Permalänk
Robot

T´ny Lanbot

Blev trött på "Fujitsus" Halvklumpiga utseende och skulle ha en dator till hemmet som tuggar nätinformation...

Röstar ni 4 eller under vill jag jättegärna att ni MOTIVERAR er i "Kommentarer & Diskussioner"! Tack på Förhand...

Besök albumet: T´ny Lanbot av Decepticon

Permalänk
Medlem

Du får en nia. Anledningen till att det inte blev en tia beror på att du monterat fläkten på utsidan av chassit vilket föstör helhetsintrycket av den. Annars ett kalaschassi.

Visa signatur
Permalänk

Nusse.. he he.. jag tackar som tusan iaf... Problemet var utrymmet och ja Kan hålla med om att det ser keffat u och ha det på utsidan.. håller i skrivande stund på och tillverkar en fläktkåpa som gör att det i varje fall ser mer anständigt ut... Tack för rösten..

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk

gillar psu upphängningen skitsmart, fast det blev lite tight ser det ut som.
hur varmt blir det inne. en 9a pga fläkten annars helt godkänt.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk

Helt så där bara så hade jag en kanin som hete nusse

Skönt chassi!:D
Älskar den oranga färgen !

Permalänk
Medlem

skittufft chassi, älskar färgen jag med, en 9 :a av mig med p.g.a fläkten, men läng upp bild på fläkt kåpan monterad =). en fråga...på första bilden, längst ner på fronten, vad e de för sak, ser ut som om man kan sätta in nått kort där. alltid undrat vad det är.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk

Har fasen ingen aning om vad det är, men tror att man kan installera någon form utav antingen smartcard, kortläsare till bankkör, alternativt ett cardlock till datorn... men skall i ärlighetens namn säga att jag faktiskt itne har en aning..

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk
Medlem

Mmmm...MAX...

Nä, men det är skitsnyggt gjort ^^

Permalänk

haha jag har f*n en likadan dator.

Visa signatur

amd 5000+,xfx Geforce 8600gt,4gb ram

Permalänk

Skit snyggt. Men fläkten på framsidan tyckte jag förstörde..

Permalänk

Grymt bygge

Permalänk
Medlem

hur kommer han åt nätverks kortet då?

Permalänk
Avstängd

ja nätverkskortet sitter där om du kollar Bil_experten

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk

jag fundera det samma jag ser först på baksidan innan han monterat fasst plåten att han har ett nätverkskort på höger sida men sen effter att han satt dit plåten så är det ju ingen öppning till det det ända nätverks ports ut/ingång jag se är den i moderkortet

Permalänk
Medlem

Rymdes inte fläkten på insidan? Det skulle sett bättre ut enligt mej, men annars ett grymt bygge! 9p

Permalänk
Medlem

En solklar tia Snyggt bygge. Och Fläkten ser inte alls så sum ut tycker jag, även om den sitterpå ut sidan

Permalänk

Smidigt lite chassi. dock så skulle jag nog sett fläkten på insidna och utan 'skorstenen'ä där uppe.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

klar 10:a älskar sånna här chassin

Visa signatur

ASRock P45TS - Intel core 2 duo 2,8Ghz Thermaltake bigtype +12mm CM rödLED - ASUS ENGT240, DDR2 Samsung 2Gb x2, maxtor 160Gb, 3st SEAGATE 250Gb. 420Watt