Permalänk
Medlem

Ringa/sms'a i utlandet?

Hejsan!

Vet inte riktigt om detta är rätt kategori eller äns rätt forum att fråga detta i! Men iaf, här kommer frågan.

Jag har precis tankat på min mobil med comviq nockout eftersom jag ska resa till italien imorn. För att ringa hem till sverige är det väl *100*+47 (nummer utan 0 i början) ?
Är det samma för sms?
Har försökt o kolla comviq's hemsida men jag får huvudvärk bara jag ser på den =/ (lättare o hitta en nål i en myrstack än å hitta nån vettig information där)

/Berger

Visa signatur

939 is still alive.

Permalänk
Medlem

Sveriges riktnr är +46.

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

a just de! skrev fel där *100*+46 !

Visa signatur

939 is still alive.

Permalänk
Medlem

+46 sedan tar du bort första nollan så t ex +46708xxxx

Visa signatur

Speldator: Antec Sonata II| AMD64 4000+| 2 GB RAM| GeForce 7800GT | ASUS A8N-E|WD Raptor 74 GB 10k RPM | Syncmaster 19N 19" TFT
Server: Chieftech Matrix Fulltower| 1.2 Ghz AMD T-Bird | GeForce2 GTS| 768 MB RAM| 2.1 TB HD

Permalänk
Medlem

Vad du menar med "stjarna"100"stjarna" innan fattar jag inte, kanske ar nagot speciellt for comviq men sen ar det bara att lagga in +46 fore numret samt ta bort forsta nollan. Eller skriva 0046 och ta bort forsta nollan.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Tycker det står ganska tydligt här
"http://www.editorial.tele2.se/?page=tele2se_privat_kundservic..."

Kopiera allt till en rad, verkar vara nått skumt med sweclockers [ url ]-tagg.

Visa signatur