Vad göra? :S
Det är såhär att för några veckor sedan var en killkompis (joshua) och en tjejkompis (Michaela som är ihop med en polare till mig)
hos mig, och jag och joshe lirade spel och så snackade vi, sedan sent på kvällen drog dem, sedan kommer michaela tillbaka och frågar om hon får sova över för hon missade sista tåget, och jag säger ju självklart ja.
Så fixar en madrass, täcke och kuddar till henne och vi gör inte mycket, hon är rätt trött och jag masserar henne (där vid nacken) sedan somnar hon, och det är rätt sent då så då förbereder jag mig och sedan går jag och sover i min säng bredvid.
Så vaknar jag nästa morgon, går och sätter mig vid datorn, och sedan vaknar hon, tror jag, om inte jag väckte henne, men spela roll.
Så då går hon och byter om (tror jag) och vi käkar frukost.
Sedan går vi ner i rummet och så typ kollar vi på klockan och så skyndar vi oss till tåget, som hon precis hinner med. Hon är helt normal, som hon brukar vara.
Sedan så får jag reda på (nån vecka senare) att jag har gjort något, då min kompis (som e ihop med michaela) är sur på mig, jag frågar varför på en träning men han struntar i det och går iväg.
Sedan typ 2 veckor sedan så kommer Michaela hem från Grekland, hon åkte dit ungefär då och frågar vad jag gjort och varför han är sur.
Hon säger att hon inte vet, frågar hur hon ska veta det osv.
Men jag vet att hon vet, jag känner det på mig och fortsätter fråga, så hon säger att hon vet, men inte tänker säga.
Så frågar ju varför hon inte säger osv, men hon ger inget svar.
Sedan (idag) får jag veta att joshua vet, och har sagt till en i laget (och kanske fler) att Michaela sa att jag taffsat på henne och att jag tog hennes hand ner mot mina byxor o . .aa.
Jag blev riktigt chockad, jag har ju inte gjort något av det här, och förstår inte varför hon hittar på det :S
Det verkar som att flera vet.
Men jag frågade en tjej som går i michaelas klass, som jag pratar med och litar på och frågar varför hon skulle kunna göra något sånt här, och får då förklaringen:
"Alltså, det är är så jäkla typiskt henne! Hon låter sig vara öppen och håller på med alla killar hon kommer åt. Sen så hittar hon på saker bara för att få alla andra att gilla henne så mycket mer. Fan för henne."
Kan man verkligen göra såhär bara för att alla andra ska gilla henne mer?
O jag har försökt lösa det hela, så gick till joshua idag, för att prata om det, har ju trots allt känt han i 7 år, så han borde känna mig och veta att jag inte skulle göra något sånt :S
Säg vad ni tycker om det här, och vad jag ska göra :S