Permalänk
Medlem

Feedback d-link 604 modd

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

100% getto..

Du skulle gjort hela i plexiglas som du sedan spaklde på mycket plastic padding.

Sedan slipat och spreymålat...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Uuujh vilka dåliga bilder, men man ser ju vad det är endå. Det var fint. Men vilka fördelar?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

hmm, varför göra den ännu större?

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem

Bilderna är tagna med mobil =/ så kvaliten blev ju inte blev ju inte så bra... Varför den blir större, jo det vet jag inte eftersom trät är mycket tjockare än plasten från orginal skalet så ser den ju mycket större ut... och för att fläkten skulle få plats på ett snyggt sätt så var den tvungen att bli lite högre än det var tänkt. sen lite till orsaker som jag inte behöver yttra mig om

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seban
100% getto..

Du skulle gjort hela i plexiglas som du sedan spaklde på mycket plastic padding.

Sedan slipat och spreymålat...

varför förstöra en helt slät yta med plastic padding. Bättre att måla insidan av plexiglaset så blir det väldigt blankt, slätt och fint, dessutom väldigt tålig mot repor.

Men varför ens lägga ner tid och pengar på en sketen 604? Finns roligare saker att modda.

Permalänk
Medlem

vad betalade du för plexit och var?

Permalänk
Medlem

Plexit fixade jag på Stora Enso Fick det gratis...Frågade en snäll man om han hade lite plexi till övers...det hade han Dom slänger tydligen en j*vla massa datorer där också...får komma dit o plocka om jag vill Ska dit någon dag...
*drool*

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ubbe_wee
Plexit fixade jag på Stora Enso Fick det gratis...Frågade en snäll man om han hade lite plexi till övers...det hade han Dom slänger tydligen en j*vla massa datorer där också...får komma dit o plocka om jag vill Ska dit någon dag...
*drool*

I skoghall?
fan, tror du inte jag kan få komma dit och plocka lite också?

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

Stora Enso i forshaga tyvärr... Men dom kanske skrotar mycket datorer i skoghall också ? Du kan ju kika in o fråga ;D

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

ser inga bilder på orginaltråden...

Permalänk
Medlem

kolla datumet på senaste posten innan du funderar över o posta i tråden nästa gång..

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!