Vilket spel har orsakat mest flygande tangenter.

Permalänk
Medlem

Jag vill nog bidra med de flesta puplic games på nätet, tidigare var det cs som kunde göra att hälften av alla tangenter fög ut som lego på golvet (tur att man hade ett tngb av den äldre modllen osm gick o sätta ihop igen )

Annars har jag börjat hata dota i wc3, fan va lack man kan bli på idioter i sitt egna lag... när jag tänker efter är det nästan bara multiplayergames som gör en pissed off

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Hedersmedlem

Kanske tur att man har en laptop. Det krävs mycket mer för att jag ska försöka slå sönder tangentbordet, vilket skulle innebära att förstöra hela laptopen, vilket blir LITE för dyrt.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Frets on Fire!

Visa signatur

| Ryzen 5900X | 32GB DDR4-3200 | Asus RTX3080 OC | Samsung M2 1TB | 750W 80+Platinum

Permalänk

BF2, blir absolut skogstokig, minst sagt. över tre t-shirts har blivit avslitna från kroppen, över 6 hål i dörren, rivmärken över brösten, hål i garderobsdörren, fjärrkontroll sönder, otaliga glas etc... I CANT HANDLE MY BF2 :X

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem

Hmm, antar att det blir counter-strike och Tibia... inte kul att dö på tibia, inte heller kul om man dör på cs elelr förlorar en turnering på grund av småsaker

Men tangenter flyger väll vid dem flesta lanen man är på... alltid något man blir sur på

Permalänk
Medlem

CS hos mig med, kastat iväg en del möss, hittar fortfarande delar från dem i rummet typ scroll hjul , aldrig pajjat tangentbord dock, sitter fortfarande på mitt HPtangentbord från 91

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Blir Cs för min del. Har slagit sönder ett tgb och en Razer Coppehead mus. Det gör jag aldrig om . Som tur är så har man en boxnings säck inne på rummet, som man kan avreagera sig på ^^

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Usch.. Det där jävla spelet. Jag satt säkert i 2-3 timmar med det där skiten, och fick aldrig över 100k. En del fick ju miljardär, om inte mer.

För mig så är det cs så orsakat mest skada, var mest då när jag var lite yngre runt cs1.3-1.5 Tur att man laggt ner nu iaf!

Offtopic

Haha, jag spela i en kvart och klådde dig rätt bra isf Säkert många som kan få bättre men jag tyckte det var lite skoj att du setat så länge och lirat och inte kommit över 100k

Visa signatur

-| C2D E6300 @ 2.5ghz | Gigabyte Ga-945P- S3 | 1024mb Corsair TwinX2 6400 | Hiper 530 530w | Sapphire x1900xt @ 685/820 | 19" Samsung Syncmaster 940BF 2ms | 250gb Sata2 Seagate NL 7200rpm | Hiper Alu tangentbord | Zen v plus 2gb |-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
Det gamla nes spelet Deja Vu: A Nightmare Comes True. I många av versionerna som skickades till europa så finns det en bugg som gör att man inte kan klara spelet. 200 timmar spenderade vid slutscenen senare och 2 dyra samtal till nintendo-klubben så fick vi den hemska sanningen :(.

Wow, jag har alltid gått i tron att jag gjorde något fel i det spelet, trevligt att veta sanningen.
xxx speltimmar som gick åt där

Hardcore i D2 kan ju annars vara rätt grymt, ändå dras man alltid tillbaka in i det.

Permalänk
Medlem

Poker på låga nivåer när man hela tiden blir slagen av någon med draghänder.

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 tar priset. Buggit spel, med en värdelös community. Aldrig mer Battlefield 2...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teuby

Offtopic

Haha, jag spela i en kvart och klådde dig rätt bra isf Säkert många som kan få bättre men jag tyckte det var lite skoj att du setat så länge och lirat och inte kommit över 100k

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk

Cs med hud_saytext 1, eller va de så?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Battlefield 2 tar priset. Buggit spel, med en värdelös community. Aldrig mer Battlefield 2...

haha, håller med
Där var det många kvällar man råkade väcka mamma

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

World War 2 online. Finns inget mer frustrerande spel.

