Permalänk
Avstängd

BIOS i frysbox funkar inte

Ja, mitt basic input/output system funkar inte. Jag kan stoppa in saker i frysen men när jag ska ta ut saker möts jag av ett skrapande läte och en olycksbådande suck. Jag har försökt att dra ut sladden och göra en cold reboot på den men det funkar inte. Skiten blev bara varmare :/ Tips?

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

har du testat formatera?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Avstängd

Körde defrost för att försöka reparera eventuella fel på hyllorna men jag vet inte riktigt. Funkade inte så bra :/

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

aktiverat Cool & Quiet?

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk

Köp kompressorkylning, hört att det kyler bättre än luft

Permalänk
Medlem

Kolla att alla fläktarna på baksida snurrar, annars kan processor lätt bli överhettad. Det tar ofta mer processor att hitta filen än att stoppa in den.