Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem

1. Hur tar man bort denna men behåller funktionen som 2 visar och hur får jag bort 3. ?

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kothoga
http://img262.imageshack.us/img262/7152/wowscrnshot0713060109...

1. Hur tar man bort denna men behåller funktionen som 2 visar och hur får jag bort 3. ?

3 tror jag är AutoBar, pröva disabla det.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Vart kan man hitta tips och tricks eller guider till BG's?
vill bli bättre på det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Helt plötligt när jag skulle logga in säger den direkt att jag har blivit "disconected from server" e det fler som får det så det kanske e temporärt problem med Blizzards inloggning eller ska man starta projekt instalera och hoppas det funkar.

det funkade för 5 minutersen men min dator hängde sig så jag fick starta om då började detta fenomen

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem
Citat:

Vart kan man hitta tips och tricks eller guider till BG's?
vill bli bättre på det

Kanske hjälper: http://www.wowwiki.com/Battlegrounds

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Okej, nu så ska ja respecca till fury.

Fick nyss http://thottbot.com/?i=53354 (Helm of the Executioner)

Jag hade tänkt att grinda mobs för att fixa ihop lite pengar till fr och nr gear.
Så hur ska ja specca ?
Min gear finns i min signatur.

/Diabotnick

Permalänk
Medlem
Citat:

Ser ut som om att du bör öka upplösningen lite :> Eller att du minskar din ui size (video options)

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Har två frågor jag hoppas nån kan hjälpa mig med.

Fråga 1)
Vad heter addonet som gör så att man kan se när både vänner och fiender kastar nån spell på en?

Fråga 2)
Hade vad jag tror var scrolling combat text förut, då kunde jag se hur mkt jag helade han och osv i gröna bokstäver som ploppade upp i rutan men när jag tankade ner scrolling combat text nyligen så verkar det inte gå nu.. kan jag haft en annan addon för det eller är det bara en inställning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
Har två frågor jag hoppas nån kan hjälpa mig med.

Fråga 1)
Vad heter addonet som gör så att man kan se när både vänner och fiender kastar nån spell på en?

Fråga 2)
Hade vad jag tror var scrolling combat text förut, då kunde jag se hur mkt jag helade han och osv i gröna bokstäver som ploppade upp i rutan men när jag tankade ner scrolling combat text nyligen så verkar det inte gå nu.. kan jag haft en annan addon för det eller är det bara en inställning?

1) ingen aning.

2) det är en inställning i SCT... minns bara inte vilken... det finns så många

--------

så en fråga hittade precis ett Sword of the magistrate hur mycke kan man få för det? har inte så stor nytta av det då ja e UD präst lvl 41

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem

Har en snabb fråga här, Är en Gnome Rogue och vill ha Night-Elf mount.. Jag är honored på Darnassus, Och endast Friendly med Gnome..

Så jag hade tänkt bege mig ner till Desolace och questa, Är i level 40.. Ska jag questa där, eller kan jag questa någon annanstans för att få Darnassus rep? Annars får jag väll skänka en hedrans massa Runecloth, men att få lite gratis Rep sammtidigt som level är ju aldrig fel.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Har en snabb fråga här, Är en Gnome Rogue och vill ha Night-Elf mount.. Jag är honored på Darnassus, Och endast Friendly med Gnome..

Så jag hade tänkt bege mig ner till Desolace och questa, Är i level 40.. Ska jag questa där, eller kan jag questa någon annanstans för att få Darnassus rep? Annars får jag väll skänka en hedrans massa Runecloth, men att få lite gratis Rep sammtidigt som level är ju aldrig fel.

Jag kör som dvärg iofs, men enda sättet så vitt jag förstått att få upp sin rep med olika "huvudstäder" är nog att lämna in runecloth... Själv vill jag ha en mekanisk stridare och nu är det bara guldet som saknas (har spenderat fett mycket guld på att köpa runecloth)

Såg en dvärg jägare med en mekanisk stridare för ett tag sedan, och en dvärg med ett sådant mount ser så grymt ballt ut, inte alls något man väntar sig

Permalänk
Medlem

Uhm, så vitt jag vet finns det ingen annan klass än gnomes som kan få "mecho strider".
För att köpa den behövda riding skillen för dom olika mountsen så behöver du bli exalted med olika städer.
Humans får hästar, så dom slipper skaffa rep med stormwind för ridingskill.
Gnomes får striders, så dom slipper skaffa rep med nånting (minns inte vad dom hette).
Night-elfs får tigrar, så dom slipper skaffa rep med darnassus.
Dvärgar får "kossor", så dom slipper skaffa rep med ironforge.

