Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Volym kontroll på skärmen?

Permalänk

Volym kontroll på skärmen?

När ja va hemma hos en kompis så såg ja att när han höjer ljudet på tangentbordet så ser man villken volym han är på(som dom man har på TV:en ) .
Han har en HP data så de var nog redan inmatat i den.. men men nu undra ja om de finns något program eller liknade så ja oxo kan se när ja höjer volymen med tangetbordet.

MWH KKaRLssON

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

Brukar komma med progamvaran till tangentbord. Iaf med logitech vet jag..

Visa signatur

[AMD 64 3200+ @2200] [Gigabyte K8NS Ultra 939] [1Gb Kingston DDR PC 3200] [Leadtech 6800 le @ 16/1,6] [Seasonic S12 430W] [Antec Sonata]

Permalänk

OK ja har ett Labtec.. men ja fick aldrig me någon skiva till de.. av nån konstig anlednig.. men kanske finns något på deras hemsida. va skulle ett sånt program kunna heta?

Edit : http://labtec.com/index.cfm/gear/details/EUR/EN,crid=28,conte...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Antar att de finns program som gör precis de du vill men lär inte bli lätt att hitta dom:/ Enda jag kan komma på är samurize som med lite krångel och mek borde kunna fixa detta men lär finnas bättre alternativ

Visa signatur

[AMD 64 3200+ @2200] [Gigabyte K8NS Ultra 939] [1Gb Kingston DDR PC 3200] [Leadtech 6800 le @ 16/1,6] [Seasonic S12 430W] [Antec Sonata]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Waker
Antar att de finns program som gör precis de du vill men lär inte bli lätt att hitta dom:/ Enda jag kan komma på är samurize som med lite krångel och mek borde kunna fixa detta men lär finnas bättre alternativ

Tack. ska testa å se vad som händer, om de funkar eller ej för mej..
(men ja är fortfarnade öppen för fler förslag) om de finns

Visa signatur

Permalänk

ladda hem microsoft intelitype. O välj sne ett tangentbord, typ d som ser mest likt ut ditt från labtec. O sen har du volym knappar = ) Nu e detta programmet fårn microsoft men jag har ett microsoft tangentbord så därför d blev d valet = ). Har internet keyboard pro o d funkar utmärkt. Väldigt effektivt!!

Permalänk
Medlem

Finns ett litet program som heter Volumouse, fast den visar bara windows volumruta när man höjer/sänker....som när man höjer/sänker med musen via högtalarikonen vid klockan.

Fiffigt litet program om man saknar t-bord med volumknappar