SweClockers drop!

PC Gamer: "You will wet yourself!"

Permalänk
Inaktiv

DUKE FTW!!!111 :D: D:

Permalänk
Medlem

Om jag jobbade på PCG så skulle jag nog göra flera stycken fejkade framsidor innan mars för att undvika utsläpp som detta.
Till min egen del så hoppas jag på att det är en fejknyhet. vill ha något..... bättre

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem

Pissa på sig för det där? Knappast! Starcraft 2 eller Diablo 3 så hade det kanske gått.

Grymt besviken.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sammex
Om jag jobbade på PCG så skulle jag nog göra flera stycken fejkade framsidor innan mars för att undvika utsläpp som detta.
Till min egen del så hoppas jag på att det är en fejknyhet. vill ha något..... bättre

Såna tidningar görs i genomsnitt mellan 1-2 månader innan de ska släppas.
Varför släppa en fejkad framsida och riskera att folk faktiskt blir glada över nyheten att TW2 ska komma?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd

Tror inte de är Medival total war 2

Visa signatur
Permalänk

Alien vs Predator 3, då rackarns stämmer det iaf, den människa som pallar och köra Marine utan att pinka i brallan förtjänar en medalj :D.

Visa signatur

Phanteks Eclipse G360A Mid Tower | ASUS Prime B650M-A WIFI II |
AMD Ryzen 5 7600X CPU Tray | XFX Speedster QICK 319 Radeon RX 7800 XT Core | Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 32GB | Kingston A400 2.5" SSD 480GB | Cooler Master MWE Gold 850 V2 PSU | be quiet! Pure Rock 2 CPU Kylare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Eller jo, allt var ju egentligen förbättrat, men romartiden är mycket tråkigare än medeltiden.

Vad säger du människa!? Vanärar du den stora republiken?
*rättar till plymhatten och spatserar ilsket iväg till sina brinnande grisar*

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
Tror inte de är Medival total war 2

Det var själve fan då.
Här är omslaget, många av er önskar nog att det inte är sant men det är det.

Mars nummret.
Det speciella är total war 2. Exklusivt.

Visa signatur

Permalänk

Wow!

Det är säkert ett bra spel, men knappast inte något alla gått och väntat på.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Visst sannolikheten finns att någon driver med en men allvarligt talat, varför?
Särskilt inte som PCG har en historia av att hypa helt fel saker.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hörrni, pcgamer själva skrev om det den tjugonde redan. Underligt att de inte väntar till tidningen var ute.

" Idag utannonserade SEGA den kommande uppföljaren i den oerhört populära Total War-serien. Uppföljaren kommer att heta Medieval 2: Total War och tar tillbaka serien till det andra spelets domäner under medeltiden. Vi kan förvänta oss massor med nyheter i form av förbättrad grafik, nya enheter, nyheter i spelfunktioner och mycket mer. Exakt hur mycket mer kan ni läsa om exklusivt i februarinumret av PC Gamer, där vi bjuder på Sveriges första förhandstitt på spelet, med bilder, information och intervju med utvecklarna. I butik den 7 februari, hos prenumeranter veckan innan! "

http://www.pcgamer.se/nyhet.jsp?recno=0603004

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk

Ett FUCKING jävla skämt säger jag... Ett ordinärt SPEL...FAN
Jag som hoppades på nåt stort...

Visa signatur

Phanteks XT PRO Ultra || Ryzen 7 9800X3D || RTX 3080 || Odyssey G95SC 49" || 32 GB 6000MHz CL30 || WD SN850X || || TR PS123SE || B650 Eagle AX || RME850e ||

Permalänk

Ja, det låter ju konstigt att de släpper informationen i februarinummret när world exclusive är i mars.
Kanske är så att de släpper sina tidningar tidigare i staterna?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan folk sluta tracka på Total War serien? Den är fan så mycket bättre än Half-Life 2 eller Westwoods RTS. Half-Life 2 och C&C må vara bra inom sin genre, men Total War ÄR en genre.

Hellre ett nytt Total War än ett nytt Half-Life, StarCraft, WarCraft och Westwood kombinerat.

Permalänk

Tja, total war används ju på ett TV-program där man simulerar historiska battaljer så jag antar att det inte vara så dåligt.

Poppis i England och USA.

Ska nog ta och köpa ettan om det är billigt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är mer poppis i Europa än i USA eftersom det är europeeisk historia. Det är samma sak med alla stora episka filmer, som t.ex. Troja. De blir alltid dundersuccé i Europa, men amerikanarna kan inte relatera till dem lika väl.

Ettan är otroligt kul, och har en riktigt smutsig mörk känsla av medeltid. Men Rome: TW klår spelet i striderna, helt klart. Fast Rome har i sin tur vissa brister. Kass AI och väldigt stereotypa arméer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Hellre ett nytt Total War än ett nytt Half-Life, StarCraft, WarCraft och Westwood kombinerat.

Jag gissar på att det inte är allt för många som håller med dig på den punkten

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Snyft.... DNF ffs... eller StarCraft... t o m Diablo 3 hade varit att föredra över sketna Total War spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak

tvivlar på att killen ens har spelat dom spelen ;__;

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak

Jag gör det helt klart.

EDIT: Och jag har spelat alla dom spelen..

EDIT2: Och tror säkert att även EvilNed gjort detta. Däremot ställer jag mig tveksam till om många här verkligen kört Total War serien...

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Och tror säkert att även EvilNed gjort detta. Däremot ställer jag mig tveksam till om många här verkligen kört Total War serien...

Jag har inte lirat något av dom, så jag blev inte speciellt glad över att det var ett spel jag inte alls har något intresse av.

De enda RTS spel jag gillar är dom klassiska där man ska bygga bas och så många gubbar som möjligt, som SC, WC, C&C, AoE osv osv. Nu vet jag inte om Total War är uppbyggt på det sättet, men de flesta nya spel verkar bara vara röriga tycker jag.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

fan va besviken man blir

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Mmmm, Medieval.

Permalänk
Medlem

Visst så älskar jag medival , men trodde inte att det va så stort att dom skulle göra en sån här hype när spelet presenteras ganska bra på total wars hemsida.

Så lite besviken blev man trode det skulle va nåt spel som ingen visste om men det är inte säkert det är rätt framsida det får framtiden förovissa.

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem

Hihi... Vad ni blev besvikna, det blev inte jag, och vet ni varfor?

Jag hade inga forvantningar!

Medieval 2, haha... ar det någon pryo som jobbar på pcgamer eller vad?

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Enorm besvikelse. Man borde dock vetat att de riktigt stora spelföretagen till pc aldrig skulle låta en skittidning som pcgamer ha något exklusivt med deras spel att göra.

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk

Kanske Dungeon Master 3

Permalänk
Medlem

"You will wet yourself!"
Det gjorde jag nyss av besvikelsen.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk

Iofs så ska vi ju inte hacka på svenska PCG för att den amerikanska/brittiska dummar sig.

Permalänk
Medlem

total war är faktiskt en uppskattad serie.
men visst, cönter strajk, wold of warkraft och half lajf och starkraft ungar känner inte till sånt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc