Muskampen 2025: Segraren korad!

Hur ser din Guild Wars-gubbe ut?

Permalänk
Inaktiv

Har precis införskaffat nightfall, aldrig kört gw förut, men det äger

har en party fråga, säg att jag springer runt med 2 hjältar, sen bjuder jag in min polare i mitt poarty, min polare har 3 hjältar med sig.

Kommer vi vara 7 personer allt som allt då?

Btw, vågar man lägga upp sin ranger på level 6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Har precis införskaffat nightfall, aldrig kört gw förut, men det äger

har en party fråga, säg att jag springer runt med 2 hjältar, sen bjuder jag in min polare i mitt poarty, min polare har 3 hjältar med sig.

Kommer vi vara 7 personer allt som allt då?

Btw, vågar man lägga upp sin ranger på level 6

Kul att höra att du gillar GW
För att svara på frågan så blir ni 7 partyt ja...
Visst ska du visa din gubbe, det är ju det denna tråden är till för

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Inaktiv

maniac okej tack för svaret

Slänger upp min söta ranger sen då, ska bara ta en dusch först

Ska dock färga dräkten grön så fort ja har råd.

Btw köpte en scyth till min brorsa, 9-41 damage hade den, för 2k, vare ett bra köp, brorsan som betala så

Permalänk
Medlem

Ska se om jag kan lägga upp några bilder på mina chars. orkar inte lägga upp alla men ett par kan jag någ få ut.

Permalänk

ahah, funderade på att slänga upp en sånhär tråd, glömde att denna fanns ^^

får ta och slänga upp bilder på mina main-chars senare ikväll när man kommit hem...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Lägger nog upp en till Fissure bild på min necromancer. Vi får se när jag får tråkigt nog att farma efter de sista ectosen. Over and out!

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

går segt med ecto farming har hittils fått in 40ectos, bara smites, hoppas på den där uber rare droppen som ger 100k + xx(x), men men det lär ju aldrig hända.

basic amors i nightfall är betydligt coolare än i Prophecies/factions, elr mer detaljerade iaf.

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk
Medlem

Sådär. 2 Bilder på mina gubbar som jag brukar spela med.

Den första var för stor så den kommer här:

http://i9.photobucket.com/albums/a83/Hucke/FatherNemesis.jpg

Permalänk

Har ingen bild på nån gubbe då spelet bara stått och samlat damm på hyllan sen jag köpte det. Testade bara det en kort stund men som kom det annat i mellan och sen har det bara inte blivit av. Men nu när man ser era gubbar blir man ju lite småsugen så jag hoppas det är ok att jag ställer lite frågor här.

Jag har alltså Guildwars(det första) stående i hyllan och funderar på att dra igång det igen. Har spelat en del WoW men tröttnar på mina gubbar runt lvl 40-45 och orkar inte dra upp dom till lvl 60 även om många påstår att spelet börjar där. Bara en massa exp-grindande som får mig att tröttna.

Hur är det I GW? Är det samma sak? Lvl 20 är tydligen max-lvl så då kanske man vågar hoppas och tro att spelet inte bara går ut på att grinda exp. PvP verkar vara en stor del av spelet och det är inget jag har någon större erfarenhet av sen innan men det kanske inte är nödvändigt.

I WoW tyckte jag rogue var roligast att spela, finns det en motsvarighet i GW? Har läst att man har olika inriktningar som proffessions typ. Vad är en lätt och rolig build att börja med?

Kommer man lätt in i spelet och dess uppbyggnad eller är det svårt i början att förstå allt? Har inga kompisar som spelar så det blir nog en hel del solo i början tills man lär känna folk online.

Vill alltså inte spela ett spel som kräver all min tid men ändå ger något när jag väl gör det. Som ni förstår så tycker jag att meningslöst grindande är tråkigt, jag vill föras framåt med någon form av handling via diverse uppdrag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MclarenII
Har ingen bild på nån gubbe då spelet bara stått och samlat damm på hyllan sen jag köpte det. Testade bara det en kort stund men som kom det annat i mellan och sen har det bara inte blivit av. Men nu när man ser era gubbar blir man ju lite småsugen så jag hoppas det är ok att jag ställer lite frågor här.

Jag har alltså Guildwars(det första) stående i hyllan och funderar på att dra igång det igen. Har spelat en del WoW men tröttnar på mina gubbar runt lvl 40-45 och orkar inte dra upp dom till lvl 60 även om många påstår att spelet börjar där. Bara en massa exp-grindande som får mig att tröttna.

Hur är det I GW? Är det samma sak? Lvl 20 är tydligen max-lvl så då kanske man vågar hoppas och tro att spelet inte bara går ut på att grinda exp. PvP verkar vara en stor del av spelet och det är inget jag har någon större erfarenhet av sen innan men det kanske inte är nödvändigt.

I WoW tyckte jag rogue var roligast att spela, finns det en motsvarighet i GW? Har läst att man har olika inriktningar som proffessions typ. Vad är en lätt och rolig build att börja med?

Kommer man lätt in i spelet och dess uppbyggnad eller är det svårt i början att förstå allt? Har inga kompisar som spelar så det blir nog en hel del solo i början tills man lär känna folk online.

Vill alltså inte spela ett spel som kräver all min tid men ändå ger något när jag väl gör det. Som ni förstår så tycker jag att meningslöst grindande är tråkigt, jag vill föras framåt med någon form av handling via diverse uppdrag.

istället för att repetera ett svar här så hänvisar jag dig till att ta en titt på:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Där har några ställt bland annat samma/liknande frågor som dig där bla. jag har gett svar... Om du tycker att du inte fått svar på någon fråga eller har någon ytterligare så är det bara att fråga

OnT: heh, glömt totalt att ta screen på mina chars, fixar det nu, återkommer

Edit:

Ghost Ar Gib - R/E ("Torcher")

Ghost Ar Umbra - Rt/N (Minion Bomber)

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Jo, ectosen går inte så fort numera.. Men tar man sig tid, fått ihop alla mina nu, bara de 60 små K'sen som saknas.. *gör vågen ensam* Visar snart bilden på min Nicro när jag finner en bra grupp när jag samlat ihop dem.

Liten bild på alla.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

inte illa. Själv är jag aldeles för fattig för FoW. Får vänta lite. Har bara 20e än så länge ^^

Permalänk
Medlem

Den som spar... Sedan har man världens bästa vänner med..

Liten bättre bild

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

fina bilder...

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Inaktiv

Någon som vet vad man kan göra me frozen ectoplasm? HAr sett att man kan byta bort odom mot den där alv drycken, men resten sålde jag, fick fan 9k för 20st

Permalänk
Citat:

Någon som vet vad man kan göra me frozen ectoplasm? HAr sett att man kan byta bort odom mot den där alv drycken, men resten sålde jag, fick fan 9k för 20st

bara 9k för 20? o.O

hört/sett att man lätt ska kunna få sålt 1 för 500-1k... Alltså så borde du kunnat få minst 10k...

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

appoc2013 hu så jävla mkt? Dom va ju pissenkla o få tag på

DEt är inte vanlig glob of ectoplasm du tänker på då?

Permalänk
Citat:

appoc2013 hu så jävla mkt? Dom va ju pissenkla o få tag på

DEt är inte vanlig glob of ectoplasm du tänker på då?

tror jag inte? Vanliga Globs går ju på minst 1k(?)

nån snubbe som tänkte köpa mina för 500g styck (har 10st) men avvaktade då jag var osäker på vad man mer kunde göra med dem...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skulle var kul att veta om ni är med i några stora (berömda) guilds. Själv är jag med i "Farmers Union [CASH]". En riktigt stor och fin Pve guild

Permalänk
Inaktiv

Min gubbe då, är skitnöjd över elit sunspear armorn

Hade 40 armor innan

Är förövrigt med i någon svensk guild, kommer inte ihåg namnet

Permalänk
Medlem

synd att de flesta svenska guildsen (jag och några polare försökte skaffa ett) som vi var med i är alldeles oseriösa eller så är det något annat fel på dem

Synd tycker jag

Permalänk
Medlem

Här är några till...skapat eget guild eftersom alltför många guilds jag varit med är alldeles för skeva ? ^^

Jaden Neverfall

Logan Redfox

Permalänk
Medlem

Liten update, och håll guild snacket utanför denna tråden, har inget med bilder att göra.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

Gah en tormented Shield!!!! Fina grejer måste jag säga. lätt den snyggaste ingame. Synd att jag är för fattig för att ha råd med en själv ^^

Permalänk
Medlem

Lite mer styligare bild.

Och om någon tittar noga så märker ni det inte är samma spear, och jag har 3 st med olika mod och inscriptioner, så det är ingen fusk sak jag håller på med.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

snygg shield där mero, hade du farmat alla gemstones elr köpt dem ?

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk
Medlem

Köpte mig en fin båge också för någon dag sedan.

Gems'en är lite av varje, inte stolt över den dock, säljer den nog.

Over and out.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Inaktiv

Ngn här som har guild wars factions och nightfall som skulle vilja hjälpa mig med en grej?

Sprang er tills tan idag, emn factions fanns ingenstans så.

Jag behöver ngn som kan åka till cantha och köpa några lunar forutne åt mig, ni får lunar tokens och en liten slant för de!

Permalänk
Medlem