Permalänk
Medlem

Vad göra? :S

Det är såhär att för några veckor sedan var en killkompis (joshua) och en tjejkompis (Michaela som är ihop med en polare till mig)
hos mig, och jag och joshe lirade spel och så snackade vi, sedan sent på kvällen drog dem, sedan kommer michaela tillbaka och frågar om hon får sova över för hon missade sista tåget, och jag säger ju självklart ja.
Så fixar en madrass, täcke och kuddar till henne och vi gör inte mycket, hon är rätt trött och jag masserar henne (där vid nacken) sedan somnar hon, och det är rätt sent då så då förbereder jag mig och sedan går jag och sover i min säng bredvid.
Så vaknar jag nästa morgon, går och sätter mig vid datorn, och sedan vaknar hon, tror jag, om inte jag väckte henne, men spela roll.
Så då går hon och byter om (tror jag) och vi käkar frukost.
Sedan går vi ner i rummet och så typ kollar vi på klockan och så skyndar vi oss till tåget, som hon precis hinner med. Hon är helt normal, som hon brukar vara.
Sedan så får jag reda på (nån vecka senare) att jag har gjort något, då min kompis (som e ihop med michaela) är sur på mig, jag frågar varför på en träning men han struntar i det och går iväg.
Sedan typ 2 veckor sedan så kommer Michaela hem från Grekland, hon åkte dit ungefär då och frågar vad jag gjort och varför han är sur.
Hon säger att hon inte vet, frågar hur hon ska veta det osv.
Men jag vet att hon vet, jag känner det på mig och fortsätter fråga, så hon säger att hon vet, men inte tänker säga.
Så frågar ju varför hon inte säger osv, men hon ger inget svar.
Sedan (idag) får jag veta att joshua vet, och har sagt till en i laget (och kanske fler) att Michaela sa att jag taffsat på henne och att jag tog hennes hand ner mot mina byxor o . .aa.

Jag blev riktigt chockad, jag har ju inte gjort något av det här, och förstår inte varför hon hittar på det :S
Det verkar som att flera vet.
Men jag frågade en tjej som går i michaelas klass, som jag pratar med och litar på och frågar varför hon skulle kunna göra något sånt här, och får då förklaringen:

"Alltså, det är är så jäkla typiskt henne! Hon låter sig vara öppen och håller på med alla killar hon kommer åt. Sen så hittar hon på saker bara för att få alla andra att gilla henne så mycket mer. Fan för henne."

Kan man verkligen göra såhär bara för att alla andra ska gilla henne mer?

O jag har försökt lösa det hela, så gick till joshua idag, för att prata om det, har ju trots allt känt han i 7 år, så han borde känna mig och veta att jag inte skulle göra något sånt :S

Säg vad ni tycker om det här, och vad jag ska göra :S

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

säga som det är är alltid bäst för alla..
säg till dom på skarpen att ingfet har hänt
och hon verkar inte "normal" heller...

Permalänk
Medlem

Skit i dom båda, skriv en blogg.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Skit i dom båda, skriv en blogg.

Båda? Det här gäller så gott som alla vänner jag har.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

men skit i den f***an som sprider dynga då..
ge utlopp för din ilska på henne..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Båda? Det här gäller så gott som alla vänner jag har.

Skaffa nya vänner.

Hur gammal är du?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Skaffa nya vänner.

Hur gammal är du?

15.
Så gott som alla mina vänner spelar i samma lag som jag i amerikansk fotboll.
Ska jag byta lag också?

Det är som att erkänna att dem har rätt.

Permalänk
Medlem

Men om du inte kan övertyga dom om att dom har fel så finns det väll inte mycket att göra, och har man såna vänner som du har behöver man inga ovänner.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det låter mer som om det är en sådan sak som kommer lägga sig inom tid.

Men om inte så är jag rädd för att kalla din vän (som du känt i 7 år) för en "icke-vän".

Om ni varit nära vänner (som man brukar vara efter så lång tid), så hade han gett dig en chans att förklara, och försökt reda ut det hela, istället för att bara ignorera dig och din version av det hela.

Och gällande tjejen så finns det allt för många av sådana idag, det är bara de att man hamnar med fel människor ibland.

Om dom inte ger sig, så får du helt enkelt bita ihop o lira i laget ändå, eller helt enkelt byta lag, samt vänner..

