Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da´Russian Stallion
Problemet med open girlfriend är ju att det är så många som vart med och skrivt i skriptet innan dig.

Man kör såklart bara Open Girlfriend man laddat ner från deras egen sida.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaturn87
FY FAN GRABBAR VAD TÄNKER NI MED...

Kör ni på Flickvän Apps, shit är ni crazy...

Lägg ner det innan det är försent..

Läste igår på 64bits att Flickvän programmen innehåller ett Spyware program som utvecklar ett virus vid namn Spädbarn 0.1 som kan senare bli till Skitunge 1.7....

Värsta viruset som finns till detta datum.
Går inget att formatera bort eller något annat...

Kör på Mamma 1.2 istället, mkt stabilare och bra mer funktioner..

Fan också. De är det min har. Helsike också. Vill inte ha någon av skitunge-versionerna. Borde gjort som min kusin. Han skaffade pojkvän 5.0. Visst han har en helsikes massa mer manuellt arbete att göra men kan göra allt hemifrån och slipper någon av spädbarns-modellerna.

Citat:

Min senaste fungerade inte att klocka alls. Vet inte riktigt va det berodde på men efter 3 glas baileys så posta den inte ens, så kunde man få vänta upp till 14 timmar innan man va uppe i normal arbetskapacitet igen. Någon som varit med om liknande problem?

Har stött på något liknande fast det gällde åksjuketabletter.
Sabbar verkligen. Man stoppar in tabletten för att göra enheten mer mobil och istället får man nån bugg som gör att man inte kan posta eller nåt.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd

Jag var utomlands och kom över Flickvän 3.3 riktigt billigt, otroligt billigt t.om.
Väl hemma visade det sig vara Pojkvän 0.3 (alpha), det var en mardröm att få bort honom sen.. Hatar dessa lurendrejare.. Det var inbakat virus i Pojkvän 0.3 som fick min tvättmaskin att gå i 32mfz istället för original 350mfz, tog lång tid för kläderna att bli rena.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Jag var utomlands och kom över Flickvän 3.3 riktigt billigt, otroligt billigt t.om.
Väl hemma visade det sig vara Pojkvän 0.3 (alpha), det var en mardröm att få bort honom sen.. Hatar dessa lurendrejare.. Det var inbakat virus i Pojkvän 0.3 som fick min tvättmaskin att gå i 32mfz istället för original 350mfz, tog lång tid för kläderna att bli rena.

Låter ju som en riktig mardrömm. Man ska vara försiktig när man handlar utomlands och titta särskilt noga efter CE märkningen som man oftast hittar i dom nedre regionerna. Det bästa är att handla inom EU då man slipper tull och dyr frakt. Dom säljer riktiga proffsmodeller i amsterdam för överkomligt pris.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Fan också. De är det min har. Helsike också. Vill inte ha någon av skitunge-versionerna. Borde gjort som min kusin. Han skaffade pojkvän 5.0. Visst han har en helsikes massa mer manuellt arbete att göra men kan göra allt hemifrån och slipper någon av spädbarns-modellerna.

Precis, det är inte värt att få rena kläder och åka på såna Trojan, Virus mm...

Permalänk
Medlem
Citat:

Egenltigen kanske man borde satsa på att gå på sånnadär Flickväns- Cafér betalar man bara för den tid man använder och slipper allt bekymmer med att själv göra virussökningar och uppdateringar och div andra anpassningar. Men å andra sidan så kan dom va rätt slappa med tanke på antalet föregående användare.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar

Permalänk
Citat:

Man trodde ju ändå att man var säker liksom. Att man visste vad man sysslade med. Helsike borde inte ha struntat skydden. En enkel brandvägg typ "profil" hade ju fixat det. Men det är ju dyrt och de tvingar ju en att köpa nytt hela tiden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Man trodde ju ändå att man var säker liksom. Att man visste vad man sysslade med. Helsike borde inte ha struntat skydden. En enkel brandvägg typ "profil" hade ju fixat det. Men det är ju dyrt och de tvingar ju en att köpa nytt hela tiden.

Personligen tycker jag and bandbredden blir så dålig när man använder brandvägg. Nej, mjukvarubrandvägg som "p-piller" har fungerar mkt bra för min del.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Personligen tycker jag and bandbredden blir så dålig när man använder brandvägg. Nej, mjukvarubrandvägg som "p-piller" har fungerar mkt bra för min del.

Finns buggar med det också tycker jag. Såsom "utskällning.exe" och "omotiverat raseriutbrott.exe". Går inte att få bort heller. Testade även "p-stav 1.5" men det var ju ännu värre. Riktigt buggigskit. Borde inte ha blivit släppt förrän det var bättre testat. Satt med skiten i nästan 6 månader och kunde inte använda min enhet till någonting annat än disk och tvätt. Dessutom ökade tvättmängden pga "mens 0.4" och som dessutom hängde upp sig hela de här 6 månaderna.

Inte mycket att göra åt. Kanske är min modell 1.5 som är lite måndagsexemplar. Fast man har ju vant sig vid den. Allt sitter där det ska och så vill nog inte byta då inkörningsperioden är rätt ansträngande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Har du provat Open Girlfriend 1.3? Det är en Linuxbaserad flickvän under GNU-licensen, vilket betyder att du kan modifiera henne som du vill.

Och börjar hon käfta slår du bara in följande i terminalen:

service tjata stop
service sysslor start

Vipps så slutar hon tjata och börjar istället diska, städa, tvätta, osv.

"OpenGirlfriend är bara gratis om ditt liv är värdelöst".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Man kör såklart bara Open Girlfriend man laddat ner från deras egen sida.

!!!!VARNING!!!!

kör inte open girlfriend polaren gjorde det och hon släppte in vem som helst för det finns en backdoor i henne som är allt för lättåtkomlig för utomstående.

Permalänk
Medlem

Alltså nu har jag laddat ner senaste Open Girlfriend från deras hemsida, men jag lyckas inte confa skiten ordentligt. Hon vägrar aktivera sina sex-moduler. Utdrag ur min config:

[Modules]
LoadModule sex_module /usr/lib/OpenGF/2.3/mod_sex.so
LoadModule choirs_module /usr/lib/OpenGF/2.3/mod_choirs.so
#LoadModule complain_module /usr/lib/OpenGF/2.3/mod_complain.so

[sex_module]
## WARNING: do not touch unless you know what you're doing!
# If you're careless you can fuck everything up!
## Avalabile settings:
# Wake-on-boner, default is Off
# Breast-size, default is B
# Clothes, default is On
# Shaved, default is False
Wake-on-boner = On
Breast-size = C
Clothes = Off
Shaved = True

[choirs_module]
Dishwasher = On
Cleaner = On
Car-washer = On

Permalänk

Så här efter ett år så är det väl dags att dra upp tråden och fråga hur det hela löste sig för dig?

blev du av med att slippa höra 'flytta ditt feta arsle osv?'

Och som ett litet tillläg på Zaturn87 svar så kan man även ha otur om man får viruset 2.0 och 3.0 och även 4.0 detta kommer resultera i att man kan få en dual trio quad nervsammnbrott om man inte har läst licensvilkoren till punkt och prickar dess för innan.

Annars så får jag ta och tipsa dig om följande tråd http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Lycka till!

Visa signatur

I am Extrazz.