Jag stör mig på tusentals saker i det jävla skitspelet. Spelar det så ofta jag hinner. Ni som spelar det förstår mig nog.

Permalänk
Medlem

CS helt klart

Permalänk

det drygaste spelet som finns att köra multiplayer på MÅSTE var Command & Conquer - Generals.

Det spelet alltså... jag och nördpolarna har spelat garanterat 100 matcher, och spelat klart... säkert 10 på grund av spelproblem, så som "THE GAME HAS LOST SYNCRONISATION" och att det bara random-stänger ner sig, skickar mysko felmeddelanden och grejer...

har aldrig kört ett multiplayerspel som har fler multiplayer-problem än det

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk

NFS Carbon!! lätt kör man på ganska svårt å inte klara banorna åker de trådlöas tangenbordet.. De gamla klarade två väggträffar sen blev de ett nytt.. CS1.6 kan bli frustrerande.. satt på ett stort lan en gång å började gå loss efter ja döttXD kan ju bara säga att de regande tangenter! :D:Dheh

Visa signatur

Desktop: Fractal Define C / Gigabyte Aorus Elite B550 V2 AMD Ryzen 5800X3D / Be Quiet! Dark Rock Pro 4 / Corsair Vengence 3600MHz 32GB DDR4 / Radeon RX 7900 XT 20GB
Server: SilverStone Grandia GD09 / MSI x470 Gaming Pro Carbon / AMD Ryzen 2700X / Corsair Vengence 3200MHz 16GB DDR4 / Nvidia GT 710

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
http://pici.se/?35155

Inte för att skryta, men men

http://img354.imageshack.us/img354/5721/namnlsxe5.jpg

Fick 10 000 för varje bell. Har dock fått mer än det, men tyvärr fick inte scoren plats i rutan. Fick iaf 25 000 poäng för varje bell... satt över en halvtimme

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bam108
Battlefield 2: Alla idioter som ställer sig framför flygplanen och andra idioter som teamkillar en för fordon.. så jäkla drygt när man ska hoppa in i ett plan så kommer det nån snorunge och skjuter en i ryggen.

Company of Heroes: Spelet kan krasha eller datorn startar om då och då, satan vad drygt när det är en bra match.....

I Battlefield 2 känner jag igen det satt och körde på en av Datorbutiken.coms server Banan var strike at karkand och där vid usas spawn fins det ju en pistol man kan ta där tror det är en slags machine gun står där och skjuter på dom andra så kommer en kompis från mitt lag och dödar mig och tar den men han blev kickad då blev jag sur men slog ej på tangentbordet.

Permalänk
Medlem

Inte direkt spel.. Men när mina 2gb minne tar sluut och datorn totalt dör.. ja då jävlar blir jag sur som en kossa.

Men annars everquest 2 när raiden inte gör som man säger.. då ryker tangentbord och möss ganska konstant.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Jag blir sällan arg på själva spelen, utan de andra spelarna.
Mest märks väl detta i WoW, för det har banne mig kostat både möss, tangentbord, micar och hörlurar... och ett chassi (Gafflar kan göra oväntat mycket skada ). Mest förbannad blir jag när folk sen säger att man ska rerolla PvE. Jag har liksom ingenting emot att bli slaktad i en ärlig fight eller några gånger av nån som är högre level... men när en annan spelare får för sig att han ska göra det i timmar, gång på gång på gång, om och om igen utan att han får ut någonting av det mer än att förstöra för mig, då blir jag något fruktansvärt sned.

Så det jag blir sur av är inte spelen, utan andra spelares idiotiska uppförande. Fast det gäller ju i alla spel, inte bara i WoW.
Enda gången jag blir sur av själva spelen är när det buggar eller bara går snett av ingen anledning. Som när man har en riktigt bra combo på G i THPS, och så får den för sig att det finns osynliga hinder i vägen... då flyger det handkontroller.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Inaktiv

Dom där äckliga, dryga fuskande asen i counter-strike source.

