Permalänk
Medlem

Nu har hemsidan bytt adress, http://www.northernhorde.se är nya adressen.. Sprid detta till alla..

Jag felar aldrig ;D

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Du fick länken lite felstavad där Ferrat.

Så här ska det vara:

www.northernhorde.se

Permalänk

och glöm inte #northern-horde @ qnet

Permalänk

Ny hemsida!
Sweet.

Visa signatur

When you are down and out, nobody tries to help you out.
But when you reach the top, everybody wants a lollipop.

Permalänk
Medlem

Jag är givet med, vet bara inte än vad jag ska ha för nick i WoW, Sloppy är inte direkt RP.

Körde Dwarven Hunter i den öppna betan (till typ lev 25).

Ska köra antigen troll shaman, undead warlock eller undead rogue. Det lutar mot troll shaman. Även om man inte har lite bra stats eller abilities som tauren eller orc så är troll coolare.

Ska köra mining/skinning som första tradeskills och ge bort allt skinn jag får. Malmen spar jag tills det att jag har typ fullt. Då skippar jag skinning och kör mining/engineering. När jag har maxat engineering så släpper jag mining och kör enchanting/engineering.

Ed:
Har nu valt troll shaman som definitiv karaktär. Tack vare ett easteregg. Ett av deras /v:
"I kill two dwarves in the morning, I kill two dwarves at night. I kill two dwarves in the afternoon, it makes me feel alright. I kill two dwarves in time of peace, and two in time of war. I kill two dwarves before I kill two dwarves, and then I kill two more."
Referens till låten "Smoke two joints", Sublime framför den bäst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Jag är givet med, vet bara inte än vad jag ska ha för nick i WoW, Sloppy är inte direkt RP.

Ska köra antigen troll shaman, undead warlock eller undead rogue. Det lutar mot troll shaman. Även om man inte har lite bra stats eller abilities som tauren eller orc så är troll coolare.

Ska köra mining/skinning som första tradeskills och ge bort allt skinn jag får. Malmen spar jag tills det att jag har typ fullt. Då skippar jag skinning och kör mining/engineering. När jag har maxat engineering så släpper jag mining och kör enchanting/engineering.

Ed:
Har nu valt troll shaman som definitiv karaktär. Tack vare ett easteregg. Ett av deras /v:
"I kill two dwarves in the morning, I kill two dwarves at night. I kill two dwarves in the afternoon, it makes me feel alright. I kill two dwarves in time of peace, and two in time of war. I kill two dwarves before I kill two dwarves, and then I kill two more."

Då undrar man hur mycket tauren äter Kanske människor istället?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy

Ed:

Förstod inte det där sista du skrev, är det ett macro som får en troll karaktär att sjunga det där eller? (aldrig testat WOW).

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Vilken hemsida gäller för Allience då?

Visa signatur

Ja, det ser rätt kört ut för dig, men börja med att berätta allting från början...

Permalänk
Medlem

hemsidan för alliance är www.northernlightguild.net har jag för mig..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Jag går gärna med i guilden om det finns plats.
Spelar CB nu...

Går med i Alliance-guilden om jag får.

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

Då skriver du i fel tråd

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk

Jasså? Kunde bara hitta denna tråd.. lust att hjälpa mig till den andra?

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk

var kan man ladda ned betan?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Spelar northen horde i korea beta oxå?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

var kan man ladda ner betan? och regga sig? e det open beta så att alla kommer med?

vad ska man vara ifall man gillar att skjuta från avstånd och gillar och göra det snabbt?

och vad e specsen på detta underbara spel?

Permalänk

Jag är gärna med i Guilden om det går för sig
Tauren/Shaman

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64

Permalänk

Jag är med i guilden mer än gärna.

Spelar på server PVP8 som Troll Rouge.
Nickar: Pelle

Hoppas det finns plats kvar!.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Nu är man på jobbet, så det lär bli svårt hänga med i level.

Men det gick bra igår. Nådde lvl 13 iaf.

Permalänk

Jag är med fast bara när hela world of warcraft kommer (vet inte äns vad en guild är )

Permalänk
Medlem

Återuppliva! Vad har hänt med NH senaste tiden, jag har ju som sagt flyttat till en annan server... Och sen blivit bannad. (Nej, fråga inte varför..)

Permalänk

Finns på Ravencrest och hemsidan är fortfarande den samma.
Håller för tillfället på att utöka guilden(tror jag), så kontakta gärna ferrat, särskilt om ni är Mage som har brist på nu.

Permalänk
Medlem

Om du vill veta vad som hänt kunde du ju kolla deras hemsida istället för att ta upp en så gammal tråd...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

hemsidan är samma som innan www.northernhorde.se eller har du WOW finns vi InGame på Ravencrest som vanligt..

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Om du vill veta vad som hänt kunde du ju kolla deras hemsida istället för att ta upp en så gammal tråd...

Stackars dig...

Permalänk

Först dog NH, sedan Ferrat Jaja, allt har ett slut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fear The Llama
Först dog NH, sedan Ferrat Jaja, allt har ett slut.

Woot?..Har NH försvunnit?..Ferrat dött? =/..på riktigt eller sluta han spela bara?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Woot?..Har NH försvunnit?..Ferrat dött? =/..på riktigt eller sluta han spela bara?

Ja, det där skulle man vilja ha en förklaring på.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

NH mergat med Eques Divinus till Temporary och Ferrat bestämde sig för att lägga ner wow så han deletade sin full tier-1 warlock. Sorgligt :'(

Permalänk
Medlem

Han ska plugga på högskola så jag förstår honom, och NH finns kvar, dock bara med låg lvl alts.

Permalänk
Medlem

trodde för stunden att Ferrat gått bort =/

Surt att NH inte är som de var

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow