Förslag : Fyttad tråd, men vart flyttades den ??

Permalänk

Förslag : Fyttad tråd, men vart flyttades den ??

Hej

När en tråd flyttas, skriv till vilken tråd den flyttades.

//

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

När vi skriver att en tråd har flyttats, flyttar vi den inte till en annan tråd (i så fall skriver vi att trådarna har slagits ihop), utan vi flyttar den till en annan forumdel. Det är enkelt att se i vilken forumdel tråden ligger genom att titta överst. Den här tråden ligger exempelvis i forumdelen Feedback och följaktligen står det överst på sidan "Forumindex > Övrigt > Feedback > Förslag : Fyttad tråd, men vart flyttades den ??".

Jag hoppas att du förstår hur vi menar och önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk

Aj då
Jag var slarvig, byt mitt förra inlägg till :

När en tråd flyttas, skriv till vilken ny forumdel den flyttades.

//

Permalänk
Medlem

Menar du att du tycker att det borde stå i trådtiteln, tillsammans med ordet "flyttad" då eller?
Typ:
Flyttad[Mjukvara>Spel]: Förslag : Fyttad tråd, men vart flyttades den ??

Det kan jag se en liten poäng med, lättare att få en uppfattning om huruvida tråden är intressant att läsa eller inte om man vet vilken kategori den egenteligen tillhör, men det går ju att kolla snabbt genom att klicka på länken så det är ju inte ett speciellt stort problem heller.. Dock skulle det kanske vara trevligt om det fanns, vem vet, kanske man bara skulle störa sig på om det stod nått i stilen:
Flyttad[Övrigt>Övriga ämnen>Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt]: <Trådnamn>

Det blir ju tämligen långt så det kan nog bli rätt drygt, speciellt med tanke på hur många trådar som lär kastas in i Övriga Ämnen nu när den återvänt..

Annars så har ju redan GAPa bemött din fråga.
Att moderatorerna ska skriva till vilken del som tråden flyttas är ju inte särskilt nödvändigt eller givande, då det ju redan står i kategorilistningen (såsom GAPa redan gått igenom..)..

Nä du, ser inte riktigt nyttan med något sånt här, men jag kanske har missat poängen i vad du egenteligen ville?

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk
Medlem

Men det är lite roligt om moderatorn som flytta tråden skrev "Programmering, formgivning och digitalt skapande----------->Datortillbehör" istället för *flyttad*

Då kan dessutom skratta åt att trådskaparen tyckte att en tråd om nytt tangentbord passade i "Programmering, formgivning och digitalt skapande":P och om man är lite sent inne i tråden, efter den har flyttats så slipper man fundera över var den kommer ifrån.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.