Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

kommande mobiler på tre?!

Permalänk
Avstängd

Telefoner? dom har ju bara en massa buggar så att man kan klassa dom som tegelstenar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Telefoner? dom har ju bara en massa buggar så att man kan klassa dom som tegelstenar

Isåfall så hade jag ruskig tur med min tegelsten då. Den skulle i och försig vara oduglig att bygga hus med, men jag kan ringa och allt sånt för en billig peng

Du är bara avundsjuk för att du bor i bushen vid bruket och inte har någon mottagning

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
Det var bättre förklarat

Får man fråga vilken?

Gissningsvis N91 TRE är ju inne på musikköret så det borde väl vara ganska rimligt, eller?

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chichin
Gissningsvis N91 TRE är ju inne på musikköret så det borde väl vara ganska rimligt, eller?

YSCH! Jag hatar den telefonen. Grrr

Ta bara skärmen. Lägst upplösning 2k6?
Stor och klumpig. usch.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av symetric
Isåfall så hade jag ruskig tur med min tegelsten då. Den skulle i och försig vara oduglig att bygga hus med, men jag kan ringa och allt sånt för en billig peng

Du är bara avundsjuk för att du bor i bushen vid bruket och inte har någon mottagning

Hm, misstänker att du varit i kolsva.(bushen+bruket).. Har fullt mottagning dock bara efter "debrandning" av mobilerna, ingen fel på 3 korten/mottagning utan bara mjukvaran i mobilerna

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Hm, misstänker att du varit i kolsva.(bushen+bruket).. Har fullt mottagning dock bara efter "debrandning" av mobilerna, ingen fel på 3 korten/mottagning utan bara mjukvaran i mobilerna

Varit där? Jag har bott där i 11 år

Ok. Jag skulle vilja pilla på en obrandad 6280 och se om den har samma buggar som Tre's.

SemiOnT:
Vilka funktioner skulle ni vilja ha i kommande lurar från Tre? Eller rättare sagt: Vilka funktioner känner ni att ni saknar nu, och tror ni att dom kommer finnas med i kommande mobiler?

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Citat:

Jag önskar det vore så då även jag är intresserad av den men det verkar bli N71 istället

Kan även avslöja för de som är intresserade att vissa av de kommande mobilerna kommer att innehålla MSN-clienter då Tre har startat samarbete med hotmail för msn och läsa mail i mobilerna.

Permalänk
Medlem

Men varför??? N71 är ju ful som stryk! Nehe, hoppas de tar in nåt annat kul då. Ingen som vet när ev mobiler lanseras för tre? 2-3 veckor eller?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Men varför??? N71 är ju ful som stryk! Nehe, hoppas de tar in nåt annat kul då. Ingen som vet när ev mobiler lanseras för tre? 2-3 veckor eller?

De tidigaste kommer i mitten av maj. Blir en ny LG då.

Permalänk
Medlem

Suck... LG-telefonerna har ju hemska gränssnitt.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeEyes
De tidigaste kommer i mitten av maj. Blir en ny LG då.

Hur blir det med W900i då ? Står att den finns på sidan men ändå inte, verkar vara lite skum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Hur blir det med W900i då ? Står att den finns på sidan men ändå inte, verkar vara lite skum.

W900i är redan släppt, och slutsåld på de flesta ställen. Osäkert om det kommer in fler.

Jag hade lite fel i mitt förra inlägg, kan hända att en Samsung kommer innan LG'n

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeEyes
W900i är redan släppt, och slutsåld på de flesta ställen. Osäkert om det kommer in fler.

Jag hade lite fel i mitt förra inlägg, kan hända att en Samsung kommer innan LG'n

Då har jag bara en fråga till. Vilken Samsung?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nu verkar N80 ha kommit iallafall, den ligger iallafall på aktuella modeller på nokias hemsida
http://www.nokia.se/phones/models/index.php?status=1

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kommer k800 innan sommaren? kommer den samtidigt som k610?

Visa signatur

And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble.

Permalänk
Medlem

Z150 finns nu på tre.

Permalänk
Medlem

Trist att TRE inte kommer att ta in Nokia N80 då jag hade tänkt vänta tills de fått in den.

Hur blir det med den svarta SE W900i? (gillar inte den ipodvita versionen)

NEC e636 ser rätt läcker ut. Liksom LG U890 .

Nokia N92 är en annan mobil jag funderat på att skaffa.

Permalänk
Medlem

Själv har jag en Sony Eriksson k500i som jag är skitnöjd med. Har aldrig fattat vitsen med att byta mobil så ofta som många gör. Nästa gång jag byter mobil blir det en med en kamera som faktiskt kan användas. Med bra färger/skärpa och många pixlar. Har sett lite testbilder från några nya kameror men även om bilderna har många pixlar så duger inte kvalitén

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rob08
Kommer k800 innan sommaren?

Nej, med största sannolikhet inte.

Permalänk
Medlem

någon som testat z150?!
nån som beställt den?!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alex__a
någon som testat z150?!
nån som beställt den?!

Har kännt lite på den, men inte testat den grundligt. Första intrycket var en trevlig slimmad mobil. Skarp skärm och trevliga menyer. Kan kännas som något avlång men det beror nog på att den i övrigt är rätt slimmad.

Permalänk

SE K800i

Jag har haft kontakt med en kille i en 3-butik och frågat lite angående SonyEricsson K800, då jag är väldigt intresserad av den själv.

Dem kommer att få in den i sortimentet, men när är mer oklart. Senaste svaret från SE är "i slutet av juni". Hoppas på att den kommer tidigare, dels för att kunna konkurrera med Nokias motsvarighet och dels för att jag vill haaa den!

Permalänk
Medlem

Hört lite nya rykten på TRE att N80 inte är helt utdömd, skulle möjligtvis komma nån "förbättrad version av N80".... om det har med mjukvara eller hårdvara att göra vet jag inte. men eftersom efterfrågan på N80 på tre ökat så hade dom tydligen undersökt andra alternativ...

fråga mig inte hur stor del sanningen utgör av detta rykte eftersom det var ett andrahandsrykte jag hörde

Visa signatur

Main: Asus Zpehyrus G14; 6800HS, RX6800s, 48gb ram
Server: B460m, 10600K, 64gb ram, P2000, 2x14TB, 2x1TB NVME

Permalänk
Medlem

N93 då?

Visa signatur

nämen tjenare

Permalänk

N73 hoppas jag kommer till Tre.

Permalänk
Medlem

inge nytt vad gäller kommande mobiler på tre?

Permalänk
Medlem

Kommer m600 komma till tre?

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

snackade me tre nyligen. typ de flesta av sonyericssons modeller kommer att komma i juni till tre. prisbild å exakt datum var ej klart. sedan kommer n80 å n91 att komma från nokia. ericsson telefonerna var bla p990 m600 k800 å k610. som han pratade om.

Permalänk
Medlem

Hur kan man ens välja TRE som scammern som tar dina pengar.