Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Aluminium på glowpad?

Har köpt en bit aluminium på clas ohlosn och undrar nu vad man kan göra med aluminiumet så att det kanske blir snyggare och bättre för musen?
Nu när jag testade aluminiumet så gick det att använda musen men de kändes inte ricktigt bra.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte aluminium är det bästa, men du kan köpa en teflonplåt att köra på, mycke bättre.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

du får aldrig bra glid på alu.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Men hur hade ni gjort för att få musen att glida iaf lite bättre? Kanske lite bättre "reflektion" från musen så den reagerar bättre?

Permalänk
Medlem

lacka det kanske.