TM United VS. Test drive unlimited

Permalänk

TM United VS. Test drive unlimited

rösta rösta rösta!

Kan inte riktigt bestämma mig, är ett stort Trackmania fan har lirat det ganska länge nu, men i nya TM united har jag hört att styrningen skall ha blivit mycket dåligare m.m. (stämmer det?) och därför vart jag tveksam om jag ska köpa det eller Testdrive united. Kom gärna med nya förslag om ni har nått mysigt online bilspel som ni kan rekomendera.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Jag hade kört på Test Drive Unlimited. Mycket större och du kan röra dig mer fritt än i Trackmania. Test Drive har även ett roligare SP läge än Trackmania.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Två helt olika spel, ska du ha mer lek bilspel så är det Trackmania annars självkart TDU. Det bästa bil splet efter Pgr3 och Gt spelen.

Permalänk
Medlem

Båda spelen är riktigt roliga. Jag valde TDU just för det är frihet i det spelet. TM är förbannat roligt på LAN o.s.v dock när man sitter och gör egna banor o.s.v

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

svåårt val! lutar snart åt att jag köper båda tror jag

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Inaktiv

Trackmania ftw!

Dock tyckte jag Trackmania Sunrise var roligare...(eller vad det heter)

Permalänk
Medlem

Köpte TDU för några dagar sen...och är frälst, bästa spelet jag lirat på väldigt länge och kommer spela ett väldigt långt tag fram!
Köp TDU, behövs mer svenskar och swecare på vägarna

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

har någon en aning om hur man får spelet att funka med gamespy? har gjort ny användare i spelet med mitt gamespy och öppnat portarna man ska öppna, får bara ett medelande i början att de kan ta upp till 90 sekunder att connecta och sedan står de connection failed, please check your network settings... :S nån som har en aning eller haft samma problem och löst det på något sätt?

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|