MP3-spelare, budget max 1000kr, helst svart, icke-plastig, gott om utrymme

Permalänk
Medlem

MP3-spelare, budget max 1000kr, helst svart, icke-plastig, gott om utrymme

Ungefär enligt rubrikens kriterier vill tjejen ha sin mp3-spelare.

Den ska helst vara liten och svart, och inte kännas plastig. Priset ligger omkring 1000kr.

Gott om lagringsutrymme behöver inte innebära hårddiskstorlek eftersom hennes nuvarande ligger på knappt 128mb.

Jag tror en iRiver kanske hade passat, men vad tycker ni?

Permalänk
Avstängd

iriver t50/t60, iaudio u3, samsung yp-z5, (jag vill inte rekommendera men den matchar ju iaf:) creative nano plus

Permalänk
Medlem

Ska du ha grymt ljud är iriver t60 ett bra alternativ

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Hon beställde en S10, gillade storleken på den.

Tack för hilfen iaf.

Permalänk
Avstängd

S10 är ju iaf av någon av rätt tillverkare så, men kanske lite sämre batteritid på en sådan? Lycka till.

Permalänk
Medlem

www.houseofdap.com
Importera en Meizu M3, de vekar kunna passa dig=)

Visa signatur

Kamera: Canon EOS 1000D, 20/1.8, 50/1.8, 70-200/4L
Flickr!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Jepp. Men tipset var att importera en M3.

Permalänk
Avstängd

Jo, jag såg det, men tyvärr kanske man får sämre support o så, var det inte annan firmware på de svenska med? Kanske bara annan översättning? Har de utländska engelsk eller kinesisk text? kan man växla?

Redan förr var ju Meizu-spelarna typ 1/3 så dyra i kina som här..

Permalänk
Medlem

För support kan man få hjälp på www.meizume.com

Man kan välja Engelsk text. Har själv en M3 och är mycket nöjd. Skulle nog hävda att det är svårt att hitta en mp3 spelare som är mer prisvärd just nu.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Korsordsguru

Letar också efter någon budgetspelare. Det viktiga är:

Får kosta max 1000 spänn med frakt.
Stöd för divx/xvid.
~2,5" skärm eller större.
Minst 4GB minne.
Sedan gärna engelska som menyspråk.

http://www.houseofdap.com/ såg ut som en rolig butik men det mesta fanns inte i lager. :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag beställde en M3 från http://cd2u.net/default.aspx i söndags. De skickade den en dag senare en vad de skulle på grund av att deras postkontor inte hittade någon adress. Men den har i alla fall passerat den svenska tullen nu. Jag återkommer på fredag om jag fått den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aliquis
Länka något vettigt ställe att handla ifrån då =P

Det har ju redan gjorts i tråden tidigare: www.houseofdap.com

Beställde min från dem. Det tog ca 10 dagar innan den kom med posten.