Permalänk
Medlem

Ang. Bevaka tråd

Jag har ett litet problem:rolleyes:, om jag uppmärksammar ändring på en tråd, så får jag epost om det, istället för att att det bara kommer upp som övervakade trådar i Inställningar. Jag har kollat över inställningarna och där är det satt på att inte eposta vid svar. har även testat att ändra lite annat, men utan resultat.

Hoppas ni vet vad jag har gjort för fel, känns ju lite tråkigt att behöva blocka mejl ifrån sweclockers=/

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Tanken med den här funktionen är just att man ska få e-post när det har skrivits något nytt i tråden, och jag är rädd att det i dagsläget inte är möjligt att enbart få upp trådarna under listan i inställningar. Vi ska dock tänka på ditt förslag inför skapandet av det nya forumet.

Tack för din feedback! Jag önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Medlem

Okej, tack för svaret:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Ni måste införa en sådan funktion vid uppgradering av forumet!

Min inbox blev så överkörd av swec-mail att jag fick sätta sweclockers domän som ej betrodd i skräpfiltret.

Övervakar man en helt gäng trådar är det inte helt omöjligt att få 100 mail på nån dag.

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.