Permalänk
Robot

Lan Chassit

Här är då mitt lanchass, som jag då har moddat.
Va mer kan man säga en bygglogg kommer såsmåningom.

Komtentera

Besök albumet: Lan Chassit av Speedy_2

Permalänk

Man kan verkligen säga att du har ett anorlunda chassi. Vad är meningen med det stora runda hålet på fronten.

Röstar sen när det blir mer bilder..

Visa signatur

Cpu: E6750 @ 2,67 GHz @ 3,0GHz (Max 3,2GHz) Mobo: Gigabyte p35-ds3 GFX: 1900xt RAM: 2gb Corsair HDD0: Seagate 250gb HDD1: Samsung 250gb Nätagg: be quiet! 650w Chassi: Rebel9 Value Edt. Skärm: HP w2207h
3D mark 06: 6439p

Permalänk
Medlem

jag vet inte om man kan lägga in mer bilder, ska pröva kommer senare isf

Permalänk
Medlem

1p för de var.. snyggt

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk
Medlem

Hahah, Otroligt fult chassi, samtidigt som det nästan är gulligt

Visa signatur

Blahaen

Permalänk

rättså ballt faktiskt... men har inte det varit uppe i galleriet förut?

Permalänk
Medlem

Har samma design som skyddslplåten till ett Gainward 8500GT! najs

Visa signatur

ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos

Permalänk
Medlem

Hehe, frän men alla dioder förstör allt IMHO

Permalänk

vad heter din fläktstyrning??

Visa signatur

Ghetto gameR,^^ Owned 1.6//swe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dogge-e
rättså ballt faktiskt... men har inte det varit uppe i galleriet förut?

Uppe Tidigare, det tror jag inte tog korken igår såå... nepp

Permalänk
Medlem

Ta bort dioderna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0wz
Ta bort dioderna

Okej, men varför jag tycker det e fint, och det gröna är mitt graffe som lyser.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ´U`berNOOB
vad heter din fläktstyrning??

Zalman ZM-MFC1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av konker
Zalman ZM-MFC1

hehe tack, skulle precis skriva det ^^

CITAT "Har samma design som skyddslplåten till ett Gainward 8500GT"
skulle du kunna visa det är nyfiken

Permalänk
Medlem

har du slaktat en baslåda?, pga hålet i fronten..

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

ja ta bort lyset lr sätt in vitt ljus

Permalänk
Medlem

Hehe, en snabb blick på första bilden gav mig intrycket av ett drickabacks-chassi

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Vit, ASUS Z170-A, i7-6700K, CM Hyper 212 EVO, MSi 3060 12GB, 32GB DDR4 2666MHz Corsair Vengeance LPX, 3 SSD + 2 HD, Aerocool 850W, AOC 28'' + BenQ 24", SB X-Fi Surround 5.1 pro

Permalänk

Asså... Ett + att den är ovanlig på... De flesta sett.. Men... Fan va ful Någon speciell anledning till färgen och formen?

Permalänk
Medlem

okaj :S, ja jag har gjort den som en aslåda där fram, har byggt sådana baslådor länge, fast större men lite åt det hållet kan man ju säga.
Tyvärr ser ni inte färgskiftningarna, ska ta bättre bilder någon dag så ni verkligen ser, PEACE!

Permalänk
Medlem

Nedre biten av fronten va okej men du skulel bara haft ett hål för romen där uppe.. sen hadde det vart snyggare om chassit följde kanterna mot fronten. Och en annan färg ^^ som sagt just nu ser det ut som en moddad Drikes back.
men du får en 6a av mig då det inte är så offta det dyker upp gallerier där folk laggt ner lite jobb på sakerna. Sen är det ju du som ska trivas med den inte jag.

Permalänk
Medlem

asså jag vet inte var ni får "Drickback" ifrån :S.
isf e ni lite konstiga i hövve om ni påstår att den ser ut som en o.0

Permalänk
Medlem

ser lite ut som en brödrost XD

Permalänk
Medlem

har sett det där uppe förut ,

EDIT:men kanske någon annan hade ett likadant i samma färg och allt för du skrev att korten är ny tagna till någon annan som komenterat

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storkeen
har sett det där uppe förut ,

EDIT:men kanske någon annan hade ett likadant i samma färg och allt för du skrev att korten är ny tagna till någon annan som komenterat

Korten är tagna 2006-04-02 med en Canon DIGITAL IXUS 900Ti (bländaröppning på 2.8, slutartiden varierar lite per foto..). Så nytagna är de nog inte.

Färgen på chassit är väl ok, med det är väl samma som på alla andra du lagt upp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunterxx
Korten är tagna 2006-04-02 med en Canon DIGITAL IXUS 900Ti (bländaröppning på 2.8, slutartiden varierar lite per foto..). Så nytagna är de nog inte.

Färgen på chassit är väl ok, med det är väl samma som på alla andra du lagt upp?

HAHa haxxar janne Janne är ett uttryck vi har där jag kommer ifrån ,heheh . hur fick du reda på´va dom va tagna med för kamera osv ?

. och jag är inte senil om galleri skaparentror det jag har sett dom där bilderna förut, samma chassi !

Visa signatur
Permalänk
Medlem

huh konstigt då är nog min camera bakåt ställd eller nåt ^^, köpte nytt batteri för pajja i ladaren när det åskade mycket en dag, det tror jag var 4 dagarsen eller så som jag köpte det nya batteriet, gammal tror jag inte att det är "Herr Viktigpetter Som tror att du vet så himla mycket".
A kommer med nya bilder och en bygglogg snart CIAO!

Permalänk
Medlem

huh konstigt då är nog min camera bakåt ställd eller nåt ^^, köpte nytt batteri för pajja i ladaren när det åskade mycket en dag, det tror jag var 4 dagarsen eller så som jag köpte det nya batteriet, gammal tror jag inte att det är "Herr Viktigpetter Som tror att du vet så himla mycket".
A kommer med nya bilder och en bygglogg snart CIAO!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Speedy_2
asså jag vet inte var ni får "Drickback" ifrån :S.
isf e ni lite konstiga i hövve om ni påstår att den ser ut som en o.0

Det serut som du tat en driksbak sågat dän allt onödigt så du fått stomen kvar runt om sat ditt galler och tryckt ditt nån gammal front som du modat om. :S det var det första intrycket.

Permalänk

tyckte färgen va grym

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bergman011
tyckte färgen va grym

haha tack ska fixa nya bilder såsmåning om men även en bygglog.