Bzerk 500w - några dåliga erfarenheter?

Permalänk

Bzerk 500w - några dåliga erfarenheter?

Hej

Tydligen jättemkt problem med Hiper 580 w (som jag tyvärr beställt )

Det ungefär lika populära Bzerk 500w då? Har ni lyckats få hem några som brunnit, pajjat, eller som gett sig på och dödat hela systemet eller liknande tragedi? :S

Några problem med att de låter även när datorn e avstängd eller blir oerhört varma, eller något annat hiskeligt?

Tur att ni finns, Sweclocker users! Annars hade jag säkert bränt min nya fina E6600 baserade rigg! (Och då kan jag ju inte bli världsberömd hårdrockare, eftersom mitt agg ska sitta i min nya fina studiodator =D ...)

Tror att många med mig kommer vara tacksamma om ni som haft problem / ni som inte haft det, hör av er i denna tråd!

Visa signatur

Max fyra rader i fast bredd

/OSkar000

Permalänk
Medlem

Jag har haft mitt i ca 4 månader och det fungerar bra. Det surrar när man stängt av datorn men jag bryter alltid strömmen till hela datorn när den är avstängd så jag lider inte av något surrande. Jag antar att de flesta nätagg fungerar bra tills de brinner upp, mitt har inte brunnit ännu. bZerk är ett Cooltek agg med en blå Yate-Loon-fläkt, agget blir inte för varmt och det låter väldigt lite.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
Jag har haft mitt i ca 4 månader och det fungerar bra. Det surrar när man stängt av datorn men jag bryter alltid strömmen till hela datorn när den är avstängd så jag lider inte av något surrande. Jag antar att de flesta nätagg fungerar bra tills de brinner upp, mitt har inte brunnit ännu. bZerk är ett Cooltek agg med en blå Yate-Loon-fläkt, agget blir inte för varmt och det låter väldigt lite.

Jag har också tänkt köpa det till mitt kommande Nzxt Apollo chassi!
Om det är samma nättagg som Cooltek så har det säkert samma problem som de. Att det låter efter att datorn stängts av. Nästan alla märken har ju haft något problem vad jag läst. Seasonic verkar vara riktigt bra fast de är ju dyrare också Sen har du ju ett Antec P180 som är typ ljudlöst!

Permalänk
Medlem

Jag har mitt bZerk i ett P180 som synes av min signatur och eftersom jag inte ännu orkat byta ut de två TriCool-fläktarna jag använder så kan jag inte ens höra mitt nätagg över TriCool-fläktarna.Som du säger, de flesta nätagg har något problem eller någon skavank men jag är nöjd med mitt bZerk-agg helt klart.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk

Okej ingen har sedan detta inlägg postades dykt upp och sagt "KATASTROF!" - vilket de gjorde om Hiper aggen ganska snabbt... så jag beställde ett Bzerk nu Det känns fint!

Tack ni som postade!

Visa signatur

Max fyra rader i fast bredd

/OSkar000