Permalänk
Medlem

bilspel

Köpte precis en Logitech G25
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID...

Undra om ni kan nån bra spel man borde lägga pengar på som passar perfekt till denna ratt så jag kan utnyttja den till maximalt

tack så mkt

Permalänk

Richard Burns Rally
rFactor
Test Drive Unlimited

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Live For Speed, helt klart!
Det mest realistiska enligt mig, bra community, oftast schysst racing.. Ja, bästa simulatorn there is! Och det är inte ens klart! (lär dock ta rätt lång tid innan det är men..)

Permalänk

Simbins GT Legends och GTR 2. GT Legends finns för 99:- på webhallen och GTR 2 för 249:- så där har du två kanonspel för under 400:-.

håller även med om ovanstående förutom TDU :).

Permalänk
Medlem

nice nice ska checka in dem o sen får vi se vilka jag ska testa tack iaf..

Permalänk
Medlem

Laddade ned Live for Speed demot - shiiiiiit vad coolt det var! Känns som att köra på riktigt, mycket grym känsla!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Oj vad sugen jag blev på g25 + live for speed eller gtr2.
Hur är kompatibiliteten med rattens alla funktioner och med bilspel?
Inte så att man riskerar att i vissa spel inte kunna använda växespaken mm.?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Måste säga att Richard burns rally var inihelvete bra! Synd bara att vi knappast kommer få se en uppföljare. Markus Grönholm rally eller något liknande med Solberg får gärna dyka upp!
Var det i Gtr man kunde ratta ford gt40? Det tyckte jag faktiskt var roligt trots att jag har svårt för sportbilar med V8.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

man kanske borde skaffa sig TDU är det roligt med G25an ?

Permalänk
Medlem

life for speed är sjukt bra:)

Visa signatur

Sharing Is Caring

Permalänk
Medlem

Som flera andra nämnde, söker du ett bilspel med realism så är det endast GTR / GTR 2 som gäller.

Visa signatur