo...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Avstängd

svarar Fahrenheit.

varför räknas alltid bara FPS spel?

Visa signatur

Nätverk i Idol 2005 - "Operation Rädda Jens" - Gör idoljurryn till åtlöje.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=52466...

Permalänk
Medlem

Quake IV första, sedan F.E,A,R!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

Call of Duty 2 säger jag. Toppenspel.