Fortsätter dom som dom gör, så ska du aldrig kalla dom vänner igen.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

vet folk hur hon är, (som hennes klasskamrat vet iaf, kanske fler som vet?) så kommer det lägga sig till slut.
säg bara hur det ligger till och låt dina kompisar tro bäst dom vill. håller la i sig nån vecka lr 2 skulle ja tro.

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Medlem

fyfan för sånna där dramaqueengrejer, sånt slipper du mer och mer ju äldre du blir. Hände lite sånt när jag gick på högstadiet, men har nästan sluppit allt sånt under min gymnasietid. Ignorera bara och dementera alla påståenden.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Varför så många "tror jag" i historien? Var du/ni packade?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Varför så många "tror jag" i historien? Var du/ni packade?

Tja, det var några veckor sedan, jag har inte bästa minnet och jag var rätt trött Dricker gör jag inte.

Men jag drog till min polare jag känt längst och han trodde inte alls på henne så det känns mycket skönare nu
Sedan ringde vi 2 polare och dem var osäkra men trodde inte riktigt på det för hon brukar hitta på grejjer.
Ska snacka med alla andra idag.

Permalänk
Medlem

låter som du har nått mogen gränsen, men inte dem andra, bara agera vuxet och ignorera dem tills dem fattat att det är dem som är tards

Permalänk
Medlem

Tyvärr så ser livet ut sådär. För det första så är det ingen smart idé att låta din polares flickvän sova över själv hos dig. Men trots det så är hon antagligen bara ett riktigt as. Om man utgår från vad du berättat är sant.

Har tappat / gjort mig av med vänner som inte varit värdiga få kallas vänner. Suger som fan när sådant här skit händer, gå ut hårt mot henne så folk förstår att du talar sanning.

Trots att en person upprepade gånger ljuger och bedrar på diverse sätt så har folk en tendens att lita på sådana personer endå, så länge det är den första versionen av historien de hör.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
För det första så är det ingen smart idé att låta din polares flickvän sova över själv hos dig.

Förstår hur du tänker, men ändå.

Hon hade ju missat sista tåget, och kanske inte hade någon annanstans att slagga, självklart säger man ju "Ja" då. Ett nej kan man nog ge om man vet att personen skulle göra narr av honom såhär, men det är ju inget han kunnat förutspå.

Allting är ju tjejens fel från början, att hon öppnade sin lilla trut och snackar skit.
Trådskaparen har inte gjort någonting fel i huvudtaget, iaf i mitt tycke.

Sen har man väl kanske personliga åtankar om till exempel att han gav henne massage, men att ge henne massage vid nacken och axlarna borde ändå ses som "okej" eftersom man kan ge det till i princip vem som helst.

No offence mot dig dock Otec88, förstog hur du tänkte som sagt

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Konfrontera henne framför några du känner. Bara gå fram till henne och säg, framför de andra; "Vafan ljuger du för? Du vet lika väl som jag att jag aldrig ens rörde dig? Vad är ditt problem? Jag och Joshua har varit vänner sen 7 år tillbaks, han vet lika bra som jag att jag aldrig hade gjort nåt sånt mot honom. Du är en lögnare, skärp dig."

....

...

eller nåt liknande.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Om hon är snygg kan du ju alltid säga att du låg med henne :).. Nån blir säkert imponerad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jollen
Om hon är snygg kan du ju alltid säga att du låg med henne :).. Nån blir säkert imponerad

haha.

Säg att hon är ett jävla pucko o säg ditt och sen räcker det med det.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

håller med.. verkar vara ett jävla pucko..
så snacka med henne framför ett par personer
kanske med hennes bf..

och jollen: var inte det lite onödigt ?, säga att man låg med en polare
flickvän är aldrig uppskattat bara för hon är snygg.. ganska
iqbefriat ( no offense ). nu kan jag göra listan jävligt
lång om varför jag tycker som jag tycker men det gör mig
bara förbannad på idioter som e ute å super för att bli dyngraka och kn***ar ngn dom precis träffat etc etc..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
kanske med hennes bf..

bara förbannad på idioter som e ute å super för att bli dyngraka och kn***ar ngn dom precis träffat etc etc..

Varför ska du bli förbannad på dom? Gör det dig något ifall folk knullar runt?

Dessutom ser jag absolut inte något problem med det. Helt oskyldigt att ha sex bara för att det är skönt. Allt sex måste inte handla om känslor, och då spelar det ingen som helst roll om man känner personen eller inte, så länge man har kondom.
Sen är det jävligt kul att bli dyngrak ibland också.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Varför ska du bli förbannad på dom? Gör det dig något ifall folk knullar runt?

