kommande mobiler på tre?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ephix
Ska man köpa en Nokia 6280 nu eller vänta på dom nya telefonerna? Kommer det någon bra telefon i samma prisklass?
vill gärna ha telefonen innan slutet på juli.

Nya färgerna av 6280 har grövre detaljer i sliden och glappar knappt alls. Mjukvaran har tagit sig och de flesta buggarna är borta. Dock kommer den höjas med 20 kr/månad till 119 kr/månad den 13 juni.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Scalp: Okey, jo jag är väldigt intresserad av den nu faktiskt, Men när kommer den tredje färgen in hos tre.se, för visst skulle det komma?
Den verkar ju kosta 119 kr/månad redan nu. iaf på tre.se

Permalänk

Det här är en sån missär! Verkar som att det kommer nya mobiler till tre nästa månad om man läser den här tråden. Å så börjar min Z1010 kuka ur totalt NU! Den går inte att ladda den ordentligt bla. =/

Visserligen verkar ju 6280:an vara en helt ok lur men om SE K610:an kommer snart så vill jag nog helldre ha den(Jag antar att dom kommer att ligga i samma prisklass). Nåja får se hur länge jag lyckas hålla min Z1010 vid liv.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem

Inget nytt om N80?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

Ska köpa 3Mobil Snart (väldigt snart) 21a åker jag till morsan stannar där i ~14 dagar, hon ska stå för abbonemanget, är det smart att vänta till slutet av månaden för att göra abbonnemanget dvs. kommer det nya 3 mobiler den här månaden?;):P eller ska jag köra på 6280?:) står mellan 6280 å W810i dock är den sisstnämda inte en
Tre (:()

*edit* är J*vligt intresserad av k800i om man kan ha igång mp3 mer än 4-5h, annars ser det ut att bli W810i asså

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 4K
Ska köpa 3Mobil Snart (väldigt snart) 21a åker jag till morsan stannar där i ~14 dagar, hon ska stå för abbonemanget, är det smart att vänta till slutet av månaden för att göra abbonnemanget dvs. kommer det nya 3 mobiler den här månaden?;):P eller ska jag köra på 6280?:) står mellan 6280 å W810i dock är den sisstnämda inte en
Tre (:()

*edit* är J*vligt intresserad av k800i om man kan ha igång mp3 mer än 4-5h, annars ser det ut att bli W810i asså

K800 lär komma tidigast i mitten på juli med 3-låsning, om nu inte 3 smyger ut den i sina butiker tidigare...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Buhu, men finns den för andra abbonemang då?:P (OFFTOPIC )

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunis
Inget nytt om N80?

Den kommer Tre inte ta in. Tror det var för att den var för dyr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeEyes

Ah, okej.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ephix
Scalp: Okey, jo jag är väldigt intresserad av den nu faktiskt, Men när kommer den tredje färgen in hos tre.se, för visst skulle det komma?
Den verkar ju kosta 119 kr/månad redan nu. iaf på tre.se

Man kan fortfarande få den för 99 kr/månad. Ändringen gäller från i morgon den 13/6.

Färgen "Plum" ska dyka upp denna veckan i 3s säljkanaler.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

några reflektioner över tres 2nya telefoner från lg? den ena verkar ju vara tämligen lik 880.

Permalänk
Medlem

Någon som vet OM och NÄR tre kommer ta in SE nya mobil k800i?

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalerov

/kale

Läs 7 inlägg upp....

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Läs 7 inlägg upp....

Tackar

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalerov

/kale

Någon som vet om det är några ändringar av lanseringen (tidsmässigt)

Sedan tror ni att den kommer att kosta mycket emr än 119 kr/mån
Vet att det är svårt att säga, men en vild chansning kan man alltid göra:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeEyes

lite illa det där, att man inte ska få välja vilken telefon man vill pga vad teleoperatören tycker =/

Permalänk
Medlem

K800i kommer börja säljas av tre i början av Juli, preliminärt 3:e. Den kommer kosta 149 kr/månad och sen beroende på abonnemang.

Med Friends blir det alltså 149+49, 18 månaders bindningstid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZajM
K800i kommer börja säljas av tre i början av Juli, preliminärt 3:e. Den kommer kosta 149 kr/månad och sen beroende på abonnemang.

Med Friends blir det alltså 149+49, 18 månaders bindningstid.

Vet du hur det blir med SE k610 då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiskman
Vet du hur det blir med SE k610 då?

Samma tid skulle jag tippa, dock betydligt billigare. K610 är ungefär en tusenlapp billigare i inköp för oss iaf... 3 kanske smäller in den på 29 eller 69 kr/månad.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

skulle man tippa så drar de 99 för k610 de tar ju fan de för z150 som e liknande i pris.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alex__a
skulle man tippa så drar de 99 för k610 de tar ju fan de för z150 som e liknande i pris.

Jo, iofs, tror de lärt sig av Z300 som de köpte in massor av och sedan lade alldeles för högt i pris... Z150 har samma inköpspris som K610.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Men tror ni verkligen att k800i blir så dyr som 150 kr i mån. Eller dyr och dyr men jag tycker det är ganska mycket pengar.

Permalänk
Medlem

Hört något om n73? Tycker det är en väldigt intressant telefon och mitt abonemang har gått ut så dags för en förlängning nu, men tycker inte att nuvarande abonemang hos tre tilltalar mig, jag vill kunna ringa, har idag 3fri120, vill ha något liknande, vad är mest lämpligt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiskman
Men tror ni verkligen att k800i blir så dyr som 150 kr i mån. Eller dyr och dyr men jag tycker det är ganska mycket pengar.

149 kr x 18 mån = 2682 kr. Ganska billigt för en K800 skulle jag tro.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Shiatmobil

Har i dagsläget 6280. Sämsta telefonen jag nånsin haft. fick den uppdaterad och visst fixade det de gamla buggarna, men minst lika många kom nytt. Skittelefon, Har iallafall fått igenom att jag får byta telefon nu. Vet nån något datum på m600. Vet att det är sagt i början av juli och samma sak står här. Men finns det nått besked?

Word Up!!

Permalänk
Medlem

kanske lite offtopoc men jag har hört att om man förlänger sitt abonimang så får man en ny telefon? :S skratta inte åt mig

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
kanske lite offtopoc men jag har hört att om man förlänger sitt abonimang så får man en ny telefon? :S skratta inte åt mig

Jupp, men man får ju inte telefonen utan på nåt sätt får man betala tillbaka hela eller nästan hela telefonen.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Inte undra på att alla 6280 e paj. Jag läste om någon som köpt en "ny" 6280, sen funkade den dåligt och det fanns bilder i den. Sen visade det sig att en annan kille hade skickat in sin på lagning och tre hade såld den till den här killen. Så tydligen är den en jävla massa 6280 telefoner som tre skeppar runt till allt och alla och sen skickar folk in telefonerna och cirkeln är sluten

Visa signatur

nämen tjenare

Permalänk
Medlem

Tre har idag släppt K610 & K800,men vart är m600?

Permalänk
Medlem

bump.

Kommer det ut fler mobiler från tre snart?

Jag vill ha en ny men de har inga intressanta förutom M600, just nu.