Dom där äckliga, dryga fuskande asen i Need for speed underground, när man har krockat in sina motståndare (datormotståndare alltså) i en stolpe, så dom stannar. Sen sätter man ett perfekt varv på rekordtid, och sen ser man på minimappen hur dom kommer i säkert 400-500 km/h för att bromsa in lite lätt bakom en och sedan köra om precis före mål. Hatar EA lika mycket för detta som alla fuskande jävla ***** i multiplayer-spel.

dessa två fall har fått mig att stänga av datorn och springa en löprunda i ren frustration.

Permalänk
Medlem

Som ovanstående post beskriver är jag sällan förbannad på spel utan spelarna. Märks speciellt i MMORPG spel där det verkar som folk dedikera sina liv till att enbart förstöra andras (griefers).

Som riktigt svar på frågan, World of Warcraft. Aldrig spelat ett spel med så genomrutten community som tvingat mig stänga av alla typer av kanaler i spelet (general, trade, vicinity osv) och ignorat mängd med folk.

Permalänk
Medlem

Några möss har gått åt pga CS.
Min storebror slog sönder sin 20" TFT för ca 6k när han blev sniprad i BF2.
Han slog till så den ramlade i golvet och skärmen sprack i mitten.

Permalänk

Fifa Manager 07/Football Manager 2007/Fifa 07

På Football Manager 07, Leder med gais 2-0 över mff i första halvlek. I andra halvlek så sätter malmö varje skottchans de får. 2-5 slutar matchen. Eller på vanliga fifa 07 när man gör på världsklass och precis lyckas ta sig förbi försvararna och är ensam på mål så gör målvakten en räddning som skulle utse honom till världens bästa målvakt direkt. Speciellt arg blir man om ens egen målvakt inte tar en rullande boll som skjuts från mittplan. Fast jag har tangentbord av någon metall så och jag slår så skakar allt och låter dubbelt så högt mot vad det borde, sen ramlar ALLTID något ner när jag slår. Och sen har jag ju preis köpt nytt tangentbord så det brukar bli till att slå i väggen eller bryta något mindre viktigt, tex en penna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Några möss har gått åt pga CS.
Min storebror slog sönder sin 20" TFT för ca 6k när han blev sniprad i BF2.
Han slog till så den ramlade i golvet och skärmen sprack i mitten.

Haha smart det skulle vara som jag skulle bli skjuten i battlefield 2 och sen efter skulle jag elda upp 6tusen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeneralCrusader
det drygaste spelet som finns att köra multiplayer på MÅSTE var Command & Conquer - Generals.

Det spelet alltså... jag och nördpolarna har spelat garanterat 100 matcher, och spelat klart... säkert 10 på grund av spelproblem, så som "THE GAME HAS LOST SYNCRONISATION" och att det bara random-stänger ner sig, skickar mysko felmeddelanden och grejer...

har aldrig kört ett multiplayerspel som har fler multiplayer-problem än det

Ja det har man ju upplevt. Det händer ju också oftast när man har som mest kul. Jag kan bli så förstörd satt jag börjar grina när det sker. Dock är det inte lika frusterande som NFS MW ( se första inlägget ).

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Måste nog börja med att säga Counter Strike, folk kan ha så galet tur ibland att man bara vill hoppa in i skärmen och strypa 12åringen som sitter och spelar.

Bilspel i allmänhet är också rätt jobbiga, speciellt när man t.ex. ska köra 8 varv runt en bana och måste komma först för att ta sig vidare.. när man har suttit och koncentrerat sig i 15 minuter så att ögonen svider för man vågar inte blinka ifall man kör in in någonting så lyckas man ändå på något sätt köra in i en satans lampstolpe..

Trackmania spelen = ondskan själv.

Men det jobbigaste av allt måste vara multiplayerspel där man inte kan påverka vad ens allierade gör. För lets face it, 50% av alla som spelar BF2 t.ex vill man ju hugga med en gaffel eller liknande.

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Mitt nuvarande Logitech Ultra-x är skevt efter 2 dagars harvande i slutet av Titan Quest expansionen Immortal Throne. Expansionen har varit ruskigt enkelt att ta sig igenom, bortsett från de absolut sista fienderna innan slutbossen: jag blir wtfpwned på 2-3 slag

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}