Permalänk
Medlem

okej kan fixa det. några minuter så e de uppe igen

EDIT: Nu funkar dom igen

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag det blev snyggare. Gillar stilrena grejer och utan loggan blev det bättre.

Visa signatur

Two wrongs don't make a right but three lefts do.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fryingpan
en fråga bara... hur fick du bort skalet? jag har skruvat bort alla skruvar inuti, men den sitter fortfarande kvar.. vill inte bända loss den så den kan gå sönder innan ja vet:P

du måste ta av allt som sitter i skal-delen och alla skruvarna men sen sitter den fortfarande lite fast som du säger men de e bara o bända och vrida lite försiktigt. lycka till

Permalänk

Välldigt snyggt må jag säga. Känns dock lite konstigt utan logitech märket men det är välldigt snyggt utan det

Permalänk
Medlem

Sitter en en liten rundmetallbit i musen som ska ge extra vikt och stadga. Den skruvade jag bara bort på min mx500, musen i mitt tyckte blev mycket lättare och enklare att andvända.

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FEvE
Sitter en en liten rundmetallbit i musen som ska ge extra vikt och stadga. Den skruvade jag bara bort på min mx500, musen i mitt tyckte blev mycket lättare och enklare att andvända.

*Skruvar isär och testar*

Permalänk
Medlem

Min Åsikt:

Inge vidare snyggt alls.

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Bara jag som tycker att MX510 är jävligt snygg? allså lackningen Blått/svart .. hel nice skulle aldrig göra sådär mot min arma MX510

Agree

Visa signatur

"Lead, Follow or Die"
/System\Chieftec LBX03 360W|AsRock DualSata2|AMD A64 3700+ 2.2ghz|1024mb PC3200 cl 2.5|GF6800GS DDR3 256mb PCI-e|XP=Samsung 200gb 8mb SataII|IDE Maxtor80GB+WD120GB|SBAud2|/Extern\AOC 17"TFT|MX510+UltraX Flat|Kylning=Kallt rum

Permalänk
Medlem

Snyggt målat.. Hoppas färgen hålls bara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimiEM
Snyggt målat.. Hoppas färgen hålls bara

jo då den håller bra. har fått på några lager klarlack nu också.

musen blev dessuton riktigt mycket skönare utan vikten så det e ett tips till alla er med mx500 och mx510. Var ganska skeptisk till att det skulle bli bättre innan

ska även fixa några bättre bilder. tycker inte de e några rättvisa bilder. dom e ju somsagt tagna med mobilen.

Permalänk

Hur använder man musknapparna? Det ser ut som om plasten sitter ihop helt, så är det inte på andra möss.

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Helt klart snyggare än orginal :] fint jobbat.

Visa signatur

MSI K8N Platinum :: AMD 64 3000+ :: 1024MB Corsair Value :: 120GB + 200GB

Permalänk

Påminner om IE 3.0 eller nåt nu

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

en till fråga:P blir det inte ett väldigt tjockt lager med all lack å don? jag har bestämt mig att göra likadant med min oxå.. fast med illgrön färg:D så man ska bara ta grundlack lr vad det va? slipa.. lacka, slipa lacka.. sen på med 2-3lager färg? å klarlack?

Permalänk
Medlem

jag strunade i grundfärg och började med den vanliga färgen sen slipade jag mellan varje lager ungeför 4 gånger sen la jag på 2 lager till och sen efter det la jag på 2 lager med klarlack. det har hålt nu i ett tag och jag ser inget ställe där det börjar slitas så jag tycker det håller bra

Permalänk

Ganska nice faktiskt..! 7/10

Visa signatur

-ZOOM Productions-
Digital Movie Making

Permalänk
Medlem

Sicken skit tråd!

Visa signatur

A-bit IC7 Max-3 | Intel 3,2c | A-Data PC4000 4x265MB | ATi Radeon X800XT PE | WD Raptor 2x36 i raid0 | Audigy 2 Platinum ex | Waterchill | Lian-li V-2000

Permalänk

Sicken fantastisk kommentar. Försök vara lite kreativ...

Permalänk

tyckte det blev nice

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk

dåligt gjort håller jag inte med om. fast vad som är snyggt o inte snyggt är en smaksak.

den där "bulan" .. fula logitech logon är det ända som blivit nött på min mx mus.. jag skulle, om jag bara orkade lägga energi på det hela.. göra samma sak, fast givetvis ta en gul kullör.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk

Du borde måla på nått tribal mönster i orange eller annan glad färg färg. Det skulle ge den lite mer liv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moddaren_erik
tyckte det blev nice

2004-08-28 14:07 ?!?!

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk

härligt moddaren_erik....dra upp en utdöd tråd för att skriva "tyckte det blev nice"

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
härligt moddaren_erik....dra upp en utdöd tråd för att skriva "tyckte det blev nice"

ja, det har blivit populärt sista tiden att väcka upp liken! både jobbigt och onödigt irriterande.

Permalänk
Medlem

blev bara fulare enligt mig, den blå färgen är ju skitsnygg, din ser bara ut som en sleten MX500

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

snyggt enligt mig:)

själv har jag motivlackat min gamla compaq/logitech mus i bilden i skolan kommer med bilder på måndag.

Permalänk
Avstängd

Den musen skulle passa till mitt chassi....Ja har med en LG MX510 men vågar inte göra denna modden på den (Jag e kass på att modda) =P..Var har du köpt färgerna' och vad kostade allt?? (Utom musen)

Permalänk
Medlem

Väldigt nice

Visa signatur

[Intel P4 3.6@4.0GHz][Intel Originalkylare]/GigaByte(GA-8IPE775G)/1536Mb PC3200 DDR [1x1024Mb Kingston][1x512Mb]/ATi Radeon X800VE 256Mb/200Gb Maxtor Hdd/[Antec~Chieftec][480W 20*24Pin]/19" ViewSonic] - > - > [Idle~40C/Load~55C] < - < -]

Permalänk
Medlem

Men det är ju vanligt med att folk blir arga när man moddar deras möss.
Min flickvän lackade ur totalt.. det sved sa hon?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Men det är ju vanligt med att folk blir arga när man moddar deras möss.
Min flickvän lackade ur totalt.. det sved sa hon?

hahahahahahaha:D