Permalänk
Medlem

Troligen, jag hittar då inga lösa bilder.

Visa signatur

// Fredrik

Permalänk

Är den vodafone-"brandad"?

Permalänk
Inaktiv

Det är visst problem om du har K firmwaren men själv har jag H och inga som helst problem.

Permalänk

Jag har K. Och ett SE HBH 600-headset. Ljudet är perfekt, men däremot så kastas headsetet ut ofta. och röstuppringning fungerar inte alls.

Hade ett Jabra innan, det var värdelöst, bytte till HBH600 o blev postitivt överaskad, men problemen ovan står fast än....

namnlös: vet du om dessa problem kan ha med mjukvaran att göra också? tänkte läman in den, en annan jag pratat med som gjorde det tre gånger, då fick han en s700i, han hade fått en V800i OM de hade funnits på marknaden då.

Trevlig helg!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Ja... Hur gör man en spellista på låtar? Just nu så spelas allt som finns i telefonen bara rakt av eftersom den tolkar alla ljudfiler som musik. Så först spelas låtarna, sedan även ringsignalerna... Hehehehe...

Lägg låtarna i mappar. Spela mappen!

Permalänk

staplarna är täckning... har du 3-5 är de blåa, har du två så är de gula(orangea?) och har du en så är den röd.

"Tsunamin" betyder 3g-täckning, har du den så är det 3g, har du inte den så har du vanlig gsm-täckning. Det skiftar alltså...

Permalänk

När jag ska lägga över mina spel till z1010 så änder inget när jag lagt dom till rooten. Snälla hjälp mig

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk

Efter att min Z1010 vart på reparation två gånger, men ändå inte funkat som den ska, så har jag äntligen fått en Z800i av SE istället. Så jag lämnar därmed Z1010-klubben. :/ Dock med en mycket bättre och fungerande telefon...

Permalänk
Medlem

Senaste Ver?

OK vilken är den senaste fireware versionen nu då? Jag måste hinna uppgradera innan garantin går ut

Tycker det är synd att man bara kan använda högtalarfunktionen när man använder 3g-videosamtal, eller?

Den här måste jag tipsa om, http://www.miksoft.net/mobileAMRconverter.htm , man kan convertera inspelat ljud till .wav/mp3 och lyssna på datorn.

Är det bara jag som har kvar min telefon?

Visa signatur

Programmers don't die, they just GOSUB without RETURN.

Permalänk
Medlem

Måster återuppliva denna tråd.
Jag har grova problem med min telefon då den tappar väldigt ofta täckning.
T.ex. Jag befann mig vid en anläggning, polarn har en nyare SE telefon med Telia.
Han hade täckning o allt, medans jag hade varken GSM / 3G.

Man måste ganska ofta söka nytt nätt, eftersom den hittar "själv" ganska dåligt ....

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Re: Senaste Ver?

Fråga 1: Någon som lyckats trycka in ett störra kort än 128Mb i sin telefon och fått det att fungera? (Kanske med någon särskilld mjukvaru-uppdatering eller så).

Fråga 2: Vilken är senaste versionen just nu? Vilken version har DU som läser detta?

Någon sa i tråden att det finns version ända upp till K nu och jag tror jag har H. Jag frågade min operatör TELE2COMVIQ (vilken telefonen är låst till) om hur man uppdaterar sin telefon (då jag redan provat uppdatera den via sonyericsons uppdateringssida och det går inte med telefoner som är låsta till comviq, jag hade sånt där ställ som man skulle ha).

Här är svaret jag fick (har inte ring sonyericson än):

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TELE2COMVIQ
Hej,

För att uppdatera mjukvaran i din telefon ber vi dig kontakta SonyEricssons support på telefonummer 013-24 45 00. De kan sedan hänvisa dig till ett SonyEricsson serviceombud som kan hjälpa dig med denna uppdatering av mjukvara.

Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta vår kundservice via mail eller på telefonnummer 0200-22 20 40.
Du kan alltid läsa om våra tjänster och produkter på www.tele2.se

Med vänlig hälsning

TELE2COMVIQ
Kundservice

... fan va skitig kameran blir .. det samlas smuts precis där ytter-kameran sitter. Har försökt göra rent med en tops men det är svårt.

När jag lyssnar på MP3 blir det missljud på vissa MP3:or (Som det inte blir missljud i när man lyssnar på dom på datorn) ... men bara vissa ... det är lite synd.

Visa signatur

Permalänk

Hallå!

Min Z1010 är glapp i laddningskontakten så det går inte att ladda om man inte sitter å trycker in komtakten för hand...

Är det nån idé att prova med en ny laddare eller är det bara att bita i det sura äplet å täckna sig för en Nokia 6280?

Jag hadde ju gärna väntat en månad med en ny telefon får att se vad som kommer från SE. =/

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Avalanche

Är det nån idé att prova med en ny laddare eller är det bara att bita i det sura äplet å täckna sig för en Nokia 6280?

Ja självklart borde du skaffa en "ny" (eller begagnad) laddare. Jag har en laddare som har samma problem, det är laddarens fel eftersom jag har ytterligare en laddare som fungerar utmärkt. Den "trasiga" laddaren fungerar om man vinklar kontakten lite efter att man stoppat i den i telefonen.

Visa signatur