Dessutom ser jag absolut inte något problem med det. Helt oskyldigt att ha sex bara för att det är skönt. Allt sex måste inte handla om känslor, och då spelar det ingen som helst roll om man känner personen eller inte, så länge man har kondom.
Sen är det jävligt kul att bli dyngrak ibland också.

precis e det som gör mig förbannad, kul att bli dyngrak ?
helt fel i mina öron.. att göka bara med ngn sådär e oxå fel
någon som vet hur jag menar ??...

nej e inte direkt mitt problem alls.. e deras

Permalänk
Medlem
Citat:

haha vafan är du allvarlig? Knulla är kul men kostsamt.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Vad har du med det att göra överhuvudtaget? Snacka om att ödsla energi på fel saker.

Till trådskaparen, din vän kommer snart att se igenom hennes fasad och ddå kommer allt att vara som vanligt igen.

Permalänk
Medlem

Det där är inte värt nåt energi, blir bara tjafs desto mer man gräver i sånt. Har själv haft med personer o göra som gör en sak och påstår nåt helt annat efteråt, och de som gör det har oftast problem själva (antigen självförtroende eller liknande orsaker), de behöver "synas" och vill bli bekräftade.

Det blir varken bättre eller sämre av att tjafsa om det där eller försöka ha "rätt", det bästa är bara att på ett smidigt sätt skita i det. De som beter sig på sådana sätt brukar i slutändan genomskådas ändå, så här har du en chans att vara vuxen och bara se på hela grejjen som en sörja som hon kokat ihop, men som du vägrar äta upp.

Life goes on.

Permalänk
Medlem
Citat:

kanske med hennes bf..

Kan väl vara ballt o kolla hur hon reagerar på sånt.. Sen om man får ligga med snygga brudar så får man oftast nya kompisar

Men för att göra dig glad. Vad är det för kompisar som inte tror på honom när han säger att han är oskyldig? Då kan man väl lika väl skita i dom och jävlas lite tillbaka mot henne? Så hade jag gjort men alla är vi olika

Permalänk
Medlem
Citat:

När du blir äldre kommer du ångra att du inte knullade runt som alla andra.

....

tro mig.

Jag brukade tänka;
"Jag väntar på den rätta..." "Äh, jag behöver inte sex just än..." osv osv. Till slut när jag var 18 hade jag sex med en mycket vacker blond 24-åring med värsta kroppen. Fan va jag var nöjd. Men sen, när det tog slut med henne så tänkte jag... "Jaha? Vafan. Jag behöver sex nu! Sex är fan det bästa som finns!!! Vafan gjorde jag inte detta tidigare för?"

Så ja.

Att bli full, ha one night stands, och ångest efteråt är det inget fel på. Om man då använder kondom såklart. (Nån som sett Knocked Up? )

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone

....

tro mig.

Jag brukade tänka;
"Jag väntar på den rätta..." "Äh, jag behöver inte sex just än..." osv osv. Till slut när jag var 18 hade jag sex med en mycket vacker blond 24-åring med värsta kroppen. Fan va jag var nöjd. Men sen, när det tog slut med henne så tänkte jag... "Jaha? Vafan. Jag behöver sex nu! Sex är fan det bästa som finns!!! Vafan gjorde jag inte detta tidigare för?"

Så ja.

Att bli full, ha one night stands, och ångest efteråt är det inget fel på. Om man då använder kondom såklart. (Nån som sett Knocked Up? )

Tänk vad glad man kan bli efter 9 månader och ingen har ringt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone

....

tro mig.

Jag brukade tänka;

Så ja.

jag är 19..e mkt möjligt att jag kommer ångra det men jag
e en mer hm "serious guy".. ok ? svårt å fatta ?
jag erkänner att det ligger en del bakom varför jag
nu uttalar mig om detta, tyvär:/
Ni andra.. varför e det kul ? vad får er att göra sånt
överhuvudtaget, dont get me wrong. ni får gärna
göra vad ni vill så länge det inte är brottsligt

snälla ni tillbax till topic, jag kommer inte svara på fler
citat/frågor om detta, tack

hm tjaa som ja skrev, snacka, käften och orden är
det starkaste vapen du har

Permalänk
Medlem
Citat:

[...]Ni andra.. varför e det kul ? [....]

Sexet för att det är jävligt skönt och spännande, fyllan för att man släpper hämningar, och allt blir 10ggr roligare.

Visa signatur