Permalänk
Medlem

Morrowind Tips

Rensat av Grillcliff

Permalänk
Medlem

Har ju inte släppts än... Ska köpa det nog, så jag väntar

Permalänk
Medlem

Riktigt roligt

Permalänk
Medlem

Men det kliar i fingrarna att spela det idag

Permalänk

Rensat av Grillcliff

Permalänk
Medlem

Hahaha =D

Permalänk
Medlem

Morrowind Tips

Detta var det snyggaste o mest krävande jag sett på länge...
Snyggt vatten som fan... är det nån som har komit till balmora och lämnat över papperna till den där killen???. (som numera verkar vara alkis)

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Medlem

hm, såvit jag vet så är inte spelet släppt än...

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fryking
Hahaha =D

Jo, sitter i skolan nu, *längtar som fan*

Permalänk
Medlem

jorå spelet är släppt... Finns på www.ebgames.com bla...

Visa signatur

We bring nothing into this life and we cannot take anything out...

Permalänk
Medlem

Jag har spelat hela natten och knallat runt i balmora och gjort diverse uppdrag åt warriors guild... Sitter och är sådär lagom trött i skolan just nu

Visa signatur

We bring nothing into this life and we cannot take anything out...

Permalänk

Morrowind har jävligt fin graffe, synd att jag bara har gf1

Permalänk
Medlem

Väntade ni på att den killen som snott pengar gick och visade vägen på natten? satt uppe på tornet och väntade i ett bra tag sen smög jag etfer hna då såg han mig sen pallade jag inte mera=) men någon som fixat det? jävligt fett spel!

Permalänk
Medlem

sverige??

Morrowind har väl inte släppts i sverige ännu...!??`Lr?? Har hört att det släpps den 23:e..

//Jeppe

Permalänk
Hedersmedlem

Dessa trådar tråder burkar bli fulla med wärch hostningar och sånt.. Ser jag en sådan så blir det varning direkt.. Ni är varnade...

Permalänk
Medlem

eftersom cd2 bara var en editor eller nåt så behöver man väl inte den för att spela/installera?

Permalänk

27e Maj tror jag är releasedatum i Sverige. Det ska bli årets andra köpta spel för min del, det första (Heroes IV) blev jag rejält besviken på, hoppas verkligen det här är bättre.:)

Eller det kanske snarare är 23e, vem vet.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Avstängd

Vad kostar det mån tro??

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk

Re: sverige??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yoghurt
Morrowind har väl inte släppts i sverige ännu...!??`Lr?? Har hört att det släpps den 23:e..

//Jeppe

Ja, så säger två butiker jag kollat hos iallafall.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Zutaten:
Hur går det på din burk?
Kör du i 1024 med rätt mycket på medium eller?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Äh, jag kan vänta.:)
Har rätt mycket i skolan, bäst att få det klart.
Är inte Collectors edition lite dyrare också?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Har spelat en del timmar nu, och jag är lite besviken.
Gubben ser ut som ett mongo när han hoppar, fula monter, kasst ljud när man får spö, blir spöad eller att man gör illa sig på nått annat vis....
Verkar ok annars, förutom att det hackar till lite då å då, vet inte om det är nå hårdvarufel eller inte.

blir nog flamad nu

Permalänk
Hedersmedlem

*IHOPSLAGNA*

Läs mitt förra inlägg...

Permalänk

Hallå, kan inte ni som har spelat berätta om vilka inställningar ni kör på och vad ni har för system?

Har läst en recension/förhandstitt och där hade de en 1300a (100FSB), GF3 Ti200 (oklockat) och 512MB minne. De körde i 1024 med 32bits färg och nästan allt på max. Dessutom tror jag de körde med anti-aliasing, är inte helt säker dock då de bara nämnde det kort.:D
Hoppas kunna köra det i ungefär samma inställningar så fort jag får ett nytt GF3 (Asus+Abit gick iallafall inte något vidare för mig:o). Kanske sätter in 256MB till, har ju det liggandes så varför inte.
Vad tror ni?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

tveksamt, jag har dragit ner en del på upplösning och inställningar för att få det så att det känns behagligt
Vet inte vad jag kör på men, nog är det rätt krävande...

edit/
eller jag kör nog i 1100 nått,

Permalänk

jag spelar det i 1024x768 med Quincunx Anti-Aliasing på min XP1900+ med Geforce3@220/500. Självklart med Pixelshading på. Spelet är det snyggaste jag någonsin sett, och stämningen i spelet är underbar! Dock hackar det aningen

Nhalldin, min Nicator Dator har kommit

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Crap, har fastnat vid en order från fighter guildet... Ska ta en "code book" från en i thiefes guild, men man måste sno den o lubba för att klara det Vill ju inte börja bråga med tjuv gillet =/

Nån som lyckades lägga vantarna på boken utan att nån blev sur ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fryking
Crap, har fastnat vid en order från fighter guildet... Ska ta en "code book" från en i thiefes guild, men man måste sno den o lubba för att klara det Vill ju inte börja bråga med tjuv gillet =/

Nån som lyckades lägga vantarna på boken utan att nån blev sur ?

Håller på med samma, inte så lätt.
Ska även döda "the bad people" ännu svårare...

Permalänk

Ingen som har en karta över Morrorwind??? skulle vara kul att ha. Just nu kör jag med en tjuv, har just länsat Pri någontin (andra stan tror jag) tog 3h, finns inte ett mynt kvar där så nu lubbar jag mot Brha någonting
Kan man sova över allt? Jag gick inn i ett hus där en dark elf bodde, jag tänkte provocera för att se om han attackerade mig, så jag på ett laglit sätt kunde döda honnom, detta genom att sova i hans säng, men har brydde sig tydligen inte...:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
jag spelar det i 1024x768 med Quincunx Anti-Aliasing på min XP1900+ med Geforce3@220/500. Självklart med Pixelshading på. Spelet är det snyggaste jag någonsin sett, och stämningen i spelet är underbar! Dock hackar det aningen

Nhalldin, min Nicator Dator har kommit

fan ta dig... men jag bor inte i göteborg :\
bor 8mil söder... så ja kommer la få det sist o alla göteborgare först :\\\\\\\\\

ed: konstigt att det hackar... du kör quincux + morrowind + geforce3