Permalänk
Medlem

provade precis SEUS 2 ... fungerade perfekt och nu är min K750I äntligen uppdaterad med senaste programvaran... menyerna känns lite snabbare och kontrasten är bra mycket bättre i skärmen nu ... läste något om att kameran skulle ta bättre bilder vid dovt ljus också men har inte kollat det ...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Avstängd

Jaha suck...
Nu är våra w800i gamla...nu kommer w810i Väldans snygg måste jag säga. Habegäret har återigen infunnit sig....

http://www.n24.se/dynamiskt/it_telekom/did_11470317.asp

Permalänk
Medlem

Inte intresserad utav den alls. Är riktigt nöjd med min telefon. Svart känns riktigt tråkigt enligt mig.

Visa signatur

Veteran

Permalänk
Medlem

W810i är jävligt het, men om man har en w800i så är det nästan att nedgradera sig. Telefonen har ju inget linslock, sämre batteritid, mindre internminne. Fördelen är ett snabbare gränssnitt (USB 2 - Vill ha på min w800i!!!) och att den har quadband och edge, som jag personligen aldrig varit i behov av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jokke
provade precis SEUS 2 ... fungerade perfekt och nu är min K750I äntligen uppdaterad med senaste programvaran... menyerna känns lite snabbare och kontrasten är bra mycket bättre i skärmen nu ... läste något om att kameran skulle ta bättre bilder vid dovt ljus också men har inte kollat det ...

Jag upplever att kameran är svårare att ta med, om man inte fått fokus. Men det kanske bara är min telefon...

Visa signatur

Macbook 2,0 late 2008
Nikon D80 | MB-D80 | Nikkor AF-S 18-70mm f/3.5-4.5 | SB-600
Citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

Någon som råkar ha eller vet vart man kan hitta ett snyggt tema med Kalle och hobbe (calvin and hobbes) eller morgan och klös (Mutts) till w800an?

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

Ska man uppgradera till senaste firmware?
Är personer som klagar på att de fått ett brus i bakgrunden då man spelar upp mp3.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAC
Jag upplever att kameran är svårare att ta med, om man inte fått fokus. Men det kanske bara är min telefon...

Det var visst inte bara jag.. Det verkar bero att man tappat den.. Skit..

Visa signatur

Macbook 2,0 late 2008
Nikon D80 | MB-D80 | Nikkor AF-S 18-70mm f/3.5-4.5 | SB-600
Citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att man inte kan spela in med kameran längre än ett par sekunder? Går det att fixa på något sätt?

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hyperone
Hur kommer det sig att man inte kan spela in med kameran längre än ett par sekunder? Går det att fixa på något sätt?

Ställ om det?

I videoläget ställer du om just videoläge i inställningar till "Högkvalitetsvideo" istället för "För MMS".

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Aha, missade det, tack

Permalänk
Medlem

Köpte min idag w800i idag. Nöjd än sålänge
Hur kollar jag min firmware?
Och kan nån tipsa om något roligt spel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlockreN
Köpte min idag w800i idag. Nöjd än sålänge
Hur kollar jag min firmware?
Och kan nån tipsa om något roligt spel?

Läs hela tråden så får du svar på allt + sidor där gratis kul spel finns.

Visa signatur

i5 4670K, 16GB ram, 1070GTX

Permalänk
Medlem

Nämen titta här

Permalänk
Discokungen

Snyggt mockan! :thumbsup: Kortade du bara sladden eller?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Jag sitter med en W550I, men jag tror att min fråga kan ligga här ändå.

Jag har ett relativt högt brus i bakgrunden i mina öronsnäckor, är även där när musikvolymen är nerdragen till minsta (dvs helt tyst). Har ni andra också problem med detta? någon som vet hur man skall göra för att få bort bruset?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
Nämen titta här

http://www.mockan.com/annat/k750%20adapter.JPG

Fint jobb Du får inte ångra dej bara

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
Nämen titta här

http://www.mockan.com/annat/k750%20adapter.JPG

så gjorde jag med min med, fungerar skitbra!

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

jag har inte gjort den själv, jag har KÖPT den.
4.8$ inklusive frakt.

Permalänk
Medlem

Sökte men hittade inte... Någon annan som har problem med att kopiera 300+ MB stor fil från W800i till datorn? Till telefonen går det hur bra som helst inte men inte från telefonen till datorn.

Visa signatur

AMD X2 4400+@2521Mhz, Gainward 7800gtx 512, 4GB Corsair PC4000, Maxtor DiamondMax 10 300GB, Xerox 19" XA7-192i
3DMark05 = 9760; 3DMark03 = 20366; 3DMark 2001 = 31397

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EsSeT
Sökte men hittade inte... Någon annan som har problem med att kopiera 300+ MB stor fil från W800i till datorn? Till telefonen går det hur bra som helst inte men inte från telefonen till datorn.

Det har jag också stött på.

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737

"BUG: Some users are reporting occasional "incorrect parameter" error messages when transferring files from the phone to the PC. For some users, moving the USB cable to another USB port seems to fix the issue."

Visa signatur

Compaq Presario CDS 520 | Windows 3.11 / MS-Dos 6.22

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
jag har inte gjort den själv, jag har KÖPT den.
4.8$ inklusive frakt.

ahh.. ok.. jag klipte min HF och lödade dit en 3.5mm hona.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
jag har inte gjort den själv, jag har KÖPT den.
4.8$ inklusive frakt.

Tänkte väll... Såg så otroligt snyggt ut på bilden och jag har tittat på min från alla håll och kanter om hur du gjorde

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

kan rekomendera Che_sir på ebay, väldigt smidig affär.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Jag sitter med en W550I, men jag tror att min fråga kan ligga här ändå.

Jag har ett relativt högt brus i bakgrunden i mina öronsnäckor, är även där när musikvolymen är nerdragen till minsta (dvs helt tyst). Har ni andra också problem med detta? någon som vet hur man skall göra för att få bort bruset?

Japp, så fort man pluggar in headsettet och går till spelläget så börjar det brusa oavsett vilket volym man väljer, och oavsett vilka lurar man kopplar in. Iaf på min W800i. Ljudet är inte lika bra som på en vanlig MP3-spelare men tillräckligt för att vara i telefonen.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om framtida firmware för w800 (kanske redan finns) kommer att göra så att telefonen stödjer andra filformat, typ wma osv..?

blev lite förvånad att den faktiskt inte stödde det formatet

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem

Har fått mitt 512mb minne nu, men äre något speciellt man ska göra med det?
när jag överför låtar så säger den att den fått hela albumet, men när man sen kikar i telefonen så äre bara ett par av låtarna.
så får man ta ut kabeln och ansluta den igen, då funkar det.
vad beror de på?
ska man använda något program?
jag överför via utforskaren.

Permalänk
Medlem

Antar att du köpt ett "extra" minne till, och då kan det ju kanske vara att mappstrukturen inte ser riktigt rätt ut.

t.ex så ska ju låtarna ligga i en mapp som heter MP3.
Om jag inte är ute och cyklar nu kanske du kan prova att gå in i filhanteraren i telefonen och välja "Mer" och sen formattera externt minne.
Har egentligen ingen aning om det är detta som är problemet, men det kan ju kanske vara värt ett försök?

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Discokungen

Mitt 512MB-minne som följde med min W800 har dött nu Fick SanDisk istället för Sony men jag har aldrig haft problem med SanDisks Duo-kort innan (128MB till P900 bla.)

Mobilen hittar inte kortet och datorn hittar kortet men det är inget på det. Riktigt irriterande när det låg så mycket information på det

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Stackare... Men du har ju garanti.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro