Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Stepmania Problem

Tja ja och bror har försökt spela stepmania via lan men de funkar inte så bra vi går in i options sen network options han klickar på Start och skriver in serverns namn och ja trycker på connect och skriver i hans ip, nu kommer vi till problemet vi går in på game mod sen singel då kommer vi till en annorlunda meny där vi kan chatta och välja låt men vi kan inte starta nån låt, äre nåt man ska skriva i chatten elr??

Permalänk
Medlem

Singel? Ska det itne vara multi ?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

spelar du stepmania?? om du gör de så borde du veta att singel är då man spelar med 4 pilar och solo är med 8 pilar.

Permalänk

YzO: Öh, är du säker på att du har rätt version av stepmania? Sluta särskriv förövrigt, det hade underlättat.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

När du är i chatten så har jag för mig att CTRL är knappen att använda, inte Enter. Helt uppfuckat. Börja att testa med det.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
YzO: Öh, är du säker på att du har rätt version av stepmania? Sluta särskriv förövrigt, det hade underlättat.

Sluta dryga dig, det hade varit jävligt skönt.

Permalänk
Medlem

Löste det sig YzO?

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Citat:

Viste inte att du forfarande hål på så-där

Angående Topic, går det spela StepMania på multi? Hur isf?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

off topic, någon som vet om det finns några sidor med relativt NYA låtar man kan spela? hade varit kul att inte behöva spela låtar man aldrig hört och så förut. no offence

Permalänk
Medlem
Citat:

Vart särskrev han då?

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Vart särskrev han då?

Det undrar jag också ^^

Kappy: http://www.bemanistyle.com/ har rätt så fräscha låtar.
Det finns massa song packs på olika torrenttrackers, sök med hjälp av isohunt/torrentspy så hittar du massvis.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jojj3
Det undrar jag också ^^

Kappy: http://www.bemanistyle.com/ har rätt så fräscha låtar.
Det finns massa song packs på olika torrenttrackers, sök med hjälp av isohunt/torrentspy så hittar du massvis.

Citat:

Tja ja och bror har försökt spela stepmania via lan men de funkar inte så bra vi går in i options sen network options han klickar på Start och skriver in serverns namn och ja trycker på connect och skriver i hans ip, nu kommer vi till problemet vi går in på game mod sen singel då kommer vi till en annorlunda meny där vi kan chatta och välja låt men vi kan inte starta nån låt, äre nåt man ska skriva i chatten elr??

Ska enligt ran se ut såhär typ:

Citat:

Tja, jag och min bror har försökt att spela stepmania via lan, men det funkar inte så bra. Vi går in i options, sen network options, han klickar på Start och skriver in serverns namn och jag trycker på connect och skriver in hans ip. Nu kommer vi till problemet, vi går in på game mod, sen singel, då kommer vi till en annorlunda meny där vi kan chatta och välja låt, men vi kan inte starta någon låt. Är det nåt man ska skriva i chatten eller?

Förlåt för att jag blev lite som ran

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4