Vad har du för mobiltelefon?

Permalänk
Medlem

Som jag skrev i första mobil-tråden så har jag en Siemens C55 från årsskiftet 2002/2003. Orginalbatteriet sitter fortfarande i men jag har beställt ett nytt nu. Orginalet har väl nån veckas standby, men det tar slut ganska fort om man ringer. Förhoppningsvis kan jag använda den här telefonen i fem år till. Mobilerna var bättre förr.

Permalänk

Själv använder jag en stilren och robust K160i som jag är mycket nöjd med i väntan på att det ska lanseras en unik och intressant mobil. Utbudet av bra telefoner är idag betydligt sämre än vad det var för 5-10 år sedan.
Alla sony Ericssons telefoner er likadana ut och Nokia telefoner är värdelösa pågrund av deras kassa byggnads kvalite och bristfälliga OS. Samsungs telefoner är väldigt snygga men är funktionsmässigt lite ointressanta.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson K800i. Mycket nöjd.

Permalänk

Jag har en Samsung D600. har haft den i snart ett år, och den funkar bra. "Överdelen" har dock fått bytas en gång, pga plötslig kontakt med sten och efterföljande spricka.
Börjar nu tröttna på den, och önskar mig en Samsung U600.
Jag gillar Samsung!

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Medlem

jag kör med en sonyericsson K310i fungerar bra. Helt okej telefon. Har snart haft den i 1 år-

Permalänk
Medlem

hade en w810i men den badade jag med så nu har har jag en Ericsson R600 haha man kan ändra bakgrundbelysningen till grön,gul och röd :D.. hmm ..

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 6000+| Gigabyte GA-MA74GM-S2H | Gigabyte HD4580 512MB | Corsair XMS2 4GB | 1.25TB |

Permalänk

Lg ke970

Shine!

skitbra telefon men skärmen är lite dålig i solsken.
Här är det utseendet som räknas!

Visa signatur

Muf:are

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

HTC Touch

Permalänk
Medlem

Nokia N95 använder jag och har Sonyericsson k800i som reserv.

Permalänk
Medlem

Nokia 6111

Permalänk
Medlem

Nokia 3330 med batteri utbytt till Li-Ion

Det sämsta är att den bara kan hantera 10 stycken meddelanden.

Permalänk
Medlem

SE W810i
Börjar kännas lite sliten, men telefonen prioriteras inte så högt...

Permalänk
Inaktiv

en nokia 6288 som jag haft i ett halvår. Förvånansvärt oglappig i sliden

Permalänk
Medlem

k810i sjukt nöjd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tracky
Nokia 3330 med batteri utbytt till Li-Ion

Det sämsta är att den bara kan hantera 10 stycken meddelanden.

http://www.telefon.de/images/big/nokia_skr62.jpg

Haha sitter på exakt samma modell nu när min n73 är på lagning... märkte redan efter en halv dag att telefonen inte kunde ta emot flera meddelande, var mäkta förvånad när jag såg att jag inte ens hade många meddelanden. i n73 kunde jag spara 999st här var det en hundrdel av det.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Har en 3110, fungerar utmärkt till mina behov

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Har precis bytt ut min W800i med trasig joystick till en P1i utan joystick.

Visa signatur

Laptop; Dell Inspiron 630m: Pentium M 750 1.86GHz | 512mb ram | 60gb hdd | 14,1" wxga TrueLife

Permalänk
Medlem

Kör också med en P1i, bytte från w880i.

Visa signatur

Veteran

Permalänk

Den senaste i raden ser ut så här:

Visa signatur

/Televinken

Gigabyte P55A-UD3 / Core I7 860 med Scythe Ninja / 8gig Crucial Ballistix 1333/CL7 / XFX HD5870 / PSU 780W 65Ah / AOC e2752Vq

Permalänk
Medlem

Med stolthet i rösten eller tangenterna skriver jag:

Sony Ericsson P1i

Visa signatur

SAMSUNG NP900X3C

Permalänk
Avstängd

Siemens ME75.

Funkar bra än så länge, har haft den sen ifjol i februari.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

SE k800i jättenöjd me den

Permalänk
Medlem

En w850i, en w900i, en m600i, en siemens a65 och slutligen, en s500i.

Dags att göra mig av med de mobilerna jag inte använder, alla utom w850i.

Permalänk
Medlem

jag har en Nokia n-gage qd! hajr inte varför alla tycker så dåligt om den....
jag tycker de äger,fick den för 400 kr och kan kolla på film spela 67 olika spel och ha den som mp3 spelare Osv....

Visa signatur

Nick Name: Hinken |
Dator: Amd Athlon X2 core 3800+ | 1500 Drr | GForce 7600 GS | Mus: Mx518 | Tangentbord: Saitek Eclipse | 5.1 Surround.

Permalänk

En Nokia e61, med 2gb minneskort.
Nöjd som få! Perfekt att surfa på när WLAN finnes eller att se på film under resan!

Permalänk
Medlem

Nokia n73 med 2 gb minneskort, rejäl skillnad från mobilen innan, SE t630.

Permalänk
Medlem

En SE W610i har jag, mycket mysig telefon. Har den med det medföljande 512mb minnekortet.

Visa signatur

AMD 7800X3D // Geforce RTX 4080 // 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Fick min K320i i torsdags. Endast 1140sek (inget abon) gick den på och jag fick en bluetooth headset på köpet XD

Permalänk
Hedersmedlem

Okej, köpte för någon dag sedan min fjärde telefon (jag byter väldigt sällan, har haft Nokia 3210, SE T100, SE T68i) och det blev en "värsting" Sony Ericsson P1i, eftersom jag planerar att ha den ett bra tag och jag gillar handdatorfunktionerna och wlan. Det är också rätt kul att för en gångs skull ha det fetaste

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading