Permalänk
Robot

Rummet

Eftersom alla andra gillar o visa sina rum så tänker jag också göra det. Se sign för info om Gaming/Bench datorn.

Byggloggen för chassit finns här: http://www.sweclockers.com/album/?id=1006

Besök albumet: Rummet av theman89

Permalänk
Medlem

Det som drog ner betyget från mig var själva bordet, stolen och att jag inte är ett stort fan av sådana datorlådor, men i övrigt var det ett fint och välstädat rum.

Fint med hur du gjort med tv:n!

Permalänk
Avstängd

Bordet är som de är men stolen ser egentligen bättre ut men har ett täcke över den för att de blir kallt på kvällarna här...

Visa signatur

Riggen: Gigabyte DQ6, E66 ES @ 3,8 , 2x1gb Ballistix pc8000 ,2900XT/8800gts?, Hiper Type-R 580w, 0,84TB.
Kylning: L30, BIX 3:a, Swiftech Apogee GT
Ljud: Pioneer A221, hemmabygda lådor med 2x10", diskanthorn och dubbla mellanregister i var låda

Permalänk
Medlem

Okej. Hade du "bara" målat över bordet så hade det sett mycket bättre ut imo, men det kanske inte går för sig av olika anledningar.
För det är bordet som verkligen sticker ut i ditt rum ^^

Permalänk
Avstängd

Planen är o måla det i samma nyans som tapeterna men har inte hunnit.

Visa signatur

Riggen: Gigabyte DQ6, E66 ES @ 3,8 , 2x1gb Ballistix pc8000 ,2900XT/8800gts?, Hiper Type-R 580w, 0,84TB.
Ljud: Pioneer A221, hemmabygda lådor med 2x10", diskanthorn och dubbla mellanregister i var låda

Permalänk
Medlem

Ah okej, men du får uppdatera galleriet då när det är klart så går betyget upp ^^

Permalänk
Medlem

Det är som att man kollar runt i ett fridfullt rum sen bara... PANG så nitar en dator dig i fäjjan

Permalänk
Avstängd

Det är väl så de ska va?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Det är som att man kollar runt i ett fridfullt rum sen bara... PANG så nitar en dator dig i fäjjan

Veckans skönaste kommentar...sådär lite små "poetisk"

Permalänk

det jag gillade var tv hyllan.. annars impar inte mycket där inte

roligt att du tog dig tid aiaf

Visa signatur

I am Extrazz.