Jag är lite inne på att köpa mig en Dell 640m men när man kollar runt lite på forum så klagar många på skärmen
ni som har den vad tycker ni om framförallt betraktningsvinkeln är den verkligen värdelös?
Är betraktningsvinkeln samma för dom 2 skärmalternativen?
14,1" WXGA TrueLifeTM skärm (1280x800) och
14.1" W Screen WXGA+ UltraSharp™ (1440 X 900) TFT Display with TrueLife™
ni som har den har ni haft mycket problem med den?
för och nackdelar i övrigt med datorn?
hur pass mycket sticker 9-cells batteriet ut på baksidan är det störande?
jag tror att den dyrare skärmen är att föredra. har dock inte sett skillnaden så jag vet inte. jag har en inspiron 6400 idag som jag är riktigt nöjd med men om jag skulle ändra något så skulle jag skaffat den dyrare skärmen!
kom igen nu alla snälla 640m användare!! kan inte nån orka svara på om ni hade avsått ett köp om ni visste hur skärmen var?
kan man sitta några stycken runt datorn och kolla på film?
och till en helt annan fråga...hur stor effekt har processorn på batteritiden?
valet står mellan en 1.66Ghz och en 1.83Ghz...märker man någon skillnad på batteritiden?
snälla snälla svara lite för jag kan inte bestämma mig om den är värd strax över 10000
men är det verkligen ingen som har testat en i verkligheten som kan berätta för mig hur det funkar att kolla på skärmen lite från sidan??
jag ska ha den mycket för att kolla på film så det är verkligen viktigt i valet om att köpa eller ikke köpa
en dator som jag använder mycket på jobbet är hp nc6220...kanske en jämförelse med en hp skärm?
om du bor i Malmö/Lund och har en 640m så har jag ett gäng kalla bärs som väntar på dig om jag får ta mig en titt på den...hade verkligen varit super schysst!!