Permalänk
Medlem

Jag hadde tänkt att vattenkyla min X360 nästa lön. Jag vet redan vilka block och slangar osv som jag skall ha. Det enda jag behöver tips på är en bra pump och kylare. Någon som har något tips på en kylare som är så liten och stilren som möjligt? Helst svart också. Jag tänkte lacka om hela boxen svart också

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Tjena jag undrar om det finns någon iställning man kan göra för att inte x360:n skall logga in på msn varje gång man skall spela, anser det ganska jobbigt..... Vet ni nåt om detta?
Just nu måste jag alltid gå in på personal settings o ta appear of online men detta är jobbigt att göra varje gång!!!

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
Tjena jag undrar om det finns någon iställning man kan göra för att inte x360:n skall logga in på msn varje gång man skall spela, anser det ganska jobbigt..... Vet ni nåt om detta?
Just nu måste jag alltid gå in på personal settings o ta appear of online men detta är jobbigt att göra varje gång!!!

Hade samma problem, men tillslut hittade jag den inställningen under personal settings. Inte säker dock men det går att stänga av auto-sign in

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

Nån som vet ifall The Orange Box / Naruto: Rise of a Ninja kommer vara regionsfria? (alltså så man kan lira dom på sin vanliga xbox), För spelen är ju sjukt mycket billigare om man importerar

och hur kan man se ifall ett spel är regionsfritt eller inte, brukar de stå nått speciellt?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Inga av dom är regionsfria.

Edit: Såg nu vid en närmare titt att Hl2 är regions fritt.

Permalänk
Medlem

Stranglehold var riktigt sköj! De lyckas verkligen göra det filmatiskt Mmm! me like.

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Nån som vet ifall The Orange Box / Naruto: Rise of a Ninja kommer vara regionsfria? (alltså så man kan lira dom på sin vanliga xbox), För spelen är ju sjukt mycket billigare om man importerar

och hur kan man se ifall ett spel är regionsfritt eller inte, brukar de stå nått speciellt?

Orange box är regionsfritt, Naruto har jag ingen aning om.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Orange box är regionsfritt, Naruto har jag ingen aning om.

okej tack så mycket, de är helt regionsfritt så att man kan köpa från asien / america eller varsomhelst så det inte är just amerikanska versionen?

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-naruto%2Brise...
vet inte om det går att se där?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
okej tack så mycket, de är helt regionsfritt så att man kan köpa från asien / america eller varsomhelst så det inte är just amerikanska versionen?

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-naruto%2Brise...
vet inte om det går att se där?

Naruto: Rise of a Ninja, är inte regions fritt oavsett vilken region du väljer spelet ifrån. Som jag sa innan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Naruto: Rise of a Ninja, är inte regions fritt oavsett vilken region du väljer spelet ifrån. Som jag sa innan.

ne okej, men bra nog att orange box va de iaf

edit: en annan fråga hur kan ja ta reda på ifall spel är eller inte är regionsfria så ja slipper fråga för varje kommande spel?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Google, mer eller mindre dit enda alternativ. Finns lite listor här och var men inga av dem är kompletta.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

EBgames har kvar sitt erbjudande om att byta in en 360premium, 5 spel och 99kr mot en 360Elite va? Har för mig att det skulle gälla tom. 31 okt, men det finns inte kvar på deras hemsida..

Sen undrar jag också om det räcker med denna för att koppla 360:ns hårddisk till datorn och dra över alla saves, eller om det är en speciell satakontakt på håddisken och man måte ha en sån här.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Hihi, lustigt, min 1 vecka gamla Premium HDMI brann upp precis. Luktar fortfarande bränd elektronik i hela huset.
Helt stört, nu blir det väl bara att vänta i typ ett halvår tills MS lyckats fixa fram en ny till mig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fredlovebot
Hihi, lustigt, min 1 vecka gamla Premium HDMI brann upp precis. Luktar fortfarande bränd elektronik i hela huset.
Helt stört, nu blir det väl bara att vänta i typ ett halvår tills MS lyckats fixa fram en ny till mig...

du borde väll ha garanti efter 1 vecka?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Ja det ha han därför sa han detta: "nu blir det väl bara att vänta i typ ett halvår tills MS lyckats fixa fram en ny till mig..."

