Trackmania Sunrise - världens bästa bilspel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tombee
Jag har ett 6800LE och kör maxade inställningar på allt obehindrat.

hmm,, för mig hackar det rejält om jag kör i 1600x900 och allt på max förutom AA och Anisotropic.
får under 30fps (hela tiden).

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk

vad är det alla menar med starforce något dåligt program? flyter fint på min dåliga dell 4550 isf.. på MAX

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Om man köper spelet så stör väl inte starforce?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Hey!

Testa gärna min senaste bana! Tycker själv att den är kalasskön och rolig att köra!

Edit: oj, var kan man ladda upp filer, den är bara på 15 kb

får ligga här sålänge:

http://www.filefactory.com/get/v2.1/h.php?f=20d09740dbbfba4e0...

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Om man köper spelet så stör väl inte starforce?

Åjo, det kan det allt göra om man har otur.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0lla
hmm,, för mig hackar det rejält om jag kör i 1600x900 och allt på max förutom AA och Anisotropic.
får under 30fps (hela tiden).

jaha, jag spelar demot och där är det max 1152x864.

Permalänk
Medlem

Förstår inte heller folk kan köra med så galna settings, jag kan inte ens köra 1024*768 med _allt_ maxat med mitt 6800GT :/

Permalänk
Medlem

Nu funkar en länk! I mitt tycke grymt skön bana!

http://sunrise.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=...

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Var är det som skiljer det nyare spelet "Trackmania Sunrise" från det äldre spelet "Trackmania"?
Tittar man på priserna för det nya och det gamla så skiljer de sig åt en del. Om man däremot lägger till expansionen till det äldre spelet, "Power Up Expansion", så stiger priset avsevärt och går förbi det nya med hästlängder.

Eftersom att jag av någon anledning missat detta spel tidigare så gör jag en beställning snarast. Vilket av spelen är egentligen det man borde sattsa på, och varför?

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New
Var är det som skiljer det nyare spelet "Trackmania Sunrise" från det äldre spelet "Trackmania"?
Tittar man på priserna för det nya och det gamla så skiljer de sig åt en del. Om man däremot lägger till expansionen till det äldre spelet, "Power Up Expansion", så stiger priset avsevärt och går förbi det nya med hästlängder.

Eftersom att jag av någon anledning missat detta spel tidigare så gör jag en beställning snarast. Vilket av spelen är egentligen det man borde sattsa på, och varför?

Det är helt olika känsla i de två spelen tycker jag.
Börja med att testa demona.

Ursprungliga Trackmania
Original (uppdatering av gamla) och Sunrise hittar du här

Jag skulle helt klart satsa på det första spelet.

Sen till er som har problem med att det hackar/är för krävande, har ni testat att pilla på de avancerade grafikinställningarna, shader quality bland annat.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

http://www.noos.fr/animation/focus/trackmania/TmsExtreme_From...

gratis officiell expantion till trackmania sunrise

Permalänk

Detta ska helt klart införskaffas vid nästa lön

Permalänk

jag kör maxat på allt utom skuggan då jag kör näst högst upp.. radeon 128mb 9700 tror ja.. osäker på numret

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

hmm,, nu funkar det lite bättre, kör i 1600x900, AA 2x, Anisotropic 2x, Inga shadows, Textures High, PC3 och Motion blur.. fick 98fps i benchet, men när man kollade igenom txt filen så ser man att den kan droppa ner till 30 i vissa ställen.

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk

Testade demot i multiplayer. Fyfan vad tråkigt det var? Man kunde ju lika gärna ha spelat ensam. Suger ju att man inte kan krocka i varandra. Bara Time Attack typ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guitarkalle
Testade demot i multiplayer. Fyfan vad tråkigt det var? Man kunde ju lika gärna ha spelat ensam. Suger ju att man inte kan krocka i varandra. Bara Time Attack typ.

Om man kunde krocka skulle det inte vara Trackmania längre =). Hela grundidén med spelet är ju att försöka klara banorna så snabbt som möjligt typ som i Elastomania.