Permalänk

Då den nedre delen i power-serien från Antec är avsedd för hårddiskar och PSU'n tycker jag att du ska sätta ner båda hårddiskarna dit, det enda din raptor gör där uppe är att värma upp luften som kommer in till processorn och grafikkortet. På det nedre planet skulle den värma upp luften som sedan sögs ut av PSU'n, skulle förslå att ha båda hårddiskarna där nere, eller jag kanske inte känner till någonting speciellt om just Raptorn?

[Edit] - Stavning

Permalänk
Medlem

Mer uppdateringar! Har stoppat på Accelero S1 på graffat nu och tempen ligger på 43 grader, får se vad den ligger på då jag spelar.

Edit.
Tempen då jag lirar ligger på 57 grader

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikkel Öhrman
Då den nedre delen i power-serien från Antec är avsedd för hårddiskar och PSU'n tycker jag att du ska sätta ner båda hårddiskarna dit, det enda din raptor gör där uppe är att värma upp luften som kommer in till processorn och grafikkortet. På det nedre planet skulle den värma upp luften som sedan sögs ut av PSU'n, skulle förslå att ha båda hårddiskarna där nere, eller jag kanske inte känner till någonting speciellt om just Raptorn?

[Edit] - Stavning

Hm.. kanske flyttar den då. Får göra det lite senare, orkar inte fixa nå nu. Nu ska jag bara ta det lugnt och sura och spela

Permalänk

vart fick du tag på s1?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whoisthis
vart fick du tag på s1?

http://holjedata.bai.se/ men beställ inte därifrån, 170:- i frakt som dom inte skriver ut på slutsumman. Beställ från webhallen.com, dock har dom inte den i lager där utand et är en beställningsvara.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keellan
Hm.. kanske flyttar den då. Får göra det lite senare, orkar inte fixa nå nu. Nu ska jag bara ta det lugnt och sura och spela

Sura och spela? Spela låter roligt men att sura? -.^

Det är nog inte ett akut problem men är säker på att du skulle få bättre luftflöde och aning lägre temperatur (skiljer nog inte ens på en grad).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikkel Öhrman
Sura och spela? Spela låter roligt men att sura? -.^

Det är nog inte ett akut problem men är säker på att du skulle få bättre luftflöde och aning lägre temperatur (skiljer nog inte ens på en grad).

haha, jag har faktisk ingen aning varför jag skrev sura Tror disken får vara kvar där den är

Permalänk
Medlem

när blir det dags för en riktig cpu-kylare då?
annars ser det bra ut!
8p!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stincon
när blir det dags för en riktig cpu-kylare då?
annars ser det bra ut!
8p!

Tackar. Får se om man får någon till jul, annars får jag vänta ett tag. Är pank atm