Permalänk

Bästa Glossy 22"

Okej, nu ska jag (som alla andra) ta och inhandla en 22" skärm och jag tänkte köpa en glossy-skärm, då jag gillar starka färger. Jag har mest funderat på Samsung 2232BW och HP 2207H så det vore kul om jag kunde få lite positivt och negativt om olika skärmar.

Det jag kommer använda den till är främst spel och film. Dessutom är det bra om den har en ganska vridbar fot, så man till exempel kan se på film från sängen.

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

Re: Bästa Glossy 22"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExtremeGFX
Okej, nu ska jag (som alla andra) ta och inhandla en 22" skärm och jag tänkte köpa en glossy-skärm, då jag gillar starka färger. Jag har mest funderat på Samsung 2232BW och HP 2207H så det vore kul om jag kunde få lite positivt och negativt om olika skärmar.

Det jag kommer använda den till är främst spel och film. Dessutom är det bra om den har en ganska vridbar fot, så man till exempel kan se på film från sängen.

Andvänd sök funktionen finns 1000 inlägg om detta!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk

HP 2207H nakdelen är väl typ bara att den har VGA och HDMI anslutning så ska du köra DVI så får du fixa en HDMI till DVI omvandlare kostar typ 100kr. Dåligt att den inte ingick med skärmen.

Samsung 2232BW foten kan inte jämföras med HP 2207H.

Jag har 3x HP 2207H och jag är super nöjd.