I am Extrazz.
göra något kul med en hdd?
Visa signatur
Visa signatur
ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Ryzen 9 3900X | 64 GB Corsair Vengeance RGB PRO | MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB | Corsair Graphite 760T
Visa signatur
Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Visa signatur
"Även den enklaste modd kan bli snygg"
Stolleman 17:40 18/09/05
Besök www.the-hood.net
Senast redigerat
Visa signatur
Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".
Visa signatur
"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.
Senast redigerat
Visa signatur
Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".
Visa signatur
Styrelseledamot Piratpartiet Östergötland - www.piratpartiet.se
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
Visa signatur