Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
Nja alltså... det finns ju en printscreenknapp, F12 ska det vara menar jag. Då hamnar bilden på datorn... har varit så med alla spel jag spelat hittils... bland annat doom 3, då blev det en bild i doom 3 mappen för varje gång jag tryckte på F12

Ska vara och ska vara. KAN vara är väl rätt ord. I Doom 3 är det så. I FEAR är det inte så. Kort sagt, print screen --> Klistra in. Du har inga screenshots på din dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
Lite felciterat va?

yesbox, skulle vara inlägget under, om interval 03.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Avstängd

Vad kör alla för inställningar? Skriv gärna med erat system också, jag har sett att vissa med bättre system än mig kan inte köra allt på maximum felfritt, det verkar vara lite olika för jag kör allt på maximum felfritt!

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>
#2. P4 2ghz, 768 mb ram, GeForce 3 TI 500
#3. P4 2ghz, 256 mb ram, GeForce mx440

Permalänk
Medlem

machine spec medium, graphics setting high, 1024. orkade inte ställa in mer än så ^^

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Avstängd

klarade precis spelet.. fy fan vilket riktigt, riktigt bra spel... jag körde maxiumum på allt förutom FSAA där jag körde 2x... det skumma är att det hackar som fan typ i 10 mintuer, sedan efter det kan jag spela i timmar helt laggfritt....

edit: nån mer än jag som tycker grafikmotorn är välldigt lik D3?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tja! Har ett litet problem, hur lägger man in sin sav games fil?? Har formaterat disken men drog över checkpoint, quicksave och nån film som heter reloadeed m.m

Försöker lägga dom i SAVE mappen där de verkar höra hemma, men får inte fram det i spelet iaf????

Någon med förslag?

Visa signatur

SYSTEM: Chassi: Thermaltake Tsunami Dreams- Moderkort: DFI Lanparty NF 4 SLI-DR- Cpu: AMD X2 4400+ + Zalman 7700Cu- Minne: OCZ EL Dual Channel Platinum 2048mb- Grafik: ASUS Extreme 7800GTX TOP- 300gb S-ATA, 200Gb S-ATA , 160Gb IDE- Plextor DvD-R- Nätagg: Tagan 580w EC Series-\\\ LAPTOP: DELL XPS 1330

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_Toy
Tja! Har ett litet problem, hur lägger man in sin sav games fil?? Har formaterat disken men drog över checkpoint, quicksave och nån film som heter reloadeed m.m

Försöker lägga dom i SAVE mappen där de verkar höra hemma, men får inte fram det i spelet iaf????

Någon med förslag?

Lägg dem i samma mapp som du hittade dem i?

Intressant att du har en "reloadeed"-film då piratgruppen "RELOADED" bifogar en film till varje release de släpper, konstigt att den kommer med även om man har den lagliga versionen...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010
Lägg dem i samma mapp som du hittade dem i?

Intressant att du har en "reloadeed"-film då piratgruppen "RELOADED" bifogar en film till varje release de släpper, konstigt att den kommer med även om man har den lagliga versionen...

Reload heter den föresten, finns även en RELOAD.SAV fil.

Ja det lär va jävligt konstigt då jag har originalversionen.
Men den heter inte Reloaded som sagt... Utan Reload.

Först tar man ju Shortcut to User Directory sen SAVE sen Profile och sen Single Player.

Iaf så funkar det inte fast jag lägger dem sparade savefilerna där.??? Någon med liknande problem?

Visa signatur

SYSTEM: Chassi: Thermaltake Tsunami Dreams- Moderkort: DFI Lanparty NF 4 SLI-DR- Cpu: AMD X2 4400+ + Zalman 7700Cu- Minne: OCZ EL Dual Channel Platinum 2048mb- Grafik: ASUS Extreme 7800GTX TOP- 300gb S-ATA, 200Gb S-ATA , 160Gb IDE- Plextor DvD-R- Nätagg: Tagan 580w EC Series-\\\ LAPTOP: DELL XPS 1330

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt om det är save filer du har där. Men save filerna ska ligga i C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Monolith Productions\FEAR\save

EDIT: har du kvar save1001.ini filen? Det kan vara den som du skriva över med den tidigare för att saven ska fungera?

Permalänk
Medlem

Har fassnat grovt i FEAR, man är i en "drömm" eller vad man säger går fram till en dörr å ser hur personen blir dödad av den där flickan. sen e hon bakom en, å dödar en.. nån som vet hur man ska göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caleb
Har fassnat grovt i FEAR, man är i en "drömm" eller vad man säger går fram till en dörr å ser hur personen blir dödad av den där flickan. sen e hon bakom en, å dödar en.. nån som vet hur man ska göra?

Skjut henne

EDIT:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010

Intressant att han försöker lägga in en sparfil också. Hmm, undrar vem det är som spelat klart spelet och lagt upp en sparfil på internet. Kan det vara.. Nej.. Eller.. Reloaded..? Nej, omöjligt. Han måste helt enkelt ha snott filmen från Reloadeds FEAR-release, lagt den i arkivet sparfilen låg i, och skrivit här att den låg där från början. Mig veterligen var det inte ens Reloaded som rellade FEAR. Och dessutom vet alla att även DU piratkopierar, så det är så jävla onödigt att ens påpeka det. Högst 5% av Sweclockers betalar för sina spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErgoNomiC
duke3D och jag gjorde varsin fear film på mitt lan, mitt resultat

http://media.putfile.com/FEAR-uNo-goes-WILD

Finns det någon möjlighet att tanka ner denna filmen för jag kunde fan inte se den spelaren buffrade hela tiden

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Icetec, lättare sagt än gjort sjutit typ 5 skott i pannan händer inte ett jota.

http://dump.grendosa.com/fear-dromm.JPG

så där menar jag att det är.