Han menade att MS är skitsega på att hämta/laga/lämna tillbaka sina produkter inom Xbox-grenen i detta megaföretag.

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Det tog mig ca 2 veckor att få tillbaka min från det att jag skickat iväg den. Inte så farligt i mina ögon :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Det tog mig ca 2 veckor att få tillbaka min från det att jag skickat iväg den. Inte så farligt i mina ögon :).

Har man spel man vill spela så är det rätt jobbigt att vänta.

Själv fixade jag mig en Halo 3 360 häromdagen eftersom jag tycker den ser så cool ut.
Den fick ersätta min gamla premium 360.

Nu ska man bara vänta på att spel ska komma ut som man vill spela...
20 nov Mass Effect.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Har man spel man vill spela så är det rätt jobbigt att vänta.

Själv fixade jag mig en Halo 3 360 häromdagen eftersom jag tycker den ser så cool ut.
Den fick ersätta min gamla premium 360.

Nu ska man bara vänta på att spel ska komma ut som man vill spela...
20 nov Mass Effect.

Jo det förstås, men det tar inga halvår direkt. 2 veckor är ju inte alls mycket egentligen.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

visade mass effect för en polare på jobbet,han blev makalöst imponerad(visade han den där trailern på gametrailers där dom går igenom en del karaktärer samt en utav dom första filmerna)..han frågade snabbt om det kommer till ps3(den enda konsollen han har) och han blev väldigt besviken när jag sa nej:p.
älskade spelet KOTOR och kommer att älska detta spel,givet köp:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Ja det ha han därför sa han detta: "nu blir det väl bara att vänta i typ ett halvår tills MS lyckats fixa fram en ny till mig..."

Han menade att MS är skitsega på att hämta/laga/lämna tillbaka sina produkter inom Xbox-grenen i detta megaföretag.

ja menade i butiken, ja har 1 års garanti ifall den går sönder bara lämna in den så får ja en ny direkt

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Recension på Mass Effect.

http://www.n4g.com/M/8/Images//74000/74437.jpg

9.75 utav 10 ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Gött längtar tills det släpps
Alla spel i November släpps verkligen passande till min födelsedag

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Verkar ju bra, vilket det iofs gjorde innan den där recensionen, men ändå. Synd bara att det ska var en hel månad och lite till tills vi får det :(.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Det tog mig ca 2 veckor att få tillbaka min från det att jag skickat iväg den. Inte så farligt i mina ögon :).

Lyckost, tog nästan 2 månader för mig...
Men det var under golf-högsäsongen så fick fila på mitt hcp istället för att sitta inne.

Permalänk
Medlem

Ja, då har Webhallen skickat iväg Half-life 2 till alla som har förhandsbokat! Jag räknar ha min på Onsdag, en dag före release.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Har ett så träligt problem. Får inte igång Live, tidigare har jag betalat med Swebanks E-kort allså skapar jag ett unikt betal nummer varje gång jag betalar för Live, dock har jag inte skaffat något Live på 2 månader men tänkte få igång Live igen, går dock totalt inte att logga in Live, står något om suspended, går om på modify membership men det går ju ta mig fan inte äns ändra tillbaka till silver för att äns kunna laddaner lite demoms eller liknande på marketplace, har försökt att betala 199kr för två nya månader men det funkar inte heller har inte heller nån större lust att lägga 199kr på något jag inte kommer utnytta, vill bara ut på marketplace men jag kan ju inte ändra men medlemskapp..

Vad ska man göra?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Du råkar inte ha flashat din maskin?

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Nej, har inte gjort något med den, byte den för ungefär 1 månad sedan då den gick sönder dock hade jag samma problem med den när jag försökte få igång Live igen.

Direkt när jag försöker logga in på Marketplaces står det, "Your account has been suspended due to a problem with your payment option, säker på att det står så för att jag använder E-kort vilket gör att de inte kan dra pengar ifrån mig varje månad, men det ska väl inte ha med saken att göra igentligen jag ska kunna gå in på modify och ändra tillbaka till silver?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Jiihaaa! Half-life 2 har kommit till mitt utlämningsställe...Nu j*vlar blir det att åka av!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

kollat runt lite och försökt hitta men förgäves, nån som vet ifall NHL 08 är regionsfritt? till 360n ofc

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc