Permalänk
Robot

Glowpad 4D

Här är min Glowpad.
Som ni säkert ser så har jag gjort formen efter min SteelPad 4D, därav namnet Glowpad 4D. Tänkte det kunde vara en fiffig idé. Då SteelPad 4D är, enligt mig, en ganska tradig musmatta att titta på.

Glowpaden är gjord av 5mm Lexan Plexi med 3st 3-Color dioder. Har kopplat in 3st potensiometrar, en till varje färg. Så jag kan ställa ljusstyrkan på varje färg inviduellt, gör det möjligt för mig att få fram vilken färg på färgskalan jag vill. Klart är den anpassad för att köra på 5V via USB porten.

Detta är min första modd så rösta snällt

Permalänk

Jag är grymt avundsjuk! Skulle du kunna fixa fram elschema?

Permalänk
Medlem

NICE

Lite oft: Har du din ljudanläggning kopplad till datorn?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

jo, lr hade:P har inte kvar den nu. men jag har en annan stereo kopplad till datorn istället:P

Visa signatur

Datorsystem: [ASUS A8N-E] - [AMD Athlon 64 "Venice" 3200+ 2.0GHz @ 2,54GHz + Zalman CNPS7000B-Cu kylare] - [2xCrosair VS512MB400 PC3200 @ 2.5, 3, 3, 6] - [HIS X800XL IceQ II 256MB PCIe 400/980 @ 430/1080MHz] - [Samsung 80Gb SATA2 + IBM 120Gb IDE + Maxtor 250Gb SATA2 + Mxtor 30GB IDE]

Permalänk

10:a mycket bra första modd.

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Medlem

Skulle lätt kunna tänka mig köpa en musmatta med en sådan funktion, men med uppladningsbart batteri.. ta patent på skiten!!

Permalänk

Fyfan va snyggt, inspiration som satan!

10 p

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D

Permalänk
Medlem

Snyggt, men ska inte lysdioder dimras med PWM?

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