Nån som har erfarenhet av buyuz.com?

Permalänk

Jag glömde nämna att jag också har beställt därifrån, och inte har några som helst klagomål.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BustedPunk
Haha den här tråden blir bara bättre och bättre.

Åh nej! Mitt senaste inlägg var 2003-03-21, JAG måste vara Elvispen och BuyUz Ltd, och AA.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AA
stackare . nu kommer du bli mobbad :/

Skriver aldrig att AA är Elvispen eller utsänd av Buyuz. Det jag skriver är att inaktiva medlemmar saknar trovärdighet för mig.

Till exempel har "bogg" som varit aktiv skrivit att han beställt därifrån och det gick bra. Jag tror mer på bogg än på AA.
Se sista inlägget på Cint

Om Ni får era grejer och företaget är legitimt så grattis

Permalänk
Medlem
Permalänk

buyuz erfarenhet

hej förut så betällde jag ett mobilskal och en fm-sändare och ett headset från buyuz och allt funkar perfekt förutom mobilskalet som repades och färgen försvann väldigt fort. sedan så snubblade jag på min headsetsladd och slet av den med det lödde jag ihop sedan. men min fm-sändare är fortfarande i toppskick. tips något negativt: jag satte in pengarna på deras konto i hongkong och det kostade 150 kr att göra överföringen så det blir en liten extra räkning där. annars så funkade allt bra. ännu ett tips ring inte till deras support det var bara någon konstig som svarade.

dom får 7/10

Permalänk
Medlem

Re: buyuz erfarenhet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefan338
hej förut så betällde jag ett mobilskal och en fm-sändare och ett headset från buyuz och allt funkar perfekt förutom mobilskalet som repades och färgen försvann väldigt fort. sedan så snubblade jag på min headsetsladd och slet av den med det lödde jag ihop sedan. men min fm-sändare är fortfarande i toppskick. tips något negativt: jag satte in pengarna på deras konto i hongkong och det kostade 150 kr att göra överföringen så det blir en liten extra räkning där. annars så funkade allt bra. ännu ett tips ring inte till deras support det var bara någon konstig som svarade.

dom får 7/10

bara betala med kort eller paypal så blir det billigare