Permalänk
Medlem

Har fastnat på uppdraget då man ska hämta 2000 från hon i Rat in the Pot i Alh-Durun eller vad det heter
Har fått upp "mätaren" i 100, hjälper inte, har fått reda på att hon inte har pengar, men det bryr sig inte fighters guild om.
Har lyckads med taunt 3-4 ggr, men hon attackerar inte ändå.
Attackera först är ingen bra idé, då man får hela baren över sig.
Har även prövat att ge henna ALLA mina pengar (1400) men det gör ingen skillnad)
Några tips?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
VR-fantast

nej hon har inte pengar o hon säger att hennes bror hade dom om du faktiskt läser det hon säger istället för att klicka förbi allt

Det slutat med att du hittar hennes bror död i en grotta... han har bara 500gp på sig så du får lägga ut 1500 själv...

Permalänk
Medlem

Är det bara min gubbe som har en massa mardrömmar?

Permalänk
VR-fantast

mardrömmar??? isånnafall håller du på att bli vampyr

Permalänk

Da_Bear:
COOOL!!

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

vet någon var man hittar bivale teneran? han/hon finns i ald'ruhn, men var?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nhalldin
nej hon har inte pengar o hon säger att hennes bror hade dom om du faktiskt läser det hon säger istället för att klicka förbi allt

Det slutat med att du hittar hennes bror död i en grotta... han har bara 500gp på sig så du får lägga ut 1500 själv...

Jo, har läst allt det där, men hon kan ju ljuga
Blä, lägga ut 1500 själv :/
Man får ju tillbaka 1000 dock, men ändå, förlust på 500
Blä, kan de inte bara ha pengarna och kan de inte vara lite agressiva så man får slakta dem lite istället

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem
Citat:

mardrömmar??? isånnafall håller du på att bli vampyr

Ojdå...hur gick det till? Vad kan man göra när man är vampyr då? vad kan man inte göra? Hehe...vet ingenting...jag bara spelar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da_Bear

Ojdå...hur gick det till? Vad kan man göra när man är vampyr då? vad kan man inte göra? Hehe...vet ingenting...jag bara spelar

Behöver inte vara så att du håller på at bli vampyr. Du kanske menar dom där drömmarna man får som hör till storyn...om en man i guld mask som skrattar osv...

Jag har haft 3 såna hittils och det kommer mera men dom hör till storyn.

Permalänk

tror ni att det funkar på min maskin (specs nedan) ???
skall iofs uppgradera i slutet av juni när man har fått lön för sommarjobbet

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
VR-fantast
Citat:

om du blir vampyr så kan du bara va ute på nätterna om du inte vill bli grillad på dagen (eller har en kraftig regen spell)
du kan bara sova i ancestral tombs

du får erbjudandet att bli botad om du vill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
tror ni att det funkar på min maskin (specs nedan) ???
skall iofs uppgradera i slutet av juni när man har fått lön för sommarjobbet

Funkar. Jag hade en Tbird 1 Ghz geforce 1 innanjag köpte mitt geforce 4 och det funkade och köra då.

Permalänk
Medlem

Nån som vet vart jag hittar Galur Ritharis notes i det hemliga biblioteket i Vivec? Har fan sökt igenom det grundligt nu och inte hittat dom ännu. Är ett quest for Mage's Guild.

EDIT: nevermind...hittade dom.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Är det bara min gubbe som har en massa mardrömmar?

haha!
det har min gubbe oxå.
gå till high priestes i templet i vivec och snacka med dom om dina mardrömmar.

Visa signatur

[size="1"]Open the gate and let me follow the uncarven path.
System: EPoX 8K3A - Duron 1000mhz - Alpha PAL8045T - 512DDR Samsung - Geforce2 MX-400 med sexig zalmanfläns.[/size]

Permalänk
Medlem

blev precis expelled ur house of hlalo bara för jag försökte sova in en skabbig köpmans säng så nu är min första prioritering att slakta alla som tillhör house of hlalo och spotta på deras äckliga kroppar !!!!!!!!!
jag hatar dom !