Permalänk
Medlem

Dwarfs kan också få mecho strider.

Permalänk
Medlem

Dwarfs kan faktiskt ha alla olika mounts, så länge dom har tillräckligt hög reputation med staden i fråga.

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag är lite avundsjuk på min bror som har två vanliga och tre epicmounts -.-

han är troll, och har vanlig raptor+kodo, epic raptor/kodo/wolf (AV mounten).

Permalänk
Medlem

vem fasiken bryr sig om man har många mount eller ej, ett räcker gott och väl.
eller 2 om man är en raid guild... 1 outdoors 1 I aq...

Permalänk
Medlem

Nåväl, antar att jag får skäna ett ANTAL Runecloth till Darnassus med andra ord då gott folk?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Nåväl, antar att jag får skäna ett ANTAL Runecloth till Darnassus med andra ord då gott folk?

Det finns ett quest i un´goro där man lämnar in jord från det stället för rep med Darnassus. Vet dock inte vad det heter, eftersom jag körde horde.

Permalänk
Medlem

Oki. Var i Darnassus förut och skänkte Mageweave, när kan ja börja skänka Runecloths?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

Absolut snabbaste sättet att grinda som paladin är hur?
Frågar åt en polare, han behöver cash så han kan köpa 3 till Arcane crystals och En righteous orb till Naxx attuning
Han är 20/0/31 specc

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Frågar åt en polare, han behöver cash så han kan köpa 3 till Arcane crystals och En righteous orb till Naxx attuning
Han är 20/0/31 specc

vill inte vara tjatig men de heter farma inte grinda,snabbaste är väl att gruppa med ngn warrior/mage som gör bra med dmg i Tyr's Hand.

Visa signatur

~

Permalänk
Medlem

haha fyfan va kul , jag (shaman) mötte en druid som skulle plocka min blomma i searing gorge så jag slog på han sen /angry så blev det en fight mellan oss , tyvärr så kommer ett par horde och hjälper mig sen hittar han mig vid en annan blomma och fighten håller på i ca 10 minuter sen får jag en fin windfury och earth shock critt så låg han , men ack vad kul det var

Permalänk

Haha, blomplockare
Death Ray for the win XD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Han är 20/0/31 specc

light strat, light strat, light strat sen lite mer light strat. Fina pengar där om du kör en bra grupp.

Permalänk

Någon som vet varför det blir så här?
http://img204.imageshack.us/my.php?image=namnlshs0.jpg
(Min gubbe syns igentligen bara det att han är lite blyg :>)

Jag har provat att uppdatera drivrutiner och installera om Wow men inget verkar funka. Allt detta började efter patchen.

Visa signatur

Om du inte hittat idioten på jobb inom två veckor är du idioten själv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hindemith

Jag har provat att uppdatera drivrutiner och installera om Wow men inget verkar funka. Allt detta började efter patchen.

Min kompis får också feta artefakter och för honom beror det på att hans grafikkort är rent för varmt.

Så kolla igenom kylningen för hela din burk.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Min kompis får också feta artefakter och för honom beror det på att hans grafikkort är rent för varmt.

Så kolla igenom kylningen för hela din burk.

hade också sådär förrut, fixade det genom att ta bort damm som hade kommit på grafikkortets fläkt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hindemith

Är nog inget större fel, förmodligen har dvärgarna glömt skotta bort snön vilket fått taket att rasa in i Ironforge.

Visa signatur

kill -s SIGCHLD `pidof Kenny`
bash: Oh my god, they killed Kenny
init: You Bastards

Permalänk
Medlem

yay! efter 2 timmars rast så tar vi Thaddius med 39 pers, fasiken va najs
fick dock skit loot från hela vingen idag..
Bara druid/hunter/paladin set delar från alla bossar(patch - grob - gluth - thadd) + caster items

Permalänk
Citat:

Ser ut som Titanbar. Högerclicka på den för få fram options. Högerclicka sedan igen på den information du vill ta bort och välj hide. Förslagsvis så tar du också och trycker bort "Show Label Text" för att enbart visa ikoner. Tar mycket mindre plats då.
Har du flera karaktärer kan du använda "Load Profile" för att ladda in inställningar för Titan Bar ifrån andra så slipper du göra samma på allihopa. Finns också under högerklicksmenyn, "Load Settings"

Trean heter "Weapon Buttons", kryssa bort den i Cosmos/Khaos konfigurationsfönstret.

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
Fråga 1) -

Förmodligen en addon som heter "Quu Spellalert". Finns också en som heter "Spellalert", kör med den försnämnda själv.

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]