Vad är det äckligaste du shottat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
"Monkey Brain

2 parts Sambuca
1 part Campari
1 part toffee liqueur (Dooley's, Bailey's or Amarulla)

Build in a shot glass. Add the toffee liqueur last. It will create a lumpy effect reminding of a squashed monkey brain."

Konsistensen var helt vidrig.

Najj, den heter Blowjob!

När du bjuder någon på den och offret känner den sega, lite klumpiga konsistensen i munnen så flinar du och säger "blowjob" med tysk brytning. Den tyska brytningen gör allt.

I övrigt ogillar jag shots i allmänhet, men ibland är det på sin plats.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Det värsta jag shottat var nog 96%ig sprit. Fyfan, det känndes som strupen brann....

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Inaktiv

Stroh rom 80% Fy fan alltså. Söp enbart på det och öl under 3 månader tills den tog slut. Blev typ 4 shots varje fredag/lördag och ngn öl till det.

Sjukt vidrigt. Pallar knappt att kolla på en sån flaska längre. Dock är det nog den mest prisvärda spriten du kan köpa. 500ml för 160kr, räcker hur länge som helst:D

Permalänk
Medlem

Spolarvätska
En lång historia, taskigt omdöme, sprit, vadslagning - Kommer inte hända igen.

Permalänk
Medlem

Halva kräftspad, halva hembränt. Förlorade en tävling på kräftskivan och det blev priset. Kan nämnas att kräftorna var påväg upp ett bra tag efteråt.

Även kört läkarsprit, våran granne i stugan bredvid på storsjöyran var kemist. Ingen stor shot direkt, men det kändes som att man skulle brännas sönder i munnen, inget man gör om.

Permalänk
Medlem

Tror den heter Red Line... god var den inte i alla fall.

Tabasco, tequila, sambuca och nått mer tror jag ?

Permalänk

Ingen direkt en shot utan mer av en grogg, men jag drog det i shotglas så
Gin + någon läsk.
Gin & tonic är i vanliga fall en av mina favoritdrinkar och jag har druckit det en hel del.
Men den här gången hade vi ingen tonic, eller vanliga glas för den delen heller...

Iaf så smakade det träflisor

Permalänk
Medlem

Skitvodka + typ en hel flaska koncentrerad pepparmyntsolja.

Ja ni som vet vad det är vet att bara 1 droppe är riktigt stark.

Hade problem att borsta tänderna i 3 veckor efteråt pga mintsmaken, mådde illa varenda gång.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Tequila. Vidrigt. 95% läkarsprit är inte så gott heller. Och Hot shot. Drack så mycket hotshot i gymnasiet så bara lukten av det får mig att må illa.

Sambuca är ju godisgott, brukar dricka ett par såna innan jag går ut. Synd att man blir så kladdig av det bara.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Brännmanet e ju godis ju smakar som turkiskpeppar godis fast lite mer chilli typ

aftershock e ju också god annorlunda eftersmak

äkligaste är ju typ alla med kaffe i Hot Shot å sånt.... ush

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Re: Vad är det äckligaste du shottat?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Tja alla,

En vän ringde mig precis ute på en klubb och undrade vilken shot det var som jag drack som jag blev så värst full av. Då svarade jag, Flatline. I skrivandes stund beställer han nu två såna som han ska dricka med sin polare... tycker så synd om dom. Bränner i halsen i en timme efteråt samtidigt som du blir så sjukt full... fyfan.

Garanterat att få dig fubar.

Så, vad är det äckligaste du någonsin shottat?

Något sånt har jag druckit fast den kallades Bin Laden. Vet inte om det var sambuca i men tabasco och tequila var det och jo det brände ju lite om vi säger så. Helt klart kul att bjuda på till folk som inte vet vad det är

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk

Halvshottat t-sprit en gång. Fyfan illa det smaka.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
På det ställe som för några år sedan hette Kompaniet i Göteborg så hade de något som kallades "habaneroshots".

Flatline har jag druckit under namnet red line, men jag vill bestämt påstå att det var värre med habaneroshotsen.

Hahaha, har också prövat den shotten på Kompaniet och det var det jävligaste jag någonsin druckit!

Permalänk
Medlem

Djävuls-shot, den har säkert flera olika namn och lokala variationer.
Har även hört brännmanet som namn
en 6cl shot innenhåller: 3cl tequila och 3cl samboca och några stänk tabasco och ett glas mjölk om man är en fegis

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Tequila, Hot Shot och en massa annat som nämnts här är ju gott xD Har väl lite konstig smak gissar jag...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
gin+oboy = NO hit at all................................

Håller med, väldigt dålig idé! Fast i mitt fall var det pucko...

En annan väldigt äcklig sak jag har druckit är en egen turkisk peppar-shot, tog en halvliter Absolut och blandade med essensen. Sen när ca 75% var uppdrucken tog jag och min kompis och fyllde på med ytterligare vodka... och vi gjorde om detta ännu en gång till... Summa sumarum, hela vodkan gick åt och den sista blandningen smakade gift... Spydde som en kalv.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem

värsta jag shootat är "bäska droppar"...hemskaste smaken jag någonsin känt, never again.
men jag och polaren som fick det hos ett gäng kompisar på chalmers brukar köpa en flaska och bjuda andra nu för tiden, många får goa spyreflexer av det

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Fernet är ju ganska gott, men att det är fan i mig ingen shot Det går ju att shotta men det är som att shotta vodka, vad är poängen...

Äh! Allt går att shotta!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Äh! Allt går att shotta!

Här har vi någon som är modig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
[B]Äh! Allt går att shotta!

Prova att shotta Yes eller klor.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Wolga vodka är nog det värsta, wolga vodka om de så är utblandat till 20/1 så smakar det verkligen skit, smakar som terpentin luktar.

Permalänk

ingen som tagit ett "rövknull"?

den innehåller
Fernet
och gameldansk
...
fy vad man mår skit xD
dom i baren kollar dåligt när man går fram å säger "ett rövknull 2cl tack"

MVH

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Medlem

En 50/50 Gin och Campari, fy fasen. Smaken kan nog bäst beskrivas som... illaluktande barrskog under en smutsgrå höststorm. Dock finns en teori om att det skall kunna vara gott om man blander det med sprite, vilket självklart skall testas nån gång

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Vatten och ketchup med grovmalen svartpeppar ~~ Ett vad är ett vad

Snacka vi grejor med alkohol så är det väll nå tantvodka med nå skum smak eller whiskey.Fernet är också skitskabbigt.

Permalänk
Inaktiv

Chilishotten på gamla Whiskey bar i gävle var inte så lite stark (vet om minst 4 peroner som skitit på sig för att den var så satans stark.

Permalänk
Medlem

Testa hemkokt o keso, de är grejjer de.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk

Tequila är nog värsta, dock beror det på att det var min första riktigt minnesluck fylla, helvete vad jag hade ont i kroppen dagen efter ... jag kan inte ens se åt det.

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem

Bensin kommer nog ganska högt upp på listan, fyfan...

Var ute och råka ta fel flaska, upptäckte detta försent..

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.