EDIT: klarade det, jag vände mig om innan hon kom, så jag kunde kuta .

Permalänk
Medlem
Citat:

Jojo, du ska bara skjuta henne. 5 skott bara??? Vad är det för kärringfinger du har? Tryck så många gågnger du kan!...sikta på huvudet med!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Jojo, du ska bara skjuta henne. 5 skott bara??? Vad är det för kärringfinger du har? Tryck så många gågnger du kan!...sikta på huvudet med!

haha spelar ingen roll hur mycket man trycker, pistolen som inte orkar med, men jag vända mig innan hon pluppa upp så jag kunde kuta iväg.

Permalänk
Medlem
Citat:

haha spelar ingen roll hur mycket man trycker, pistolen som inte orkar med, men jag vända mig innan hon pluppa upp så jag kunde kuta iväg.

Va??? kan man komma ifrån den scenen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Va??? kan man komma ifrån den scenen?

jag lyckades

När man ser gubben genom dörren så vänd håll mot trappen. Sen fåru lira typ 1 minut till sen e spelet klart.

Permalänk
Medlem
Citat:

EDIT: klarade det, jag vände mig om innan hon kom, så jag kunde kuta .

Ptja, det var så jag klarade det iaf

Permalänk
Medlem

Har laddat ned demot, och helvete vad krävande det är! Min dator är två år gammal, och var en riktigt bra spel dator då, men nu kan den inte ens köra F.E.A.R. på minimum grafik inställnignar utan att det laggar!

Permalänk
Medlem

jahapp då har man klarat spelet... lite tamt slut tycker jag.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

nån som vet vart jag kan lägga upp min fear film så andra kan tanka ner den, verkar som putfile inte har så värst bra servrar, tar ju evigheter att ladda filmen om man ska se den!

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik1
Har laddat ned demot, och helvete vad krävande det är! Min dator är två år gammal, och var en riktigt bra spel dator då, men nu kan den inte ens köra F.E.A.R. på minimum grafik inställnignar utan att det laggar!

FX5200 har aldrig varit ens i närheten av ett "bra" grafikkort. Det var ju bland de sämsta korten på marknaden direkt när det kom ut.

Permalänk
Medlem

Ja då har man nyss klarat det iaf.

FEAR flöt på väldigt bra ändå utan lagg. Ställde in allt på max förutom texturer på medium, AA/AF på bara 2xQ/2x och inga soft shadows. Körde i 1024x768 som vanligt. Körde först med 4xAA med det gick inte så bra. Både skuggberäkningarna och AA lär antagligen behöva mycket minnesbandbredd, så man får väl offra nån av dem. Skuggor är viktigast så AA får väl vara.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

Kan inte klaga på någonting i spelet nästan förutom att jag inte hängde med på alla telefonsvarare och datorer för att mina kompisar snackar skit på vent PRECIS när man vill lyssna. kanske inget klagomål mot spelet i sig

+bra grafik
+bra AI
+ganska bra vapen
+ganska bra skräck
+fin slutscen!

-krävande
-ibland frustrerande då man aldrig når sitt mål
-synd att Alice Wade dog

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurka2k
Kan inte klaga på någonting i spelet nästan förutom att jag inte hängde med på alla telefonsvarare och datorer för att mina kompisar snackar skit på vent PRECIS när man vill lyssna. kanske inget klagomål mot spelet i sig

+bra grafik
+bra AI
+ganska bra vapen
+ganska bra skräck
+fin slutscen!

-krävande
-ibland frustrerande då man aldrig når sitt mål
-synd att Alice Wade dog

Hör talas om SPOILER!!!!?

Du får fane mig skärpa dig, du har nu avslöjat någon viktig handling i spelet som jag tänkt börja lira till helgen.

/Orka

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk

Hur många swecare kör MP?

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut
Hör talas om SPOILER!!!!?

Du får fane mig skärpa dig, du har nu avslöjat någon viktig handling i spelet som jag tänkt börja lira till helgen.

/Orka

hela jävla tråden är en spoiler, läs inte om du nu vill spela...

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta har tagits upp, men om du byter namn på ikonen t.ex. från fear.exe till fear1.exe så får du en märkbar boost i fps..

Permalänk

Mycket coolt spel, och grym action. Jag älskar AI:n, man märker verkligen en skillnad mellan de vanliga klontrupperna, säkerhetsvakterna och elitklonerna. Cool slutscen också, plus att jag gillade handlingen.

Permalänk

Jag har precis stött på Alicia Wade och har nu fått i uppdrag att hitta Harlan Wade's laptop. Har sprungit omkring i hela byggnaden utan att hitta laptopen,.

Vart finns den?

Visa signatur

“BMW straight six, the sequel: a great concept, masterfully improved. Those people who still want a V6, please stand up”

Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge) | MSI Z77A-GD55 ATX | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GTX 1070 | samt en massa SSD hårddiskar | Benq 144 hz skärm | iMac 27" 3.5 GHz Intel I7