Permalänk
VR-fantast
Permalänk
VR-fantast

Hur fan e det tänkt att man ska kunna bära en full daedric plate??
Dom väger ju as.... jag blir overencumbered hela tiden och jag har bara en daedric armor piece : och det är greaves
har iofs på mig både Daedric Katana,Wakazashi,Dai Katana och Umbras sword, men ändå, man vill ju kunna ha dom med :\

Ska man behöva fixa nån magisk ring eller nåt som ger constant str då kanske ...
Tycker dock alla enchantade saker kostar bajs mycket

Permalänk

nhalldin:
Hur mycket kan du bära på??
Vilken level ligger du på?

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

Jag har nästan lvl 26, jag har 100 str = kan bära 500

Permalänk

ok.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur fan e det tänkt att man ska kunna bära en full daedric plate??
Dom väger ju as.... jag blir overencumbered hela tiden och jag har bara en daedric armor piece : och det är greaves
har iofs på mig både Daedric Katana,Wakazashi,Dai Katana och Umbras sword, men ändå, man vill ju kunna ha dom med :\

Ska man behöva fixa nån magisk ring eller nåt som ger constant str då kanske ...
Tycker dock alla enchantade saker kostar bajs mycket

Jag har förnärvarande 3 Grand Soulgems med Golden Saints i. Man kan göra constat effect ench. med dom. Jag ska enchantma min Deadric Cuirass med Constant feather 100 när jag väl hittar den. Sen blir det en "vante" med Constant restore fatiuge sen vet jag inte vad den sista blir. Ska inte göra nån som gör så att man blir uber mest såna som gör spelet lite mer "bekvämt" att spela. Håller närvarande på och lvlar min Enchant skill. Är på 50 nu.

Permalänk
VR-fantast

Ja tänkte trappa en guldgosse men ja sket i det :\
har trappat en Dremora dock (såna me fulla daedric plates, fast man inte får dom)

Vad gör feather exakt??? slowfall?

Permalänk
Medlem

kanske är en dum fråga men hur kommer man upp ur vattnet i kloakerna i Viide eller vad staden nu heter ?
den där med alla cantons.

Permalänk
VR-fantast

Vivec... du kommer upp exempelvis genom att simma t.ex söder och gå upp på land och in genom bron eller simma i kanalerna tills du hittar en sån där bro där gondolerna är och gå upp på den

Permalänk

Någon som kan beskriva lite lätt hur man levlar upp olika skills, vissa är grymt lätta att få upp men andra tycker jag inte går.

Visa signatur

Allt som kan gå fel kommer att gå fel...

Permalänk
VR-fantast

säg dina Major o Minor skills så kan vi ju hjälpa dig därefter

Permalänk

Hilfe
Nu måste gröngölingen fråga lite...
Jag är i Balmora och har fått uppdraget (huvuduppdrag, min "tränare" sa åt mig att fråga en snubbe nåt och han i sin tur ger mig ett nytt uppdrag) att hitta en Dwemers box (kopparfärgad sak, ska vara liten som en fist, knytnäve). Jag har letat i ruinerna Arkhantand under jorden, i min journal står det att ruinerna är stora även ovan jord men jag har då inte lyckats komma in i nån av de små byggnader som finns.

Var hittar man egentligen den här lilla lådan?
Vad jag vet så har jag gått igenom allt i underjorden, kan ju göra ett försök till dock.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Nhalldin, hjälp mig, jag vet att du inte gått o lagt dig än;)

Om du nu kommer ihåg uppdraget då...
Kan ge lite utförligare beskrivning om du vill.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Hilfe
Nu måste gröngölingen fråga lite...
Jag är i Balmora och har fått uppdraget (huvuduppdrag, min "tränare" sa åt mig att fråga en snubbe nåt och han i sin tur ger mig ett nytt uppdrag) att hitta en Dwemers box (kopparfärgad sak, ska vara liten som en fist, knytnäve). Jag har letat i ruinerna Arkhantand under jorden, i min journal står det att ruinerna är stora även ovan jord men jag har då inte lyckats komma in i nån av de små byggnader som finns.

Var hittar man egentligen den här lilla lådan?
Vad jag vet så har jag gått igenom allt i underjorden, kan ju göra ett försök till dock.

Det stora rummet du kommer in i från början. Andra våningen ( hmm eller var det 3:e? ). Iaf så finns det en dörr ( enbart en ) på en av våningarna. Den leder till ett rum med en elaking & några hyllor. Nederst på hyllan som står mot högra väggen ifrån dörren sett. ( Spelade det igår...mitt minne är lite suddigt )

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
VR-fantast

hmm sorry har inte gjort det uppdraget...
men lyssna på KaY