Permalänk

Hoppas du kör med glykol eller likande i vattnet annars blir det jobbigt när det blir vinter.

Permalänk
Medlem

Här http://woj-tech.com/gall/thumbnails.php?album=15 finns bilder på min dator och ute kyllare.
Ja då jag kör med Zalman Anti corrosion coolant som tål minus temperaturer.

Visa signatur

/WodzuSE

Permalänk
Medlem

Haha som sagt tidigare, sjukt nice med lite trendbrytare!
Väggen som ledningarna går in i, är det ytterväggen eller?
Jag menar, har du borrat hål rakt igenom ytterväggen? ;D

Nice bygge i övrigt, jag själv föredrar min dator svart och diskret,
men smaken är ju helt klart som baken. Gillade färgglada byggen mer förr, tills jag insåg att jag inte kunde sova med datorn igång om den lyste ;P
*Minns tillbaka i tiden, då jag hade Transparent chassi med alla färger som fanns att tillgå*

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk

Hahaha...galet att montera kylaren utomhus på husväggen! Säkert riktigt effektivt vintertid, men akta när sommaren kommer...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ignore-Painless
Hahaha...galet att montera kylaren utomhus på husväggen! Säkert riktigt effektivt vintertid, men akta när sommaren kommer...

Jag har dubbla kylare, en inne och en ute så jag kan stänga en av de om det behövs. På vinter man måste vara försiktig annars vatten kan bli för kallt och då komer kondens på slangar och alla kopplingar men det räcker att håla vatten temp över 10 grade så fungerar allt perfekt.

Just nu bygger jag om hela min dator. Vatten pump gick sönder så jag för bytta den på garanti. Min CPU blev 92 grade varm, tur att den gick inte sönder. Men men då kan jag fixa vattenblock till min GeForce GX2 kort och köpa ny raptor hårdisk och så vatten kylning till den med

NU har jag lite frågor till de som har använt kylpasta ARCTIC SILVER 5, är den bra eller finns det nåt som är bättre?

WD RAPTOR 74GB 10.000rpm är den värd sitt pris?

Visa signatur

/WodzuSE

Permalänk
Medlem

Alltid fint med lite extra ljus vid dessa mörka tider.. men på tok för mycket "julgransbygge" för min smak.

Visa signatur

//Odin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0d1n
Alltid fint med lite extra ljus vid dessa mörka tider.. men på tok för mycket "julgransbygge" för min smak.

Ja alla kan inte ha sama smak

För det mesta är det bara lysdioder som är ibyggda på moderkortet som är igång så den lyser bara blå/grönn

Så är det ingen som kan svara på mina frågor ang. raptor HD och kylpasta?

Jag fick bara lite över 40.000 poöng i 3dmarks2001 med lite klockat cpu och så, vad är felet? Hade senaste drivrutiner och så

Visa signatur

/WodzuSE