Permalänk

Handsfree - bluetooth

Vad har ni för erfarenheter av trådlösa BT-handsfree/headset? Googlar och googlar men blir inte så mycket klokare av det - någonstans borde det ju finnas en sida med mängder av tester och framförallt jämförande sådana där flera modeller har tagits upp samtidigt, men jag hittar ingenting.

Vill helst inte lägga mer än 400kr på ett. Är väldigt intresserad utav Logitech Mobile Traveller för att den ser så snygg ut (och Logitech är ju ett bra märke) - form är väldigt viktigt för mig

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Vila i frid

Jag skulle föreslå ett av SEs modeller som du tilltalas mest av. De har alla så pass bra egenskaper så det enda som spelar roll är passformen.

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk

Och det är inte så att de skulle ha svårigheter att fungera med något annat märke än just SE? Har HTC.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Vila i frid

Nej. Det enda du bör kolla är ifall du köper ett stereo headset med A2DP och ifall din telefon har stöd för detta. Råkade idag ut för ett SE headset med A2DP som min dator inte hade stöd för.

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk

Och i slutändan blev det ett Plantronics Discovery 656 som jag är mycket nöjd med, särskilt efter att ha betalat 400kr för det på Tradera ^^

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG